Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tule koskaan saamaan tyttöystävää

Vierailija
28.12.2019 |

Harmittaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet parhaillaan makaa arkussa odottamassa huomisia hautajaisiasi, et voi sanoa, ettet milloinkaan tule saamaan tyttöystävää.

Tiedän sen jo etten tule saamaan tyttöystävää.

Vierailija
22/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama olo, mutta vain poikaystävästä. Ärsyttää kun kaikki muut löytää onnen, mutta kaikki tuntuvat vain kävelevän minun ohitseni. Ikää minulla tosin vasta 20 vuotta.

Mutta hei jos joku ei kelpuuta sinua, he eivät ansaitse sinua. Itse ainakin huomannut, että ne hiljaisemmat ja vähän ujohkommat miehet ovat niitä mukavimpia ja hyväsydämisimpiä. Harmi kun minun kohdallani he ovat kaikki jo varattuja...

Täällä toinen 20 v nainen ilman kumppania. Juuri saanut jälleen pakit kun kiinnostusta ei toiselta puolelta vain syntynyt. Olen kuitenkin ihan nätti ja huolehdin itsestäni sekä olen ystävällinen ja nyt mitä on näitä perusjuttuja. En ole kamala ihminen. Silti tuntuu etten kelpaa kellekään.

En usko olevani tylsääkään seuraa, koska seurassani kyllä ihmiset näyttävät viihtyvän kun kuitenkin on kavereita ja seuraani hakeutuu ihmisiä. Parisuhteeseen en tunnu kelpaavan kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama olo, mutta vain poikaystävästä. Ärsyttää kun kaikki muut löytää onnen, mutta kaikki tuntuvat vain kävelevän minun ohitseni. Ikää minulla tosin vasta 20 vuotta.

Mutta hei jos joku ei kelpuuta sinua, he eivät ansaitse sinua. Itse ainakin huomannut, että ne hiljaisemmat ja vähän ujohkommat miehet ovat niitä mukavimpia ja hyväsydämisimpiä. Harmi kun minun kohdallani he ovat kaikki jo varattuja...

Minä aloin seurustella ensimmäistä kertaa "vasta" 28-vuotiaana. Sinulla on vielä aikaa löytää joku.

M30

Vierailija
24/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro miksi luulet että et saa ja miten olet koittanut kehittää itseäsi näiden heikkouksien osalta, jotta mahdollisuudet kasvaisivat?

Vierailija
25/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanasi on lakini.