Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan saamaan tyttöystävää

Vierailija
28.12.2019 |

Harmittaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta se on voi voi.

Vierailija
2/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta se on voi voi.

Harmittaako sinuakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on, jos olet kerran niin päättänyt.

Vierailija
4/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on, jos olet kerran niin päättänyt.

Tämä päätös ei ollut minun päätettävissäni eikä minulla ole vaikutusta lopputulokseen :(

Vierailija
5/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ajatteli samoin.. Sen oikein huomasi hänestä miten lannistunut hän oli kun tavattiin. Mutta minäpä päätin ottaa hänet ja nostaa hänen itsetunnon sellaiseksi, mitä se kuuluu kiltillä, ihanalla hyväsydämisellä miehellä ollakin. Kiva katsoa, miten hänen silmät säteilee nykyään.

Vierailija
6/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ajatteli samoin.. Sen oikein huomasi hänestä miten lannistunut hän oli kun tavattiin. Mutta minäpä päätin ottaa hänet ja nostaa hänen itsetunnon sellaiseksi, mitä se kuuluu kiltillä, ihanalla hyväsydämisellä miehellä ollakin. Kiva katsoa, miten hänen silmät säteilee nykyään.

Olipas mukavasti tehty puolestasi :) En kyllä usko sinun kaltaista tapausta olevan, joten pitää vain tyytyä olemaan yksin :/

Vierailija
7/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kunnon homomies, naiselta tällainen ei kuitenkaan luonnistu

Vierailija
8/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai, jos huolit vain sellaisia joihin ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
9/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kai, jos huolit vain sellaisia joihin ei ole mahdollisuuksia.

En halua mitään muita kuin oman tasoisen naisen, uskoihin elämän sellaisen kanssa olevan paljon helpompaa kuin jonkun sellaisen naisen kanssa joka on minua ylempänä :(

Vierailija
10/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
11/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin nuorempana ajattelin, että minulta nyt riistetään jotain kun tytöt ei tykänneet ja tuntui, etten koskaan tule saamaan tyttöystävää. Yhä neljänkympin lukemissa samassa tilanteessa, mutta tilanne ei enää oikeastaan haittaa. Tarjokkaita olisi itseasiassa nyt ollutkin, mutta olen ilmeisesti liian tykästynyt tilanteeseeni, enkä enää edes halua parisuhteeseen.

Vierailija
12/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kunnon homomies, naiselta tällainen ei kuitenkaan luonnistu

No aivan, eipä ole minunkaan kohdallani naiset koskaan lähestyneet, mutta hompsujen puolella olisi kyllä baareissa yms. vientiä ja tullaan suoraan iskemään :D

Vierailija
13/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

53 :( -Eri

Vierailija
14/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko sulta etuhammas, ja siksi et saa? :D

Vierailija
15/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankilassa löytäisit nopeasti itsellesi sellaisen ;)

Vierailija
16/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

30

Vierailija
17/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko sulta etuhammas, ja siksi et saa? :D

En ole naisten mieleen. En ole koskaan ollut.

Vierailija
18/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama olo, mutta vain poikaystävästä. Ärsyttää kun kaikki muut löytää onnen, mutta kaikki tuntuvat vain kävelevän minun ohitseni. Ikää minulla tosin vasta 20 vuotta.

Mutta hei jos joku ei kelpuuta sinua, he eivät ansaitse sinua. Itse ainakin huomannut, että ne hiljaisemmat ja vähän ujohkommat miehet ovat niitä mukavimpia ja hyväsydämisimpiä. Harmi kun minun kohdallani he ovat kaikki jo varattuja...

Vierailija
19/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet parhaillaan makaa arkussa odottamassa huomisia hautajaisiasi, et voi sanoa, ettet milloinkaan tule saamaan tyttöystävää.

Vierailija
20/25 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne.. olen nainen 32 v. Kaikki läheiset ovat varattuja ja jos ovat eronneetkin löytävät saman tien uuden. Ei pitäisi verrata itseään muihin mutta jotenkin tuntuu vaan oudolta että kaikki muut löytyy aina jonkun. Sitä miettii vaan mitä vikaa on minussa kun ei löydy sopivaa miestä.

Just fbssa näin mun sukulaisesta, joka on eronnut 30 vuoden avioliitostaan, kuvan ja hänelläkin oli jo uusi mies...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi