Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten vs naisten käytös nettideiteillä

Vierailija
28.12.2019 |

Olen naisena jättänyt vastaamatta muutamaan viestiin joissa on pelkästään "moi", ja miehen profiilissa ei ole minkäänlaista kuvausta. Olen myös muutaman kerran saanut kyseisiltä miehiltä perään viestin jossa minut haukutaan nirsoksi h u o r aksi, h o ro ksi, ja haistatetaan v-itut. Jotenkin minun on vaikea kuvitella että nainen jonka lähestymä mies ei vastaa mitään, käyttäytyisi samoin.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Ja en nyt halua tähän sitä "muttakun miehet kokevat enemmän torjuntaa ja siksi heillä saattaa olla pinna kireällä etc" koska itsekin olen läpi elämäni torjuntaa saanut nainen, ikisinkku, mutta ei mielessäkään kävisi käydä haukkumaan jotakuta joka ei minulle viitsinyt vastata.

Joo, voi tulla paha mieli jos ei saa viestiinsä vastausta, mutta eiköhän toiselle osapuolelle tule vielä pahempi mieli kun hänet haukutaan yllämainitsemillani tavoilla. Mitä olisin edes voinut vastata kun en tiedä yhtään mitään kyseisestä henkilöstä, siitä millaista seuraa hän hakee, tai siitä mitä meillä voisi olla yhteistä?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää nyt aloittajan pohdintaan liity mutta kyllähän pelkkään moi viestiin voi vastata vaikka mitä.. Esim. No moi! Mitäs sun iltaan/ päivään / aamuun? Oletko töissä / opiskelemassa? Näköjään asut lähistöllä sijainnin mukaan. Mitäs etsit täältä... jne. Keksitte kai te livenäkin jotain puhumista vai meneekö tuosta moikkaamisesta pasmat niin sekaisin?

Voi vastata ja keksii keksii, mutta aloituksessa puhuttiin tilanteesta, jossa tyypillä on tyhjä profiili eli ei ole mitään mistä nyt innostua "ottamaan selvää". Ja kun noita moi-viestejä voi tulla kymmeniä päivässä...

Vierailija
82/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan vastata aina enemmän kuin "Moi", vaikka naisesta olisi vain yksi kuva, eikä mitään muuta tietoa. Minä olenkin hyvä mies, enkä mikään luuseri. T. 44-v valkoinen heteromies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin muutamia kokemuksia ääliöistä, kerran yksi pyysi treffeille, jolloin kerroin ystävällisesti olevani muualla viikonlopun. No tästäpä herra ärsyyntyi ja haukkui minut rumaksi läskiksi hu0-raksi 😂 Ei voi kuin ihmetellä miksi hän halusi ruman läskin hu0-ran kanssa treffeille.

Lisäsitkö oma-aloitteisesti sen, että sopisiko viikonlopun jälkeen päivinä x tai x?

Itse osaan jo tulkita naisten kieltäytymisiä niin että jos ei oma-aloitteisesti ehdota sitä päivää mikä sopisi niin se on game over.

En onneksi ehdottanut mitään! Ties missä ojan pohjalla olisin, jos tuon hullun olisin tavannut :D

Eli et alunperinkään halunnut nähdä miestä jos et oma-aloitteisesti kertonut mikä päivä sulle kävisi.

Itse en ainakaan miehenä ala anelemaan naiselta sopivaa päivää vaan edellytän oma-aloitteisuutta. Ollaan kuitenkin molemmat 50/50 tutustumassa toisiimme eikä niin että mies tekee kaiken.

Ei kai tässä kukaan mitään anelua ollut edes vailla? Ihan riittää ettei hauku naista rumaksi ja läskiksi h**raksi vaikkei tämä toista treffiaikaa ehdottaisikaan.

Vierailija
84/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää nyt aloittajan pohdintaan liity mutta kyllähän pelkkään moi viestiin voi vastata vaikka mitä.. Esim. No moi! Mitäs sun iltaan/ päivään / aamuun? Oletko töissä / opiskelemassa? Näköjään asut lähistöllä sijainnin mukaan. Mitäs etsit täältä... jne. Keksitte kai te livenäkin jotain puhumista vai meneekö tuosta moikkaamisesta pasmat niin sekaisin?

Tietenkin voi vastata, mutta miksi pitäisi jos ei mitään tarttumapintaa saa edes profiilista? Miksi alkaa lätisemään jonninjoutavia täysin plääh-tyyppien kanssa jotka eivät itse yhtään viitsi panostaa edes siihen profiiliin? Nettideitit on kuitenkin eri asia kuin live-elämä. Oikeassa elämässä sitä tulee jutusteltua jonninjoutavia vaikka naapurin mummon kanssa vähän päästä, mutta nettideittiin menee etsimään kiinnostavaa kumppaniehdokasta. Miksi siellä pitäisi alkaa latteuksia kyselemään, jos ei tiedä toisesta mitään kiinnostusta herättävää?

