Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa ujo/introvertti luonne

Vierailija
29.12.2019 |

Olen komea ja saisin naisia paljon lyhyisiin suhteisiin. Oma luonteeni vaan estää sellaisen kertakäyttökulttuurin, kun ahdistaa kumminkin olla uusien ihmisten kanssa tekemisissä. Nytkin on Tinderissä iso kasa matcheja + lisäksi muut deittipalstat. En kumminkaan jaksa alkaa ketään tapaamaan, koska viihdyn liian hyvin yksin. Jää kaikki uudet seksikokemukset näin ollen saamatta. Tätä on jatkunut niin kauan, kun lopetin 7v sitten alkoholin käytön. Kun käytin alkoholia, niin harrastin paljon alkoholinhuuruista seksielämää. Muilla samoja ongelmia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treffeille väkisin, ei se koskaan ole minullekaan ollut kivaa ja helppoa. Naisten tapaaminen netistä menee selvästi epämukavuusalueelleni, mutta baarit ja livenä tutustuminen tuntuvat vielä hirvittävämmiltä vaihtoehdoilta. Kyllähän tämä introverttius ja erakkoluonne rajoittavat naisiin tutustumista, joten sikäli minuakin harmittaa olla tällainen. En ole edes yhtä komea kuin sinä ja kaljuunnun huomattavasti 30-vuotiaana...

Vierailija
2/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis kuitenkin nimen omaan uusia seksikokemuksia, et parisuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan olevasi intro. Introtkin kaipaavat seuraa, mutta ovat vain valikoivempia. Meitä naispuolisiakin erokkoja on pilvin pimein, löydät varmasti vastinparisi.

Vierailija
4/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsit edelleen pelkkiä seksisuhteita?

No laita se suoraan siihen ja mainitse ettet ole supliikkimies. Ei kai sillä pelkkää seksiä etsiville niin ole merkitystä. Eri asia jos haluaisit tutustua toiseen, mutta tässähän ei siitä ollut kyse.

Vierailija
5/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies parisuhteella tekee, jos saa seksiä ilman parisuhdetta?

Vierailija
6/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
7/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies parisuhteella tekee, jos saa seksiä ilman parisuhdetta?

Seksi mukavan naisen kanssa saattaa herättää tunteita ja tunteet johtavat sitten parisuhteeseen.

Vierailija
8/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo ja introvertti ei ole sama asia. Sanonpa vaan, ellet todella tiennyt.

Kyllä me kaikki tiedämme sen, mutta aloittaja kokee olevansa sekä ujo että introvertti. Ei sen takia tarvitse alkaa pätemään.

Vierailija
9/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki tiedämme sen, mutta aloittaja kokee olevansa sekä ujo että introvertti. Ei sen takia tarvitse alkaa pätemään.

Nimenomaan näin, tiedän kyllä, että ovat eri asia, mutta olen molempia. Aina ollaan pätemässä, perhana sentään.

Vierailija
10/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit siis kuitenkin nimen omaan uusia seksikokemuksia, et parisuhdetta?

Täytyisikin haluta jos aikoo päästä ujoudestaan. 

Vierailija
11/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vino- eli kauttaviivan käyttö tarkoittaa joko-tai-asetelmaa.

Esim. Valitse oikea vaihtoehto:

naimaton/naimisissa/eronnut/leski

Tai vinoviivaa käytetään ilmaisemaan sitä, että sanat ovat toistensa vastineita. Voidaan käyttää jompaa kumpaa sanaa ja merkitys pysyy samana.

Esim. vino-/kauttaviiva

Ujo/introvertti siis tarkoittaa, että kirjoittaja pitää sanoja toistensa vastineena. Ujo = introvertti.

Monet luulevat, että introverttius ja ujous on sama asia. Sen huomaa tälläkin palstalla, että ihmiset usein sekoittavat ne. Eivät tiedä, että ekstrovertit voivat olla ujoja ja introvertit voivat olla itsevarmoja. Ihan hyvä täsmentää, että ap kirjoitti vain väärin, jos ap ei kerran sitä halunnut sanoa. 

Vierailija
12/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vino- eli kauttaviivan käyttö tarkoittaa joko-tai-asetelmaa.

