Miesten vs naisten käytös nettideiteillä
Olen naisena jättänyt vastaamatta muutamaan viestiin joissa on pelkästään "moi", ja miehen profiilissa ei ole minkäänlaista kuvausta. Olen myös muutaman kerran saanut kyseisiltä miehiltä perään viestin jossa minut haukutaan nirsoksi h u o r aksi, h o ro ksi, ja haistatetaan v-itut. Jotenkin minun on vaikea kuvitella että nainen jonka lähestymä mies ei vastaa mitään, käyttäytyisi samoin.
Millaisia kokemuksia teillä on?
Ja en nyt halua tähän sitä "muttakun miehet kokevat enemmän torjuntaa ja siksi heillä saattaa olla pinna kireällä etc" koska itsekin olen läpi elämäni torjuntaa saanut nainen, ikisinkku, mutta ei mielessäkään kävisi käydä haukkumaan jotakuta joka ei minulle viitsinyt vastata.
Joo, voi tulla paha mieli jos ei saa viestiinsä vastausta, mutta eiköhän toiselle osapuolelle tule vielä pahempi mieli kun hänet haukutaan yllämainitsemillani tavoilla. Mitä olisin edes voinut vastata kun en tiedä yhtään mitään kyseisestä henkilöstä, siitä millaista seuraa hän hakee, tai siitä mitä meillä voisi olla yhteistä?
Kommentit (92)
Ap on ollut tekemisissä miesten kanssa joilla mielenterveysongelmia! Näin miehenä en ymmärrä mitä huoritteluviestillä voi saavuttaa? Pilaa oman maineensa jos tinderissä omalla kuvallaan ja etunimellä vaahtoaa.
Koska miehet saavat osakseen enemmän torjuntaa.
Epäsuosittu nainen saa reippaasti enemmän viestejä ja tykkäyksiä kuin lähes kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mitä porukkaa ne on jotka eivät vastaa edes pitkän novellin kirjoittaneille? Näitäkin daameja löytyy tälläkin hetkellä omissa mätseissä. Kauanko odottaa vuoroaan?
Haluatko todella sen viestin että kiitos mutta ei kiitos? Itse yhdelle papparaiselle vastasin ja kiittelin siitä että laittoi ihan oikean viestin. Mutta kun ajattelee niin eihän siinä mitään järkeä ole. Entä jos vaikka viestii jo jonkun kanssa tiiviimmin eikä halua sillä hetkellä viestiä muille?
Sitten on tietysti se että minun käyttämässäni palvelussa on rajoitus, ettei voi päivässä kovin monelle viestiä. Siksi kai miehet tyytyvätkin heittelemään pelkkiä flirttejä osa.Tässä puhuin tinderistä, eli jos ei vastaile viestiin niin voisiko poistaa mätsin? Vai onko vain niin paljon viestintää menossa ettei ehdi. Kauanko siis odottaa vastausta?
En ole tinderissä käynyt, joten kysyisin mitä siitä mätsistä on haittaa jos se siellä on?
Eikö se ole sitten vähän kuin esto?
Itse satuin treffipalstalla sanailemaan miehelle jonka ulkonäkö jotenkin viehätti, menin onneton sanomaan juuri sitä että kannattaisi laittaa ihan viestejä pelkän flirtin sijaan. Ja hups, olin heti estetty :D
Vierailija kirjoitti:
Ap on ollut tekemisissä miesten kanssa joilla mielenterveysongelmia! Näin miehenä en ymmärrä mitä huoritteluviestillä voi saavuttaa? Pilaa oman maineensa jos tinderissä omalla kuvallaan ja etunimellä vaahtoaa.
Etenkin kun naiset myös puhuvat keskenään. Näitä herrasmiehiä on aika monet kohdanneet mutta lähemmin tarkastellessa ne on usein samoja harvoja mutta aktiivisia miehiä.
Minulle oli saanut jostain pikkusyystä tindermatch raivarit ja haukkunut. Nauroin kaverille tätä ja näytin viestejä. Ei mutta kaveripa oli saman kanssa juuri matchannyt ja aloittanut juttelun, poisti miehen mitään sen enempää sanomatta.