Vierailija
85/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mot, ne moi-tyypit odottavat että se toinen tuo keskusteluun sisällön. Sen sijaan että itse aloittaisivat yhtään paremmin, he odottavat sitä toiselta. Siksi niille ei kannata vastata, jos ei ole valmis vetämään koko ajan itse keskustelua.

Vierailija
86/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan mitä porukkaa ne on jotka eivät vastaa edes pitkän novellin kirjoittaneille? Näitäkin daameja löytyy tälläkin hetkellä omissa mätseissä. Kauanko odottaa vuoroaan?

Haluatko todella sen viestin että kiitos mutta ei kiitos? Itse yhdelle papparaiselle vastasin ja kiittelin siitä että laittoi ihan oikean viestin. Mutta kun ajattelee niin eihän siinä mitään järkeä ole. Entä jos vaikka viestii jo jonkun kanssa tiiviimmin eikä halua sillä hetkellä viestiä muille?

Sitten on tietysti se että minun käyttämässäni palvelussa on rajoitus, ettei voi päivässä kovin monelle viestiä. Siksi kai miehet tyytyvätkin heittelemään pelkkiä flirttejä osa.

Tässä puhuin tinderistä, eli jos ei vastaile viestiin niin voisiko poistaa mätsin? Vai onko vain niin paljon viestintää menossa ettei ehdi. Kauanko siis odottaa vastausta?

En ole tinderissä käynyt, joten kysyisin mitä siitä mätsistä on haittaa jos se siellä on?

Eikö se ole sitten vähän kuin esto?

Itse satuin treffipalstalla sanailemaan miehelle jonka ulkonäkö jotenkin viehätti, menin onneton sanomaan juuri sitä että kannattaisi laittaa ihan viestejä pelkän flirtin sijaan. Ja hups, olin heti estetty :D

Sanoisin, että mieluummin esto ja mätsin poisto, kuin se että roikotetaan onnetonta löyhässä hirressä. Annetaan toivonkipinä, että ehkäpä täältä mirkkuli vastailee some day tai voihan olla vastaamattakin. Tämä toki vain silloin kun viestin odottelijalla ei ole muita mätsejä.

Suosittelen asettamaan jotkut omat rajat, jonka jälkeen ei enää roiku löyhässä hirressä, eli ei enää elättele mitään toiveita. Helpottaa omaa oloa kummasti kun lakkaa miettimästä jotain mirkkua tai markoa joka saattaa tai ei saata vastata some day. Ihmiset ovat toki erilaisia ja käyttävät treffipalveluita eri tavalla, mutta nyrkkisääntönä sanoisin, että jollei mirkku/marko ole viestiin vastannut viikon sisällä voi suunnata ajatuksensa toisaalle. Se haluatko siinä vaiheessa poistaa mätsin vai antaa vain olla, on oma päätöksesi.

Vierailija
87/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin muutamia kokemuksia ääliöistä, kerran yksi pyysi treffeille, jolloin kerroin ystävällisesti olevani muualla viikonlopun. No tästäpä herra ärsyyntyi ja haukkui minut rumaksi läskiksi hu0-raksi 😂 Ei voi kuin ihmetellä miksi hän halusi ruman läskin hu0-ran kanssa treffeille.

Lisäsitkö oma-aloitteisesti sen, että sopisiko viikonlopun jälkeen päivinä x tai x?

Itse osaan jo tulkita naisten kieltäytymisiä niin että jos ei oma-aloitteisesti ehdota sitä päivää mikä sopisi niin se on game over.

En onneksi ehdottanut mitään! Ties missä ojan pohjalla olisin, jos tuon hullun olisin tavannut :D

Eli et alunperinkään halunnut nähdä miestä jos et oma-aloitteisesti kertonut mikä päivä sulle kävisi.

Itse en ainakaan miehenä ala anelemaan naiselta sopivaa päivää vaan edellytän oma-aloitteisuutta. Ollaan kuitenkin molemmat 50/50 tutustumassa toisiimme eikä niin että mies tekee kaiken.

Miten nopeasti se pitäisi tietää, haluaako nähdä miestä vai ei? Itse lopetin koko Tinderin koska alkoi tuntua siltä, että matchasin pelkkien hätähousujen kanssa, jotka ehdottivat treffejä muutaman hassun viestin jälkeen ja poistivat matchin tai heittäytyivät ilkeiksi kun en heti vielä halunnut tavata. Laitoin yhdessä vaiheessa profiiliinkin maininnan että haluan tutustua ensin viestein ja sitten vasta treffeille. Ei apua joten lopetin koko jutun. Ei se kyllä alunalkaenkaan tuntunut hirmu sopivalta sovellukselta minulle, mutta yritin kuitenkin koska se on niin suosittu.