Esim. Valitse oikea vaihtoehto:

naimaton/naimisissa/eronnut/leski

Tai vinoviivaa käytetään ilmaisemaan sitä, että sanat ovat toistensa vastineita. Voidaan käyttää jompaa kumpaa sanaa ja merkitys pysyy samana.

Esim. vino-/kauttaviiva

Ujo/introvertti siis tarkoittaa, että kirjoittaja pitää sanoja toistensa vastineena. Ujo = introvertti.

Monet luulevat, että introverttius ja ujous on sama asia. Sen huomaa tälläkin palstalla, että ihmiset usein sekoittavat ne. Eivät tiedä, että ekstrovertit voivat olla ujoja ja introvertit voivat olla itsevarmoja. Ihan hyvä täsmentää, että ap kirjoitti vain väärin, jos ap ei kerran sitä halunnut sanoa. 

Hienoa, että edes sinä olet noin täydellinen.

Vierailija
13/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin introvertti nainen, enkä sellaisena halua pelkkiä seksisuhteita. En ole tippaakaan ujo, mutta hyvin yksityinen. Elämä on heittänyt tielle jo kaksi aviomiestäkin eli parisuhteita ainakin löytyy.

Vierailija
14/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvin introvertti nainen, enkä sellaisena halua pelkkiä seksisuhteita. En ole tippaakaan ujo, mutta hyvin yksityinen. Elämä on heittänyt tielle jo kaksi aviomiestäkin eli parisuhteita ainakin löytyy.

Introvertilla naisella taitaa olla helpompaa kuin ap:llä, koska jahtaamisesta tykkääviä miehiä löytyy enemmän ja naiselle on hyväksyttämpää olla passiivinen.

-1

Vierailija
15/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertilla naisella taitaa olla helpompaa kuin ap:llä, koska jahtaamisesta tykkääviä miehiä löytyy enemmän ja naiselle on hyväksyttämpää olla passiivinen.

-1

Niin miehet tykkäävät seinäruusuista. 

Vierailija
16/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti nainen, mutta en kovin ujo. En harrasta seksisuhteita. Enkä käytä alkoholia. Hyvin on riittänyt ehdokkaita. Lähden hyvin harvaa kumminkaan  tapaamaan. Tänään mulla on treffit tosi komea introvertti miehen kanssa :)

Vierailija
17/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin huolestuttavaa, että ap kohdistaa tässä tilanteessa harmistuksen omaan pysyvään ominaisuuteensa sen sijaan että hyväksyisi itsensä ja yrittäisi elää itselleen sopivampaa elämää. Jos tämä tuntuu silkalta mahdottomuudelta, suosittelen ap:lle jonkin sortin terapiaa.

Vierailija
18/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

Niin miehet tykkäävät seinäruusuista. 

Näyttävät tykkäävän, tosin olen enemmän erakko kuin seinäruusu. Jälkimmäinen on joukossa.

14

Vierailija
19/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minua jokseenkin häiritsee se, että haluan seksisuhteita, mutta selvinpäin ujo ja introvertti luonteeni estää sen, koska en jaksa/pysty olemaan puolituttujen, enkä välillä tuttujenkaan seurassa. Vaan viihdyn aivan liian hyvin yksin. Haluaisin, että olisin extrovertti, enkä ujo ja että nauttisin naisten seurassa olemisesta, vaikka he eivät olisi tuttuja. Kun olin humalassa, tämä toteutui hienosti aina. Nyt selvinpäin olen itseni vanki. T. Ap

Vierailija
20/24 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis minua jokseenkin häiritsee se, että haluan seksisuhteita, mutta selvinpäin ujo ja introvertti luonteeni estää sen, koska en jaksa/pysty olemaan puolituttujen, enkä välillä tuttujenkaan seurassa. Vaan viihdyn aivan liian hyvin yksin. Haluaisin, että olisin extrovertti, enkä ujo ja että nauttisin naisten seurassa olemisesta, vaikka he eivät olisi tuttuja. Kun olin humalassa, tämä toteutui hienosti aina. Nyt selvinpäin olen itseni vanki. T. Ap

Tämä selittää monen miehen alkoholiongelmat, koska miehet juovat, jotta kestävät olla ihmisten seurassa. Selvä mies on sellainen juro kotihiiri ja heillä ei ole sosiaalista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi