Oletko edistyksellinen ihminen ja vastustat kiivaasti ilotulitteita?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas kerran iloton ketju. Ei ihme, että itsemurhat ja masennus ovat kansantauti täällä.
Voisiko joku viimeinkin selittää että mikä siinä räiskinnässä oikein tuottaa sitä iloa? Se metelikö?? Ne raketit, joita WT:t heittelevät kännissä minne sattuu eivät ole edes hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion ostaa ja ampua raketteja, kaikki vain tämän ketjun innoittamana. Yritän kirjoittaa taivaalle, kuinka typerää on tehdä aiheesta keskusteluja avlle. Tämä on äärimmäisen vaikeaa, joten aloitan harjoittelun jo nyt, siis ennen kuin raketteja saisi ampua. Toivottavasti olemme naapureita, niin saat jutunjuurta paskaan elämääsi.
Sun viikkorahat ei moneenkaan papattiin riitä mutta siitä vain.
Toivottavasti siskosi koira säikähtää paukkuja, karkaa ja juoksee auton alle. Siinä sitten mietitte porukalla mistä eläinlääkäri lopettamaan halvaantunut rekku, ja kuinka kalliiksi se tulikaan.
Miksi sinulla on tarve keksiä minun elämäni? Luuletko todellakin että minun tulee paha mieli siitä että sinä kuvittelet ikäviä asioita elämääni? Olet sairas.
Olet joku v*tun jonne joka uhoaa "aloitan harjoittelun jo nyt"
V*ttu mikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas kerran iloton ketju. Ei ihme, että itsemurhat ja masennus ovat kansantauti täällä.
Voisiko joku viimeinkin selittää että mikä siinä räiskinnässä oikein tuottaa sitä iloa? Se metelikö?? Ne raketit, joita WT:t heittelevät kännissä minne sattuu eivät ole edes hienoja.
Ne on hienoja.
Ymmärrän järkiargumentit vastaan, mutta en voi sille mitään että pidän kovasti ilotulituksista. Minusta amatöörienkin ampumat ovat kivoja katsella 🤷♀️ itse käytän aina suojalaseja, samoin lapsilla, kerään roskat ja muidenkin roskat. Mutta liian harva toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion ostaa ja ampua raketteja, kaikki vain tämän ketjun innoittamana. Yritän kirjoittaa taivaalle, kuinka typerää on tehdä aiheesta keskusteluja avlle. Tämä on äärimmäisen vaikeaa, joten aloitan harjoittelun jo nyt, siis ennen kuin raketteja saisi ampua. Toivottavasti olemme naapureita, niin saat jutunjuurta paskaan elämääsi.
Sun viikkorahat ei moneenkaan papattiin riitä mutta siitä vain.
Toivottavasti siskosi koira säikähtää paukkuja, karkaa ja juoksee auton alle. Siinä sitten mietitte porukalla mistä eläinlääkäri lopettamaan halvaantunut rekku, ja kuinka kalliiksi se tulikaan.
Miksi sinulla on tarve keksiä minun elämäni? Luuletko todellakin että minun tulee paha mieli siitä että sinä kuvittelet ikäviä asioita elämääni? Olet sairas.
Olet joku v*tun jonne joka uhoaa "aloitan harjoittelun jo nyt"
V*ttu mikä pelle.
Taas se keksiminen jatkuu. Mikä saa sinut kuvittelemaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa ja vielä olettamaan että tämä loukkaisi minu? Tässä on nyt ihan yksinkertainen kysymys ja odotan että osaat siihen vastata asiallisesti. Jos taas et osaa, niin tuo kuvauksesi taitaa päteä ennemminkin sinuun.
En haaskaa rahojani moisiin turhuuksiin, mutta en vastusta sitä jos joku muu haluaa haaskata. Mitään edistyksellistä tällaisten asioiden vastustamisessa ei ole, eikä muussakaan toiminnassa joka rajoittaa yksilön vapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järjetöntä saastuttamista. Yksikään älykäs ihminen ei voi tuota perustella mitenkään.
Miksi ei. Ilotulitteista saan hyvää mieltä ja se taas vaikuttaa siihen, että jaksan toimia arkena vastuullisemmin. Ilmeisesti minun ei tulisi toimia arkena vastuullisesti ja viettää juhla juhlimatta?
Se ilo loppuu seuraavan päivän krapulaasi. Toisaalta ilotulitteista lähtee järjetön pauke ja sen seurauksena kaupungissa ei pääse nukkumaan ennen kolmea vaikka ei juhlisikaan, ja sen seurauksena arkena jaksaa huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järjetöntä saastuttamista. Yksikään älykäs ihminen ei voi tuota perustella mitenkään.
Miksi ei. Ilotulitteista saan hyvää mieltä ja se taas vaikuttaa siihen, että jaksan toimia arkena vastuullisemmin. Ilmeisesti minun ei tulisi toimia arkena vastuullisesti ja viettää juhla juhlimatta?
Se ilo loppuu seuraavan päivän krapulaasi. Toisaalta ilotulitteista lähtee järjetön pauke ja sen seurauksena kaupungissa ei pääse nukkumaan ennen kolmea vaikka ei juhlisikaan, ja sen seurauksena arkena jaksaa huonommin.
Miks sinä keksit itse toisten elämään liittyviä asioita? Jospa nyt köyttäisit energiasi raketittoman maailman kuvittelemiseen, niin lopputulos olis kaikille parempi. Eri
Kummallista. Yritin linkittää jotta vois kieltää ilotulitteet yksityisiltä niin aina vaan ettei julkaista???
Näissä rakettien vastustajissa ja varsinkin vauhkoamisessa on samoja piirteita mitä sukunimihullun, äitihullun, ja ikiksen tarinoissa on.
Ilotulitteista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Maailmalla on kuollut muutama sata ihmistä kun ilotulitetehdas on räjähtänyt ja kuinka monta on saanut eriasteisia vammoja ihan kotomaassa kun raketti on räjähtänyt silmille? Niitä ei tiedä kukaan paljonko on kertynyt vuosien mittaan.
En ole.
Olen aina vastustanut melua, jolla kiusataan eläimiä ja raketteja, joilla roskataan törkeästi.