En tule koskaan saamaan tyttöystävää
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän sama olo, mutta vain poikaystävästä. Ärsyttää kun kaikki muut löytää onnen, mutta kaikki tuntuvat vain kävelevän minun ohitseni. Ikää minulla tosin vasta 20 vuotta.
Mutta hei jos joku ei kelpuuta sinua, he eivät ansaitse sinua. Itse ainakin huomannut, että ne hiljaisemmat ja vähän ujohkommat miehet ovat niitä mukavimpia ja hyväsydämisimpiä. Harmi kun minun kohdallani he ovat kaikki jo varattuja...
Täällä toinen 20 v nainen ilman kumppania. Juuri saanut jälleen pakit kun kiinnostusta ei toiselta puolelta vain syntynyt. Olen kuitenkin ihan nätti ja huolehdin itsestäni sekä olen ystävällinen ja nyt mitä on näitä perusjuttuja. En ole kamala ihminen. Silti tuntuu etten kelpaa kellekään.
En usko olevani tylsääkään seuraa, koska seurassani kyllä ihmiset näyttävät viihtyvän kun kuitenkin on kavereita ja seuraani hakeutuu ihmisiä. Parisuhteeseen en tunnu kelpaavan kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän sama olo, mutta vain poikaystävästä. Ärsyttää kun kaikki muut löytää onnen, mutta kaikki tuntuvat vain kävelevän minun ohitseni. Ikää minulla tosin vasta 20 vuotta.
Mutta hei jos joku ei kelpuuta sinua, he eivät ansaitse sinua. Itse ainakin huomannut, että ne hiljaisemmat ja vähän ujohkommat miehet ovat niitä mukavimpia ja hyväsydämisimpiä. Harmi kun minun kohdallani he ovat kaikki jo varattuja...
Minä aloin seurustella ensimmäistä kertaa "vasta" 28-vuotiaana. Sinulla on vielä aikaa löytää joku.
M30
No kerro miksi luulet että et saa ja miten olet koittanut kehittää itseäsi näiden heikkouksien osalta, jotta mahdollisuudet kasvaisivat?
Tiedän sen jo etten tule saamaan tyttöystävää.