Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit minuna (on ihmissuhteista)?

28.12.2019 |

Olen ollut jo vuosia rakastunut mieheen, jota en saa itselleni kokonaan. Tämä mies on sellainen, jonka mielipiteitä arvostan ja jolle nostan naisena hattua monessa asiassa. On suora, rehellinen ja oikeudenmukainen. Myönnän katsovani häntä joissain asioissa ylöspäin ja seksi hänen kanssaan on erinomaista.

Ongelma on se, että näen tätä miestä harvoin eikä hän halua sitoutua. Tästä johtuen koen, etten saa tarpeeksi seksiä ja monesti olisi mukavaa saada ihan vain nukkua toisen ihmisen kanssa.

Minuun on jo pidempään ollut ihastunut mies, jota pidän monessa mielessä kuin lapsena aikuisen ruumiissa. Hänellä ei ole aikuismaista vaatuunkantokykyä eikä hän herätä luottamustani monessakaan asiassa. Jos ei mennä näin ”syvällisiin” asioihin, hän on kuitenkin ihan hauskaa seuraa kepeämmissä aihepiireissä. Seksi on oikeastaan aika hyvää ja kevyemmässä mielessä voisin häntä tapaillakin.

Ongelma on se, että tämä ”pöljä” mies suunnilleen palvoo minua ja minä en todellakaan tunne samoin. Minulle sopisi tapailu hänen kanssaan meiningillä ”paremman puutteessa” mutta onko se reilua minuun rakastunutta miestä kohtaan?

Erityisesti kiinnostaa se, mitä mies tekisi jos sukupuolet vaihdettaisiin päittäin eli mies olisi rakastunut johonkin saavuttamattomaan ihanuuteen mutta tarjolla olisi ok-seksiä tarjoava, vähän typerältä vaikuttava nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee toiselle kuten itsellesi haluaisit tehtävän.

Vierailija
2/4 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit suosiolla itsellesi sopivan miehen, nuo eivät sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pöljälle mahdollisuus. Saattaa olla elämäsi paras päätös.

Vierailija
4/4 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko sinulle tärkeämpää pitää kiinni omista ihanteistasi, vai tärkeämpää elää parisuhteessa.

Tuota ykkösmiestä et saa. Vaihtoehdoiksi jää yksinolo tai elo ei niin mieleisen kanssa. Toki on mahdollista löytää joku kolmaskin, joko hyvämies tai toinen pöljämies.

Valitse se vaihtoehto joka stressaa vähiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän