Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä käyminen

Vierailija
28.12.2019 |

Te sinkut jotka käytte treffeillä niin jos ekoilla treffeillä on sellanen ihan kiva fiilis mutta ei mitään erityistä kipinää niin haluatte tavata vielä toiste vai onko se kerrasta poikki?
Ja niille jotka jo löytäneet kumppanin. Oliko se rakkautta ensisilmäyksellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinät ovat pelimiesjuttuja, en toimi niiden mukaan. Jos tyyppi on kiva ja fiksu, niin haluan tavata toisenkin kerran

Vierailija
2/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä useammat treffit sen todellisen kiinnostuksen löytymiselle, mutta jos kolmansien-neljänsien treffien jälkeen edelleen on se olo, että ihan kiva, mutta.... niin tätä nykyä annan olla. Ei se siitä muuksi muutu. Olin monta vuotta suhteessa ihan kivan kanssa. Ei se siitä muuksi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä treffailin, laitoin aina kerrasta poikki jos ei miehestä tullut erityistä fiilistä. Jos minulle oli käytännössä aivan sama näenkö ihmistä enää koskaan, en jatkanut pidemmälle.

Vierailija
4/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu treffeille ilman sitä kipinää. Se tulee siis ihan ensimmäisenä.

Vierailija
5/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla koskaan kipinöinyt ensimmäisillä treffeillä kovinkaan vahvasti. Halusin kuitenkin yleensä tavata uudestaan, jos nainen oli viehättävä ja mukava. Naiset taas sitten kokemukseni mukaan vaativat sitä vahvaa kemiaa heti ensimmäisillä treffeillä.

M30

Vierailija
6/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla koskaan kipinöinyt ensimmäisillä treffeillä kovinkaan vahvasti. Halusin kuitenkin yleensä tavata uudestaan, jos nainen oli viehättävä ja mukava. Naiset taas sitten kokemukseni mukaan vaativat sitä vahvaa kemiaa heti ensimmäisillä treffeillä.

M30

Joo, ei todellakaan riitä että mies on viehättävä ja mukava. Pidän kemiaa vähintäänkin yhtä tärkeänä. Jos mies ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen eikä tunnu millään lailla erityiseltä, jatko hänen kanssaan ei kiinnosta.

Vierailija
7/7 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan max kolme kertaa, jos ei sillonkaan kipinää niin en tapaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä