Tiedättekö sektion uolustelijat kuinka kipeitä sektio haavat on
Ja sitä tuskaa kestää ja kestää. Kipulääkkeitä ei ole jotka sopisi minulle.
Kommentit (70)
Onneksi meillä varakkailla on varaa hyviin lääkäreihin aina, vaikka keskellä yötä,joten me saamme aina oikeat kipulääkkeet.
T. varakas.
Silppu onko stringit tänään?
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
inä en käytä kipulääkkeitä jos niitä annetaan köyhille, kristityille, työttömille. Ja eihän muuta ollut tarjolla kuin edellämainituille sopivia.
Miä jouduin tuohon vielä vasten tahtoani.
Mitä tekemistä köyhillä on sun sektion kanssa?
Jouduin jakamaan Sairaala huoneen köyhän kanssa. Kysyi multa jotain lapsilisiin liittyvää
Miten sä kehtaat sinne teatteriin mennä niillä köyhän ilmaislipuilla mutta tollasesta valitat :DDDDDD Ja todennäköisesti ne lapsilisät sullekin tilille kilahtaa ;)
Vastahan sä sanoit että ajoit sieltä itse autolla pois, päätä jo mitä tarinaa kerrot :D
Juu. Kahtena päivänä sektion jälkeen joutuu ottamaan kipulääkettä. Ainakin mun kolmessa ”pelko”sektiossa näin.
Olen sektion vastustaja, vaikka 1/4:stä on syntynytkin sektiolla. Toivuin sektiosta muuten ihan ennätysnopeaan. Haava ei ollut kipeä tms. mutta noin viikon päästä iski kohtutulehdus joka kyllä veti heikoksi ja antibiootit vauvan mahan sekaisin.
Silppu, tuo yhdyssanojen kruunaamaton kuningatar, väittää olevansa ura__ohjus.
Silppu hakee paikallisesta ruoka- ym köyhäinapujakelusta koirilleen halpanaksuja ja itselleen jonkun kauppiaan lahjoittamia kaupaksikäymättömiä halpashampoita.
Kiukkula-Silppu on kuvannut jopa saman ryppyisen pöytäliinan päällä kaikki "ostoksensa", molemmissa blogeissa.
- Vai lieneekö kurttainen lakana?
Kun Silppu "edustaa", hän pääsee johtajamiehensä kanssa Kauppatorille torikahveille. Miehellä on Dressmanista ostettu valmispuku ja punainen keinokuitureppu. Edustaminen on seurustelua paikallisen jäteyhtiön kuljettajien kanssa. Silpun mies on tosi tärkeässä virassa!
Kohdut ovat täysin yliarvostettuja. Ne kun kakiilta vauvana poistettaisiin, vähenisi ilmaston kuormitus esim. kohtu- tai kohdunkaulansyövän hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Silppu, tuo yhdyssanojen kruunaamaton kuningatar, väittää olevansa ura__ohjus.
Silppu hakee paikallisesta ruoka- ym köyhäinapujakelusta koirilleen halpanaksuja ja itselleen jonkun kauppiaan lahjoittamia kaupaksikäymättömiä halpashampoita.Kiukkula-Silppu on kuvannut jopa saman ryppyisen pöytäliinan päällä kaikki "ostoksensa", molemmissa blogeissa.
- Vai lieneekö kurttainen lakana?Kun Silppu "edustaa", hän pääsee johtajamiehensä kanssa Kauppatorille torikahveille. Miehellä on Dressmanista ostettu valmispuku ja punainen keinokuitureppu. Edustaminen on seurustelua paikallisen jäteyhtiön kuljettajien kanssa. Silpun mies on tosi tärkeässä virassa!
En käy köyhäin palveluissa. Mieheni puku on pääsääntöisesti Versacea, Bossia, Tiger of Swedeniä, Brunello Cucinelloa. Vapaa ajan laukkua on tällä hetkellä Niken reppu. Töihin kantaa tavaransa isoisänsä peruista löytyneellä salkulla.
Jouduin jakamaan Sairaala huoneen köyhän kanssa. Kysyi multa jotain lapsilisiin liittyvää