Skorppareita haukutaan horoskooppiketjussa
Eikö kellään ole positiivista sanottavaa skorpioneista? Skorpionit ovat sentään kiihkein merkki mitä löytyy. Skorpioni antaa kumppanilleen kaikkensa, ja odottaa jotain vastineeksikin.
Kommentit (27)
Kaikista kamalin on kaksonen. Skorpioni voi olla piikikäs, intohimoinen ja ihailulle perso, mutta niillä on sentään edes jonkinlainen sielu siellä sisällä ehkä olemassa. Ja jos ei sitä, niin edes jotain selkärankaa. Kaksosilla ei ole mitään. En keksi yhtään positiivista piirrettä kaksosilla. He ovat täysin kaksinaamaisia, petollisia, kieroja, egoistisia, pinnallisia p'ashan jauhajia. Skorpioni voi sentään olla lojaali lähipiirilleen, kaksonen ei ole lojaali kenellekään.
Lähipiirissä oli skorpioni+kaksonen avioliitto, joka päättyi. Kaksonen pokasi muita suhteen aikana, jätti juuri synnyttäneen kumppaninsa, lähti synnäriltä suoraan uuden luo, mustamaalasi tätä tuoretta lapsensa äitiä seläntakana jne jne. Skorppari romuuntui erossa ja sen jälkipyykissä täysin ja kesti monta vuotta toipua.
Mun mielestä skorpparit on kohtuu suoraselkäisiä ja jotenkin kiehtovia. T: Jellona
Vierailija kirjoitti:
selkäänpuukottajia, kadehtivia narttuja
Nuo väitteet eivät kuvaa skorpionia vähimmässäkään määrin. Ovat täysiä vastakohtia tuolle.
Skorpionit ovat parhaita! ❤️
T: Skorpioni-akka
tiedän joitain skorppareita, ja niiden seksityyli on tosiaan sellanen miesmäinen. :D mua alkaa ain inhottaa, ja ne vielä luulee että se tyyli on seksikäs... :DDDDDDDDDDDD
Mun mies, joka on luotettava, hauska, aikaansaava, vastuullinen, intohimoinen, hellä ja paras ystäväni, on skorppari. ❤️ T. Rapu