Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beef Wellington

Vierailija
28.12.2019 |

Onko hyvää? Vieraita jälleen tulossa uudeksi vuodeksi ja olen usein usein paistanut sisäfileepihvit ja tehnyt kastikkeen sekä muut lisukkeet ja hyvin on vieraille maistunut. Nyt haluaisin kokeilla jotain uutta ja törmäsin tähän voitaikinakuorrutteiseen pihviin. Olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta mies väittää vastaan ja sanoo ettei kukaan suostu syömään pihviä joulutortulla 😁. Sopiiko nämä maut oikeasti yhteen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa kikkailua, eikä palstamammat yleensäkään osaa kokata.

Tee jotain helpompaa. Vai että oikein sienikastiketta Wellingtoniin :D

Etkö osaa lukea? Sieni HAKEtta. 

Wellington ei ole vaikea valmistaa, paitsi sinulle, joka paistat lähinnä pakastepizzoja. 

Huutista "servauksellesi". Naiset ovat kaikki paskoja kokkeja. Hyvä jos osaatte kalapuikkoja lämmittää. 

Höpö höpö, osaan lämmittää kalapuikot ja paistaa pihvit. Itse taidat ostaa kaikki eineksesi Salesta alennuslapuilla ja lämmität ne mikrossa.

Vierailija
22/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wellington ei ole vaikea valmistaa, paitsi sinulle, joka paistat lähinnä pakastepizzoja. 

Huutista "servauksellesi". Naiset ovat kaikki paskoja kokkeja. Hyvä jos osaatte kalapuikkoja lämmittää. 

Höpö höpö, osaan lämmittää kalapuikot ja paistaa pihvit. Itse taidat ostaa kaikki eineksesi Salesta alennuslapuilla ja lämmität ne mikrossa.

Huutista böndelle ja Salelle. Eipä tarvitse einespaskaa ostaa, tosin kuin teidän yh-äityleiden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista böndelle ja Salelle. Eipä tarvitse einespaskaa ostaa, tosin kuin teidän yh-äityleiden

Sori, en muistanutkaan että stadilaisten lähikaupat oli Alepoja. En muuten ole yh koska minulla on mies eikä lapsia, sinulla on vain flesari ja saavuttamattomat haaveesi.

Vierailija
24/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en muistanutkaan että stadilaisten lähikaupat oli Alepoja. En muuten ole yh koska minulla on mies eikä lapsia, sinulla on vain flesari ja saavuttamattomat haaveesi.

Lantapaukku pistää oikein parastaan. Joko teille landelle on tullut ihan internettikin?

Vierailija
25/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantapaukku pistää oikein parastaan. Joko teille landelle on tullut ihan internettikin?

Joo on, ihan työllä maksettu kuten sulle sossun kautta annettuna.

Vierailija
26/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että näinkin vanha ruokalaji on monelle niin tuntematon😁

Vierailija
27/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan v i t u n hyvää, käytin suolattuja (ja pari päivää väljässä vedessä liotettuja) haaparouskuja, prosciuttoa ja naudan sisäfilettä. Uuniperunat ja bearnaise kylkeen, täyteläinen punkku. Taivas maan päällä.

Vierailija
28/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan perinteinen englantilainen "fiinimpi" ruoka ollut iät ja ajat. On tosiaan  Gordon Ramsayn ravintoloissa ja esim. Kauhukeittiössä vuodesta toiseen listalla (siis se mikä tulee telkkarista, Hell``s Kitchen). 

Hyvää on ja tosiaan sinne taikinakuoren ja lihan väliin tulee sienihakkelusta. On vaikea saada siitä sellainen tiukka paketti. Mutta jos nyt ei hirveän kriittisiä vieraita ole tulossa niin kokeile ihmeessä. 

Vierailija
29/29 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan perinteinen englantilainen "fiinimpi" ruoka ollut iät ja ajat. On tosiaan  Gordon Ramsayn ravintoloissa ja esim. Kauhukeittiössä vuodesta toiseen listalla (siis se mikä tulee telkkarista, Hell``s Kitchen). 

Hyvää on ja tosiaan sinne taikinakuoren ja lihan väliin tulee sienihakkelusta. On vaikea saada siitä sellainen tiukka paketti. Mutta jos nyt ei hirveän kriittisiä vieraita ole tulossa niin kokeile ihmeessä. 

Ja myös pekonia/ilmakuivattua kinkkua sen fileen ympärille näköjään sanotaan ohjeissa. En huomannut sitä kun itse olen syönyt pari kertaa. Saattoi siinä ollakin. On jo aikaa mun syömisistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän