Kuuluuko kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön itsekeskeisyys?
Itsekeskeisyys esim. siinä mielessä, että toisen asemaan asettuminen ei luonnistu.
Kommentit (26)
Ok. Nyt puhutaan sairaudesta, jossa on korkea kuolleisuus. Harmi jos joku on mielensä pahoittanut ollessaan sairaan kanssa tekemisissä.
Kykäsi... Näin käy kun ottaa holytonta. Vetti.
⚙️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For sure, uupumus on uupumus. Mua pännii kaikki sanattomat sopimukset siitä miten mukakuuluuelää.
Jos mun naamalle tullaan pieremään, väännän haisevimmat ripaskat ikinä.
Ja varsinkin kaikkien turhien kyökkikyttääjien päälle.
Onnex jumala loi humalan.
No, itse olen se kuuluisa yliherkkä... Ja joittenkin mielestä siis vapaaehtoinen roskapönttö.
Tarpeeksi kun venyn niin kyl sit paukunkin. Sitä kutsun vallan poisottamiseksi kaikilta omasta mielestään paremmilta ihmisiltä.
Diagnoosit monesti on takapuolesta. Olenkin tullut tulokseen että omani on hammaslanka.
Se minussa kyllä on että persoonallisuuteni on palapeli.
Enimmäkseen sinistä taivasta...
Tyyntä ja myrskyä.
Ihan kärsimystä toisinaan, mutta sen arvoista.
En voi sietää ihmisiä välillä yhtään. Näen asioiden ja ihmisten läpi, ja tämä ihmistenkarkotusprojektini johtuu vain tästä asiasta.
On jumalattoman väsyttävää tulla kuormitetuksi. Ja jos en saa kuormaani kevennettyä ja tilaani haltuuni, ei kuulkaas hyvin käy.
En tarvitse Toimenpiteitä, Konsensusmömmöjä että en hämmentäisi tai pilaisi kenenkään pikkuista elämää, Terapiaa(keinottomia olivat eivätkä kauheasti tajunneet ongelmani juurisyytä) enkä varsinkaan mukamasystäviä kertomaan omista moodeistaan käsin kuinka minun tulisi olla ja elää.
Itse asiassa te, ihmishyväkkäät, pilaatte minun elämäni puhumalla sontaa asioistani keskenänne, ja olemalla niin vitun itsekeskeisiä että oletatte minun alkavan elää ja ajatella teidän tavallanne, palaavani takavasemmalle minne häiritsevä nainen kuuluisikin.
Turvat tukkoon, opetelkaa itse empatiaanne. Tuntekaa päivä kuten minä, eläkää menneisyyteni, tehkää valintani, kulkekaa kengissäni, kadottakaa itsenne, hajottakaa itsenne ja kootkaa jollain jumalan ihmeellä elämänne ja rajanne kasaan.
Tulkaa sitten kertomaan kuinka kävi.
Se päivä, jona lakkaamme häiritsemästä ja pilaamasta toistemme oikeutta olla ja hengittää, ei ole huomenna.
Opetelkaa kestämään. Niinhän minäkin teen.
Kiitos.
Tuo on juuri sitä hyper-itsekeskeistä hurinaa, jota ei jaksa lukea tai kuunnella. Minäminäminä.
Kuormittaja havaittu 👁️🗨️
Booorrgghh...
Miksi reagoit jos et lukemaan edes kykene?
Suosittelen pitäytymään ankkalinnan aarteissa ja pesulapuissa.
Vastaa kykäsi ja tasoasi.
Sinäsinäsinäsinä.
😁
Phh. EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Nyt puhutaan sairaudesta, jossa on korkea kuolleisuus. Harmi jos joku on mielensä pahoittanut ollessaan sairaan kanssa tekemisissä.
Hyshys. Se on vain heijaste yhteisöllisestä tilastamme. Ei ole sairaita tai terveitä. Ihan kaikilla on mahdollisuus sairastua tai tervehtyä. Toki on epämukavaa nähdä ihminen joka purkautuu silmille ja muistuttaa tuosta mahdollisuudesta että jospa minullekin käy noin. Monesti nää menee ohi viisaudella.
Mun nähdäkseni mitä enemmän häpeilee ja kahlitsee "hulluutta" kellariin, sitä kiivaammin se jokin pyristelee vapauteen ja päivänvaloon.
Kiusaamisjatkumoa jos ei ole kunnioitusta ihmisen omaa prosessia kohtaan ja millään tavalla tätä prosessia häiritsee.
Minusta elämään tarvitaan kriisejä, ja suurin kriisi on opetella oikeaa myötätuntoa ja ymmärrystä kuormittunutta kohtaan.
Jos kerta luontoakin ymmärretään suojella, miksei ihmisluontoa?
Ei kukaan tiedä mitä elämässä käy.
Eikä kaikkiin vaateisiin ole pakko suostua. Puolin ja toisin.
Mutta sen vielä sanon että rakkaus ei etsi vikoja eikä omaa etuaan.
Viimeinen, ja ensimmäinen kysymys kuuluukin "tahdotko rakastaa?"
Onko sinusta siihen? Hyväksymään joku juuri kuten hän on eikä kuten statuksensa tai jokin muu maailmallinen ohimenevä?
Ajatteletko että jos tuo ihminen kuolisi, kuolisin minäkin? Ja moni muukin?
Mietiskelkääpä sitä, humanoidit.
Jos nyt juoruamiseltanne ja muulta kovin tärkeältä ehditte.
Tähtikirkasta yötä.
Joku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For sure, uupumus on uupumus. Mua pännii kaikki sanattomat sopimukset siitä miten mukakuuluuelää.
Jos mun naamalle tullaan pieremään, väännän haisevimmat ripaskat ikinä.
Ja varsinkin kaikkien turhien kyökkikyttääjien päälle.
Onnex jumala loi humalan.
No, itse olen se kuuluisa yliherkkä... Ja joittenkin mielestä siis vapaaehtoinen roskapönttö.
Tarpeeksi kun venyn niin kyl sit paukunkin. Sitä kutsun vallan poisottamiseksi kaikilta omasta mielestään paremmilta ihmisiltä.
Diagnoosit monesti on takapuolesta. Olenkin tullut tulokseen että omani on hammaslanka.
Se minussa kyllä on että persoonallisuuteni on palapeli.
Enimmäkseen sinistä taivasta...
Tyyntä ja myrskyä.
Ihan kärsimystä toisinaan, mutta sen arvoista.
En voi sietää ihmisiä välillä yhtään. Näen asioiden ja ihmisten läpi, ja tämä ihmistenkarkotusprojektini johtuu vain tästä asiasta.
On jumalattoman väsyttävää tulla kuormitetuksi. Ja jos en saa kuormaani kevennettyä ja tilaani haltuuni, ei kuulkaas hyvin käy.
En tarvitse Toimenpiteitä, Konsensusmömmöjä että en hämmentäisi tai pilaisi kenenkään pikkuista elämää, Terapiaa(keinottomia olivat eivätkä kauheasti tajunneet ongelmani juurisyytä) enkä varsinkaan mukamasystäviä kertomaan omista moodeistaan käsin kuinka minun tulisi olla ja elää.
Itse asiassa te, ihmishyväkkäät, pilaatte minun elämäni puhumalla sontaa asioistani keskenänne, ja olemalla niin vitun itsekeskeisiä että oletatte minun alkavan elää ja ajatella teidän tavallanne, palaavani takavasemmalle minne häiritsevä nainen kuuluisikin.
Turvat tukkoon, opetelkaa itse empatiaanne. Tuntekaa päivä kuten minä, eläkää menneisyyteni, tehkää valintani, kulkekaa kengissäni, kadottakaa itsenne, hajottakaa itsenne ja kootkaa jollain jumalan ihmeellä elämänne ja rajanne kasaan.
Tulkaa sitten kertomaan kuinka kävi.
Se päivä, jona lakkaamme häiritsemästä ja pilaamasta toistemme oikeutta olla ja hengittää, ei ole huomenna.
Opetelkaa kestämään. Niinhän minäkin teen.
Kiitos.
Tuo on juuri sitä hyper-itsekeskeistä hurinaa, jota ei jaksa lukea tai kuunnella. Minäminäminä.
Booorrgghh...
Sinäsinäsinäsinä.
😁
Phh. EVVK.
Ja taas reagoit... X koskaa OPI???
IRL
GN
Booorrgghh...
Sinäsinäsinäsinä.
😁