88/92 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena jättänyt vastaamatta muutamaan viestiin joissa on pelkästään "moi", ja miehen profiilissa ei ole minkäänlaista kuvausta. Olen myös muutaman kerran saanut kyseisiltä miehiltä perään viestin jossa minut haukutaan nirsoksi h u o r aksi, h o ro ksi, ja haistatetaan v-itut. Jotenkin minun on vaikea kuvitella että nainen jonka lähestymä mies ei vastaa mitään, käyttäytyisi samoin.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Ja en nyt halua tähän sitä "muttakun miehet kokevat enemmän torjuntaa ja siksi heillä saattaa olla pinna kireällä etc" koska itsekin olen läpi elämäni torjuntaa saanut nainen, ikisinkku, mutta ei mielessäkään kävisi käydä haukkumaan jotakuta joka ei minulle viitsinyt vastata.

Joo, voi tulla paha mieli jos ei saa viestiinsä vastausta, mutta eiköhän toiselle osapuolelle tule vielä pahempi mieli kun hänet haukutaan yllämainitsemillani tavoilla. Mitä olisin edes voinut vastata kun en tiedä yhtään mitään kyseisestä henkilöstä, siitä millaista seuraa hän hakee, tai siitä mitä meillä voisi olla yhteistä?

Et kertonut että oliko myöskin sinulla 0- profiili, eli yksi maisemakuva ilman profiilitekstiä? Minua aina ihmetyttää kun neidot tekevät Tiderprofiilin ilman sisältöä?  Pyrkiikö silloin viestittämään että kun on nainen, on ihan riittävä info kaikille miehille?  En tiedä mutta se ainakin on aika tehokas keino varmaankin luomaan noita "Moi" viestejä koska puuttuu kokonaan tartuntapinta.

Epäasiallista käyttäytymistähän haukkuminen on ja miehetkin ovat ymmärtääkseni siirtyneet käyttämään naisilta opittua ghoustausta aika laajalla rintamalla. Ap'hän voi selittää että mikä siinä kivaa on, kun tällaisen aloituksen luonut missä on tarkoitus miehiä mollata :D Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä :)

Onhan näitä nollaprofiileita paljon miehilläkin?

Kantsii joltain muulta tiedustella tuota asiaa :D  Ei ole ollut aihetta olla hakuasetuksissa molemmat sukupuolet joten en tiedä :)

Miltä palstalta sinut löytää?

Varmaankin sellaiselta jossa voin hakuasetuksiin laittaa: Vain naiset

🙂

Tässä on miehet juuri sellainen esimerkki jota kannattaa treffipalstalla välttää. Hopis on liukas kuin saippua, mukanäppäriä vastauksia saat, muttet mitään oikeaa rehellistä vastausta. Näiltä saa pihdeillä kiskoa vastauksia ja puolet kysymyksistä jää huomioimatta.

T. Pulu

Pulu pulisee vaan omista kokemuksistaan ja muista hopeaketuista :D  Ei oikein tähän täsmää kun käytännössä olen vaan siellä netissä vain palstantäytteenä, vähän kuin kirjahyllyyn unohdettu täytetty kettu, pölyttymässä:D

Näinpä ei tältä kiskota vastauksia saatika jätän kysymyksiä vastaamatta kun tyhjästä on paha nyhjästä :)

Eli hiljaiseloa ja se johtuu siitä että perusvireeltäni olen ihan vakavissaan liikkeellä. En ala millesikkään kenenkään takia koska hän on nainen. Jos jonkun kaa rupean jutskailemaan niin tieteski on lähtökohtana että hän on mahdollisesti se minun loppueloni mielitietty.

Niin ja ei tämä hiljaiselo haittaa, ihan itsestänihän tämä on kiinni ja kaitpa joskus kohtaan sen yhden, oikean :)

Ja en ole liukas kuin saippua! Olen kuin Linna-shampoo, tuttu ja turvallinen, valuakseni samettisesti yllesi, vienon tuoksun saatellessa sinun hiuksesi hengitykseeni :) 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
89/92 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä sitä logiikkaa että siihen moi:hin ei voi vastata? Siitähän keskustelu sitten alkaa jos on alkaakseen? Tosin noissa tapauksissa ehkä ihan hyvä ettet vastannut kun paljastui miesten luonne, mutta yleisesti en ymmärrä miksei siihen pelkkään moihin voi vastata takaisin?

Minä olen muutaman kerran vastannut noihin moi-viesteihin pelkästään "moi" takaisin. Koskaan en ole saanut siihen vastausta. Mitä te moikkailijat sitten oikein odotatte vastaukseksi??

