Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa ujo/introvertti luonne

Vierailija
29.12.2019 |

Olen komea ja saisin naisia paljon lyhyisiin suhteisiin. Oma luonteeni vaan estää sellaisen kertakäyttökulttuurin, kun ahdistaa kumminkin olla uusien ihmisten kanssa tekemisissä. Nytkin on Tinderissä iso kasa matcheja + lisäksi muut deittipalstat. En kumminkaan jaksa alkaa ketään tapaamaan, koska viihdyn liian hyvin yksin. Jää kaikki uudet seksikokemukset näin ollen saamatta. Tätä on jatkunut niin kauan, kun lopetin 7v sitten alkoholin käytön. Kun käytin alkoholia, niin harrastin paljon alkoholinhuuruista seksielämää. Muilla samoja ongelmia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti nainen, mutta en kovin ujo. En harrasta seksisuhteita. Enkä käytä alkoholia. Hyvin on riittänyt ehdokkaita. Lähden hyvin harvaa kumminkaan  tapaamaan. Tänään mulla on treffit tosi komea introvertti miehen kanssa :)

Hieno juttu sinulle, mutta kuten edeltävistä kommenteista selviää, pelin henki on

hieman eri miehille kuin naisille.

Vierailija
22/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvin introvertti nainen, enkä sellaisena halua pelkkiä seksisuhteita. En ole tippaakaan ujo, mutta hyvin yksityinen. Elämä on heittänyt tielle jo kaksi aviomiestäkin eli parisuhteita ainakin löytyy.

Introvertilla naisella taitaa olla helpompaa kuin ap:llä, koska jahtaamisesta tykkääviä miehiä löytyy enemmän ja naiselle on hyväksyttämpää olla passiivinen.

-1

Jos mies on passiivinen, se tarkoittaa kuulemma yleensä sitä, ettei se ole kiinnostunut. Tällä palstallakin on just ketju siitä, että miksi ihmeessä naiset jatkavat viesteillä pommittamista kun mies ei selvästi ole kiinnostunut.

Jos olet ujo ja/tai (plus sata mitä ikinä viivaa tähän nyt) introvertti mies, sano se sille naiselle, joka suhun pitää yhteyttä. Ei naisilla ole ongelmaa ”jahdata”. On vain käsitys asetelmasta, jossa miehen passiivisuus tarkoittaa epäkiinnostusta ja naisen ”jahtaaminen” epätoivoa sekä roikkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi