Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei tarvitse tehdä töitä elannon eteen enää, mutta

Vierailija
28.12.2019 |

jotain tekisi mieli tehdä. Mitä muuta kuin palkkatöitä suosittelet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien keräilyä.

Vierailija
2/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit opastaa mua miten pääsen samaan tilanteeseen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt ulkomaille vapaaehtoistyöhön lähtöä, mutta olen niin introvertti ja jos joutuu yhteismajoitukseen, niin en kestä. Auttaminen ja uuden kokeminen kiehtoo tosin. :). Ap

Vierailija
4/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastelen koira- ja hevosjuttuja sekä opiskelen avoimessa yliopistossa yhtä kurssia kerrallaan.

Vierailija
5/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ryyppäämään! Se on ihan hyvää ajan ja rahan kulua

Vierailija
6/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit opastaa mua miten pääsen samaan tilanteeseen 😊

Olen voittanut vuosia sitten suurehkon summan rahaa. Sen lisäksi onnistunut metsäkauppa ja säästäväisyys ja töissä oleminen. Ap

Vierailija
7/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä vapaaehtoistyötä myös Suomessa.

Vierailija
8/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt ulkomaille vapaaehtoistyöhön lähtöä, mutta olen niin introvertti ja jos joutuu yhteismajoitukseen, niin en kestä. Auttaminen ja uuden kokeminen kiehtoo tosin. :). Ap

Tykkäätkö eläimistä? Vanhuksista? Lapsista? Vammaisista? Vähävaraisista?

Vierailija
9/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö eläimistä? Vanhuksista? Lapsista? Vammaisista? Vähävaraisista?

Elämistä pidän ja sydän sykkii huono-osaisille, ehkä jotain niihin liittyvää? Ap

Vierailija
10/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme sentään, ihminen jää pois työelämästä ja neljän seinän sisälle, eikä tiedä miten aikansa kuluttaa.

Itselläni oli unelma ja hyppäsin oravanpyötästä reilut 50v ja muutin maalle ja vaikka on lapseton, päivät ovat työntäyteiset ja ystäväpiiri laaja ja koostuu minua paljon nuoremmista. Tykkään tehdä käsilläni, liikkua luonnossa ja teen paljon hyväntekeväisyyttä lähipiirille. Ja tämä on elämäni parasta aikaa, kun pystyy auttamaan muita ja tekee siitä mistä itse tykkää.

Itse en ole edes varakas, elän sijoituksilla ja vuokratuloilla, josta jää vielä hyväntekeväisyyteen, joka antaa iloa.

Jos oli rahaa, laittaisin enemmän lasten ja nuorten harrastustoimintaan, taide ja musiikki juttuihin, yh-äitien arjen helpottamiseen, samoin vanhusten virkistys ja harrastustoimintaan, nyt niihin rahaa on vain muutama satanen. Maailma on täynnä ideoita, onhan Suomen hyvinvointi rakennettu pitkälti hyväntekeväisyyden pohjalta esim. koulutus.

Vierailija
11/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihme sentään, ihminen jää pois työelämästä ja neljän seinän sisälle, eikä tiedä miten aikansa kuluttaa.

Itselläni oli unelma ja hyppäsin oravanpyötästä reilut 50v ja muutin maalle ja vaikka on lapseton, päivät ovat työntäyteiset ja ystäväpiiri laaja ja koostuu minua paljon nuoremmista. Tykkään tehdä käsilläni, liikkua luonnossa ja teen paljon hyväntekeväisyyttä lähipiirille. Ja tämä on elämäni parasta aikaa, kun pystyy auttamaan muita ja tekee siitä mistä itse tykkää.

Itse en ole edes varakas, elän sijoituksilla ja vuokratuloilla, josta jää vielä hyväntekeväisyyteen, joka antaa iloa.

Jos oli rahaa, laittaisin enemmän lasten ja nuorten harrastustoimintaan, taide ja musiikki juttuihin, yh-äitien arjen helpottamiseen, samoin vanhusten virkistys ja harrastustoimintaan, nyt niihin rahaa on vain muutama satanen. Maailma on täynnä ideoita, onhan Suomen hyvinvointi rakennettu pitkälti hyväntekeväisyyden pohjalta esim. koulutus.

Saan aikani kulumaan, mutta nyt mietin että jotain uutta voisi kehitellä. Tuo maalle muutto on käynyt mielessä, mutta en ehkä pidemmän päälle jaksaisi sitä. Tykkään enemmän haaveilusta kuin itse unelmien toteuttamisesta, pienistä asioista enemmän kuin suurista kuvioista, henkisistä asioista enemmän kuin materiasta. Kotihiiri enemmän kuin sosiaalinen. Mutta ei ole kiire mihinkään, ehkä vielä keksin jotain :). Ap

Vierailija
12/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille. Itse olen samassa tilanteessa ja harkitsen pienimuotoisen majoitustilan ostamista Keski-Euroopasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä