Miehellä oli joku 32-tuumainen vanha televisio kun menin hänen kotiinsa.
Olen tapaillut mukavalta vaikuttavaa miestä, ja tänään menin treffien päätteeksi käymään hänen luonaan.
En ollut usko mitä sain todistaa...Hänellä oli varmaan 15 vuotta vanha 32-tuumainen televisio.
En tiedä onko siinä edes älyominaisuuksia.
Mitä voi päätellä miehestä jolla ei ole varaa edes kunnon televisioon? Olemme kuitenkin jo melkein kolmekymppisiä.
Kommentit (57)
Mä en ymmärrä myöskään miksi toimivaa tavaraa pitäisi vastedes vaihtaa uudempaan. Meillä itseasiassa on 4 telkkaria, joista 3 kuvaputkutelkkuja. Olkkarissa on taulutv ja sekin vain 32-tuumainen. Teinit pelaa molemmilla. Ja meidän makkarin kuvaputkitelkassakin on kiinni playkka 2. Jolkanuoretkäyvät välillä pelaamassa. Itse käytän sitä sing starin pelaamiseen ja katson ehkä kerran viikossa telkkaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni ei ollut televisiota ollenkaan kun tapasimme. Ei kertonut hänen kohdallaan ainakaan rahan puutteesta.
Siis parempi ilman telkkaria kuin tuollainen vanha ja pieni...
ap
Öööö... Olikohan se exäni? Otti vanhan telkkarin mukaansa, kun ei edes katso telkkua! Ei sillä näy edes normi kanavat siinä.
On it-hommissa arvostettuna asijantuntijana eikä rahasta ole puutetta. Katsoo kaiken tarvittavan netistä. Tietokoneita ja näyttöjä on kyllä useampia.
Entäs kun lähdit? Oliko miehellä yhä televisio?
Kyllä toi kertoo taloudellisista ongelmista, tai muuten elämänhallinan puutteesta.
Ymmärtäisin jos ei katsoisi televisiota ja sitä ei olisi, ei kaikilla olekaan.
Mutta että tuollainen pieni televisio on merkki siitä että sen äärellä viihtyy, ja todella outoa jos ei tuollaista 55-tuumaista älytelkkaria ole saanut hommattua muutamalla satasella
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi kertoo taloudellisista ongelmista, tai muuten elämänhallinan puutteesta.
Ymmärtäisin jos ei katsoisi televisiota ja sitä ei olisi, ei kaikilla olekaan.
Mutta että tuollainen pieni televisio on merkki siitä että sen äärellä viihtyy, ja todella outoa jos ei tuollaista 55-tuumaista älytelkkaria ole saanut hommattua muutamalla satasella
No ei välttämättä kerro. Minullakin on vanha kuvaputkitelkkari, enkä edes muista, milloin olen viimeksi siitä jotain katsonut.
Jos minulla olisi oma auto ja ulottuvammat kädet, olisin todennäköisesti roudannut sen jo aikoja sitten kierrätyskeskukseen. Mutta kun ei ole, niin tuossa se on saanut toistaiseksi nököttää.
Uuden television ostoa en pidä tarpeellisena.
Terv. pienikokoinen nainen, 52 v.
Mulla ei ole ollut televisiota viiteentoista vuoteen, ja silloin kun oli, oli kenkälaatikkoon kokoinen romu, jonka näyttö oli pienempi kuin kuvarae.
Kumppanillani ei ole televisiota, eikä eksällänikään.
Jos sinulla on televisiofetissi, hanki oma telkkari ja tyydyty sen loisteessa.
Toimeliaat miehet ei katso telkkarista kuin uutiset ja urheilut ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No itselläni on 65" OLED töllö ja katson siitä leffoja, pelailen Xbox onella. Haluan katsoa ja pelata isolta ruudulta, enkä miltään pelle tabletin postimerkin kokoiselta ruudulta. T. 44-v valkoinen heteromies
Ja tää 44v valkoinen heteronainen ei katso telkkaria vaan tekee vapaa-ajallaan jotain ihan muuta.
Netistä katson mitä katson sen 2 krt/kk.
Vauvalla käyn useammin...
Vierailija kirjoitti:
No itselläni on 65" OLED töllö ja katson siitä leffoja, pelailen Xbox onella. Haluan katsoa ja pelata isolta ruudulta, enkä miltään pelle tabletin postimerkin kokoiselta ruudulta. T. 44-v valkoinen heteromies
Vain nainen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
No olisit nauttinut siitä 32 tuumasesta vai eikä mahtunut pimpssaas?
Ehkä se ei saanut liu'utettua sitä sisään, kun oli niin paljon hiekkaa siellä jarruna.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo enemmän sinun älykkyydestäsi.
Aika moni nykypäivänä ei edes omista televisiota. Varsinkaan nuorempi sukupolvi.
Kuka yleensäkään viitsii enää katsella TV:tä. En minä ainakaan . Kaikki ohjelmat, mitä katson, katson suoratoistopalveluista ja älylaitteilla....ipad, läppis jne....ja huom olen jo 57-vuotias.
Niin ja moni katsoo nämä isolta ruudulta eli TV.
Meilläkin on olkkarissa tuollainen 32-tuumainen. Minä ja lapsi katsomme sitä. Ei yhdisty nettiin eikä mitään. Meillä ei ole näköongelmia, joten pystymme katsomaan sitä ihan hyvin. Nettiä varten meillä on pöytätietokone ja jokunen tabletti.
Mies on ostanut itselleen isomman telkkarin erilliseen tv-huoneeseen. Se on isompi ja yhdistyy myös nettiin. Arvaa, mitä mies sieltä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo enemmän sinun älykkyydestäsi.
Aika moni nykypäivänä ei edes omista televisiota. Varsinkaan nuorempi sukupolvi.
Kuka yleensäkään viitsii enää katsella TV:tä. En minä ainakaan . Kaikki ohjelmat, mitä katson, katson suoratoistopalveluista ja älylaitteilla....ipad, läppis jne....ja huom olen jo 57-vuotias.
Hienoja elokuvaelämyksiä kun näkee ne ipadiltä 😳 t. Samsung Q-led 65"
Meillä oli 32 tuumainen TV. En katsonut sitä koskaan. Miehen mielestä hyvä. Ostin uuden ja sen vanhan annoin ilmaiseksi pois.
Nyt viitsin katsoa tuota uutta kun näkyy Ruutu ja Netflix.
Onko se joku retroilija, pitää vanhaa tvtä koska uuteen tvseen ei saa Amigaa tai NESsiä kiinni ilman lisälaitteita?
Meillä on 32" n. 10vn vanha tv. Miksi olisin hankkinut uuden kun tv toimii. Nyt tosin pitänee hommata uusi, kun tuo vanha lakkaa uudistuksen (DVB-T2-siirtymä) takia näkymästä, mutta ehkä siirrän tuon vanhan sitten tietokoneelle kakkosnäytöksi.
Hahah ap on seukannut pultsarin kaa 😂