Oli myös yksi hauska tapaus jossa mies yritti kahdella eri profiililla, kirjoitti vain sen verran tunnistettavasti kuvien lisäksi että todettiin yhden kaverin kanssa että jutellaan saman miehen vaikka molemmille oli kertonut eri nimen ja iän.
Vähän aikaa tämän kanssa leikittiin ja samoja satuja se meille molemmille kertoi, tietämättä että me nauraen istuttiin sohvalla vierekkäin.
Sitten oli yksi joka oli jo minut haukkunut joka tuli muutaman kuukauden päästä toisella deittisivustolla vastaan uudelleen. Ei sitten kuvia tai profiilia niin tarkkaa katsonut että olisi huomannut meidän jo kohdanneen. Tämänkin kanssa sai vähän aikaa pelleillä ja vedättää ennen kuin tajusi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu nainen saa reippaasti enemmän viestejä ja tykkäyksiä kuin lähes kaikki miehet.
Ja se on sitten syy haukkua joku heti prostituoiduksi? Ei. Silloin torjunta on ihan itse aiheutettu ja seuraus omasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä sitä logiikkaa että siihen moi:hin ei voi vastata? Siitähän keskustelu sitten alkaa jos on alkaakseen? Tosin noissa tapauksissa ehkä ihan hyvä ettet vastannut kun paljastui miesten luonne, mutta yleisesti en ymmärrä miksei siihen pelkkään moihin voi vastata takaisin?
Koska se on 99% tapauksista ajanhukkaa, pelkällä moi-lla aloittavat eivät osaa keskustella enkä ole kiinnostunut keskustelukyvyttömistä henkilöistä. Tämä on ihan kokemuksen myötä opittua. (omassa profiilissani on vaikka mitä, joten olisi äärimmäisen helppo keksiä jotain muuta kuin pelkkä moi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin laittavat noita 'moi'-viestejä. Olisin muutamaa kokemusta köyhempi, jos olisin jättänyt vastaamatta niihin, esim. parisuhde olisi jäänyt mahdollisesti kokematta.
M30
Tarkoitatko että minun olisi pitänyt vastata kyseiseen "moi"-viestiin, koska kyseessä olisi saattanut olla hyvä ja sopiva tyyppi? Jotenkin epäilen että kyseessä oli hyvä ja sopiva tyyppi koska tämä haukkui minut nirsoksi h-u-oraksi vain siksi etten vastannut.
Vai mikä oli viestisi pointti?
Ymmärsin aloituksesi niin, että 'moi'-viestit ovat sinusta jotenkin huonoa käytöstä, joka on ominaista nimenomaan miehille nettideiteillä. Halusin huomauttaa, että naiset toimivat samalla tavalla, joten tuolta osin naiset vs. miehet vastakkainasettelu ei ole minusta perusteltu. Muuten sitten kerroin omista kokemuksistani. Ei sinun ole pakko vastata 'moi'-viesteihin, jos et halua.
M30
Luitkohan edes aloitustani loppuun:
Mitä olisin edes voinut vastata kun en tiedä yhtään mitään kyseisestä henkilöstä, siitä millaista seuraa hän hakee, tai siitä mitä meillä voisi olla yhteistä?
Kyse ei ole siitä että se olisi huonoa käytöstä, vaan etten yksinkertaisesti tiedä mitä vastata kun ei ole minkäänlaista tarttumapintaa.
Kysyt sellaisista asioista mitkä sinua miehissä yleisesti kiinnostaa.
Ei herrajumala tätä uusavuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun naiset myös puhuvat keskenään. Näitä herrasmiehiä on aika monet kohdanneet mutta lähemmin tarkastellessa ne on usein samoja harvoja mutta aktiivisia miehiä.
Minulle oli saanut jostain pikkusyystä tindermatch raivarit ja haukkunut. Nauroin kaverille tätä ja näytin viestejä. Ei mutta kaveripa oli saman kanssa juuri matchannyt ja aloittanut juttelun, poisti miehen mitään sen enempää sanomatta.
Oli myös yksi hauska tapaus jossa mies yritti kahdella eri profiililla, kirjoitti vain sen verran tunnistettavasti kuvien lisäksi että todettiin yhden kaverin kanssa että jutellaan saman miehen vaikka molemmille oli kertonut eri nimen ja iän.