En tiedä olenko oikea mies vastaamaan, mutta odotan saavani jonkinlaisen viestin mistä selviää voisiko nainen olla kiinnostunut minusta profiilini perusteella. Jos ei vastaa mitään, niin ei ole. Yksinkertaista.

Profiilini on siis pitkähkö ja rehellinen kuvaus itsestäni ja siitä mitä etsin. Sen perusteella toivon löytäväni vastinparini.

Moi viesti siksi, että nainen tulisi edes lukeneeksi profiilini. Siis merkiksi olemassaolostani, sillä tiedän ettei kaikki selaile profiileita. Pitkää aloitusta en halua kirjoittaa ellen ole saanut mitään merkkiä kiinnostanko naista alkuunkaan profiilini perusteella.

M

Vaikka profiilisi olisi kiinnostava, niin minulle ainakin pelkkä moi-viesti on merkki siitä, ettet osaa keskustella. En vastaisi mitään ihan profiilista riippumatta.

Vierailija
90/92 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti se pitäisi tietää, haluaako nähdä miestä vai ei? Itse lopetin koko Tinderin koska alkoi tuntua siltä, että matchasin pelkkien hätähousujen kanssa, jotka ehdottivat treffejä muutaman hassun viestin jälkeen ja poistivat matchin tai heittäytyivät ilkeiksi kun en heti vielä halunnut tavata. Laitoin yhdessä vaiheessa profiiliinkin maininnan että haluan tutustua ensin viestein ja sitten vasta treffeille. Ei apua joten lopetin koko jutun. Ei se kyllä alunalkaenkaan tuntunut hirmu sopivalta sovellukselta minulle, mutta yritin kuitenkin koska se on niin suosittu.

Mä taas haluan tavata mahdollisimman nopeasti koska vasta silloin näkee natsaako yhtään. Turha kuluttaa kuukausia mihinkään viestittelyyn ja livenä tajuta heti että juu ei.

Vierailija
91/92 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä sitä logiikkaa että siihen moi:hin ei voi vastata? Siitähän keskustelu sitten alkaa jos on alkaakseen? Tosin noissa tapauksissa ehkä ihan hyvä ettet vastannut kun paljastui miesten luonne, mutta yleisesti en ymmärrä miksei siihen pelkkään moihin voi vastata takaisin?

Minä olen muutaman kerran vastannut noihin moi-viesteihin pelkästään "moi" takaisin. Koskaan en ole saanut siihen vastausta. Mitä te moikkailijat sitten oikein odotatte vastaukseksi??

En tiedä olenko oikea mies vastaamaan, mutta odotan saavani jonkinlaisen viestin mistä selviää voisiko nainen olla kiinnostunut minusta profiilini perusteella. Jos ei vastaa mitään, niin ei ole. Yksinkertaista.

Profiilini on siis pitkähkö ja rehellinen kuvaus itsestäni ja siitä mitä etsin. Sen perusteella toivon löytäväni vastinparini.

Moi viesti siksi, että nainen tulisi edes lukeneeksi profiilini. Siis merkiksi olemassaolostani, sillä tiedän ettei kaikki selaile profiileita. Pitkää aloitusta en halua kirjoittaa ellen ole saanut mitään merkkiä kiinnostanko naista alkuunkaan profiilini perusteella.

M

Vaikka profiilisi olisi kiinnostava, niin minulle ainakin pelkkä moi-viesti on merkki siitä, ettet osaa keskustella. En vastaisi mitään ihan profiilista riippumatta.

Tässä nähdään miten erilaisia ihmiset ovat. Minulla ei käynyt mielessäkään etteikö kommentoimasi kirjoittaja osaa keskustella. Pikemminkin päinvastoin.

Ihmiset olettavat liikaa. Saatan itsekin olla väärässä tuosta kommentoijan keskustelutaidosta, mutta sehän ei selviä vastaamatta jättämällä.

-eri

Vierailija
92/92 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään vastannut koskaan pelkkiin moi-viesteihin. Mies on varmaan lähettänyt tuhannelle saman. Heittelee verkkoja vesille jos mitä tahansa tarttuisi siihen. Miksi olisin vastannut, kun on niitäkin miehiä, jotka laittoivat jonkun kivan aloitusviestin?

Muuten, sen erottaa myös, jos copypastaat viestin.

Tapasin deittipalstan kautta muutaman. Pari oikein kivaakin.

En ikinä itse laittaisi pelkkää moi ja mitä sun päivääs.

Etsin älykästä ja huumorintajuista, joten sen oli syytä tulla ilmi.

Viestejä tuli niin paljon, ettei ollut aikaa eikä motivaatiota vastata turhimpiin. N50+