Vähän aikaa tämän kanssa leikittiin ja samoja satuja se meille molemmille kertoi, tietämättä että me nauraen istuttiin sohvalla vierekkäin.
Sitten oli yksi joka oli jo minut haukkunut joka tuli muutaman kuukauden päästä toisella deittisivustolla vastaan uudelleen. Ei sitten kuvia tai profiilia niin tarkkaa katsonut että olisi huomannut meidän jo kohdanneen. Tämänkin kanssa sai vähän aikaa pelleillä ja vedättää ennen kuin tajusi mitään.Sellaiset naislapset sieltä sitten. Kehitys jäänyt teinin tasolle
Jokainen noista miehistä oli jo omalla käytäksellään osoittanut ettei heidän kanssaan kannata oikeasti yrittää keskustella ja normaali ihminen kertoo myös muille jos sellaisen kohtaa ettei muut tuhlaa aikaa. Paitis jos on tylsää ja huvittaa leikkiä samaa leikkiä niiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sitten syy haukkua joku heti prostituoiduksi? Ei. Silloin torjunta on ihan itse aiheutettu ja seuraus omasta käytöksestä.
Niin ei minuakaan kiinnosta montako torjuntaa mies on saanut muilta naisilta, minä kun en ole ne muut naiset. Mikään ei selitä sitä miksi käyttäytyy juuri minua kohtaan törkeästi ja sen jälkeen hän todellakin ansaitsee pakit myös minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli yksi joka oli jo minut haukkunut joka tuli muutaman kuukauden päästä toisella deittisivustolla vastaan uudelleen. Ei sitten kuvia tai profiilia niin tarkkaa katsonut että olisi huomannut meidän jo kohdanneen. Tämänkin kanssa sai vähän aikaa pelleillä ja vedättää ennen kuin tajusi mitään.Sellaiset naislapset sieltä sitten. Kehitys jäänyt teinin tasolle
Ei ehkä kannata omalla naamalla perseillä siellä netissä. Minäkin olen kaverin kanssa kohdannut saman raivohullun tinderissä. Ja kyllä, naurettiin ihan koko kaveriporukan kesken niille sen viesteille eikä kukaan muu tämän kanssa mätchännyt sen jälkeen vaikka vastaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä sitä logiikkaa että siihen moi:hin ei voi vastata? Siitähän keskustelu sitten alkaa jos on alkaakseen? Tosin noissa tapauksissa ehkä ihan hyvä ettet vastannut kun paljastui miesten luonne, mutta yleisesti en ymmärrä miksei siihen pelkkään moihin voi vastata takaisin?
Minä olen muutaman kerran vastannut noihin moi-viesteihin pelkästään "moi" takaisin. Koskaan en ole saanut siihen vastausta. Mitä te moikkailijat sitten oikein odotatte vastaukseksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata omalla naamalla perseillä siellä netissä. Minäkin olen kaverin kanssa kohdannut saman raivohullun tinderissä. Ja kyllä, naurettiin ihan koko kaveriporukan kesken niille sen viesteille eikä kukaan muu tämän kanssa mätchännyt sen jälkeen vaikka vastaan tuli.
Spermareiät harhaisella jalustallaan. Kuitenkaan ei sitä miestä ole löytynyt, edes panosovelluksesta
Oletko itse näitä raivohulluja ja nyt vasta tajusit että ei ne sinun viestit jää vain niiden saajan silmille?
Naisten faceryhmissä näitä myös usein jaetaan, toki naamat ja nimet sensuroituna, mutta hyvää viihdettä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena jättänyt vastaamatta muutamaan viestiin joissa on pelkästään "moi", ja miehen profiilissa ei ole minkäänlaista kuvausta. Olen myös muutaman kerran saanut kyseisiltä miehiltä perään viestin jossa minut haukutaan nirsoksi h u o r aksi, h o ro ksi, ja haistatetaan v-itut. Jotenkin minun on vaikea kuvitella että nainen jonka lähestymä mies ei vastaa mitään, käyttäytyisi samoin.
Ja en nyt halua tähän sitä "muttakun miehet kokevat enemmän torjuntaa ja siksi heillä saattaa olla pinna kireällä etc" koska itsekin olen läpi elämäni torjuntaa saanut nainen, ikisinkku, mutta ei mielessäkään kävisi käydä haukkumaan jotakuta joka ei minulle viitsinyt vastata.
Joo, voi tulla paha mieli jos ei saa viestiinsä vastausta, mutta eiköhän toiselle osapuolelle tule vielä pahempi mieli kun hänet haukutaan yllämainitsemillani tavoilla. Mitä olisin edes voinut vastata kun en tiedä yhtään mitään kyseisestä henkilöstä, siitä millaista seuraa hän hakee, tai siitä mitä meillä voisi olla yhteistä?
Et kertonut että oliko myöskin sinulla 0- profiili, eli yksi maisemakuva ilman profiilitekstiä? Minua aina ihmetyttää kun neidot tekevät Tiderprofiilin ilman sisältöä? Pyrkiikö silloin viestittämään että kun on nainen, on ihan riittävä info kaikille miehille? En tiedä mutta se ainakin on aika tehokas keino varmaankin luomaan noita "Moi" viestejä koska puuttuu kokonaan tartuntapinta.
Epäasiallista käyttäytymistähän haukkuminen on ja miehetkin ovat ymmärtääkseni siirtyneet käyttämään naisilta opittua ghoustausta aika laajalla rintamalla. Ap'hän voi selittää että mikä siinä kivaa on, kun tällaisen aloituksen luonut missä on tarkoitus miehiä mollata :D Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä :)
Onhan näitä nollaprofiileita paljon miehilläkin?
Kantsii joltain muulta tiedustella tuota asiaa :D Ei ole ollut aihetta olla hakuasetuksissa molemmat sukupuolet joten en tiedä :)
Miltä palstalta sinut löytää?
Varmaankin sellaiselta jossa voin hakuasetuksiin laittaa: Vain naiset
🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut että oliko myöskin sinulla 0- profiili, eli yksi maisemakuva ilman profiilitekstiä? Minua aina ihmetyttää kun neidot tekevät Tiderprofiilin ilman sisältöä? Pyrkiikö silloin viestittämään että kun on nainen, on ihan riittävä info kaikille miehille? En tiedä mutta se ainakin on aika tehokas keino varmaankin luomaan noita "Moi" viestejä koska puuttuu kokonaan tartuntapinta.
Epäasiallista käyttäytymistähän haukkuminen on ja miehetkin ovat ymmärtääkseni siirtyneet käyttämään naisilta opittua ghoustausta aika laajalla rintamalla. Ap'hän voi selittää että mikä siinä kivaa on, kun tällaisen aloituksen luonut missä on tarkoitus miehiä mollata :D Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä :)
Onhan näitä nollaprofiileita paljon miehilläkin?
Kantsii joltain muulta tiedustella tuota asiaa :D Ei ole ollut aihetta olla hakuasetuksissa molemmat sukupuolet joten en tiedä :)
Miltä palstalta sinut löytää?
Varmaankin sellaiselta jossa voin hakuasetuksiin laittaa: Vain naiset
🙂
Tässä on miehet juuri sellainen esimerkki jota kannattaa treffipalstalla välttää. Hopis on liukas kuin saippua, mukanäppäriä vastauksia saat, muttet mitään oikeaa rehellistä vastausta. Näiltä saa pihdeillä kiskoa vastauksia ja puolet kysymyksistä jää huomioimatta.
T. Pulu
Ensimmäisenä kiinnostaa kuulla että minkä ikäisiä noi kiukutteliat/aggressiiviset ovat olleet?
Itselle tulisi mieleen käyttäytyä aggressiivisesti missään tilanteessa. Sitten noihin "moi" aloituksiin, 95% on ollut juuri tuollaisia naisten keskuudesta (ikähaitari 25-30v ihan pari lähelle 40v). Itse en aloitusta mieti mutta jos nainen ei kysy/kerro ja tärkein ei vastaa kysymyksiin (enkä nyt tarkoita kaksimielisiin tai henkilökohtaisiin), en tule lähtemään treffeille naisen kanssa. Tusinan verran olen jo joutunut kirjoittamaan jotain tämän tyylistä: kiva oli että fyysistävetovoimaa oli välillämme mutta siirryn takavasempaan. Parit joutunut pysäyttämään heti ensimmäiseen viestiin kun olen nähnyt profiilista että arvot ei kohtaa.
-M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on 99% tapauksista ajanhukkaa, pelkällä moi-lla aloittavat eivät osaa keskustella enkä ole kiinnostunut keskustelukyvyttömistä henkilöistä. Tämä on ihan kokemuksen myötä opittua. (omassa profiilissani on vaikka mitä, joten olisi äärimmäisen helppo keksiä jotain muuta kuin pelkkä moi).
Jaaha, muistelen erästä ketjua aikojen takaa, jossa naiset taas oli ylivoimaisesti sitä mieltä, että lyhyt ja ytimekäs "moi" olisi paras aloitus keskustelulle, koska joku kauhea romaani antaa vain miehestä creepyn vaikutelman yms. jne.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin muutamia kokemuksia ääliöistä, kerran yksi pyysi treffeille, jolloin kerroin ystävällisesti olevani muualla viikonlopun. No tästäpä herra ärsyyntyi ja haukkui minut rumaksi läskiksi hu0-raksi 😂 Ei voi kuin ihmetellä miksi hän halusi ruman läskin hu0-ran kanssa treffeille.
Lisäsitkö oma-aloitteisesti sen, että sopisiko viikonlopun jälkeen päivinä x tai x?
Itse osaan jo tulkita naisten kieltäytymisiä niin että jos ei oma-aloitteisesti ehdota sitä päivää mikä sopisi niin se on game over.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä kiinnostaa kuulla että minkä ikäisiä noi kiukutteliat/aggressiiviset ovat olleet?
Itselle tulisi mieleen käyttäytyä aggressiivisesti missään tilanteessa. Sitten noihin "moi" aloituksiin, 95% on ollut juuri tuollaisia naisten keskuudesta (ikähaitari 25-30v ihan pari lähelle 40v). Itse en aloitusta mieti mutta jos nainen ei kysy/kerro ja tärkein ei vastaa kysymyksiin (enkä nyt tarkoita kaksimielisiin tai henkilökohtaisiin), en tule lähtemään treffeille naisen kanssa. Tusinan verran olen jo joutunut kirjoittamaan jotain tämän tyylistä: kiva oli että fyysistävetovoimaa oli välillämme mutta siirryn takavasempaan. Parit joutunut pysäyttämään heti ensimmäiseen viestiin kun olen nähnyt profiilista että arvot ei kohtaa.
-M38
Minun tapauksessani ikäisiäni tai vanhempia miehiä (35-50). En ole tosin koskaan viestitellyt enkä ollut treffeillä nuorempien miesten kanssa, joten en tiedä, liittyykö tämä mitenkään ikään. Törkeiten ovat omalla kohdallani käyttäytyneet 10-15 vuotta vanhemmat miehet. Luulen, että näillä miehillä on muutenkin puutteita arvostelukyvyssä ja muiden rajojen kunnioituksessa. Olen esimerkiksi ilmoittanut toivekumppanille ikähaarukan mutta silti saanut viestejä haarukan ulkopuolelle osuvilta miehiltä, jotka loukkaantuvat tullessaan torjutuiksi. Tätä on vaikea ymmärtää. Eihän se, kenestä olen kiinnostunut ja kenestä en, inttämällä miksikään muutu, eikä ahdistelu tai haukkuminen varmasti saa kiinnostusta heräämään.
Vierailija kirjoitti:
-M38
Itse olen siinä 25-vuotiaana saanut agressiivisia nettimiehiä osakseni, suunilleen samaa ikäluokkaa olivat. Sen jälkeen itse kaikkialta poistunut niin en muusta osaa sanoa.
Sillä aloituksella ei lopulta väliä ole jos siitä hyvä keskustelu syntyy. Jos ei mitään vastakaikua tule, kuten noihin kysymyksiin, niin se on selvä merkki jättää juttelu siihen.
Tässä puhuin tinderistä, eli jos ei vastaile viestiin niin voisiko poistaa mätsin? Vai onko vain niin paljon viestintää menossa ettei ehdi. Kauanko siis odottaa vastausta?