Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muutoksia huomasit parisuhteessasi, kun seksi loppui?

Vierailija
28.12.2019 |

Aluksi minusta tuli todella vihainen ja kiukkuinen ja valitin miehelle kaikenlaisista pikkuasioista.
Nyt olen rauhoittunut, mutta huomaan katsovani miestä uusin silmin. Hän ei näytä silmissäni enää yhtä komealta kuin ennen, huomaan hänen välillä puhuvan tyhmiä. Välillä hänellä näyttää olevan tyhmännäköisiä ilmeitä. Ensimmäistä kertaa koskaan olen tuntenut pientä halveksuntaa häntä kohtaan, mitä ei ole siis tapahtunut koskaan ennen.
Mitä teillä on tapahtunut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei enää kiinnostanut passata vaimoani, keskustella hänen kanssaan tai tehdä mitään kivoja juttuja hänelle. Ei tehnyt mieli antaa huomiota hänelle, ei edes koskettaa.

M eronnut

Vierailija
22/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä sitten sitä miestä.? Jos itse olet tuollainen herkkupala niin varmasti löydät paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kiukuttelet ja suutut turhista asioista, sitten halveksit miestäsi. Ja ajattelet ettei se vaikuta mitenkään? Kyse on vain kierukasta...? Olen kyllä samaa mieltä, että olet narsisti. Kiukuttelua ja halveksuntaa. Kyllä miehen muuttua ja haluta sinua, itsestäsi huolimatta.

Mikä sinulla on hätänä?

Vierailija
24/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset jätä sitten sitä miestä.? Jos itse olet tuollainen herkkupala niin varmasti löydät paremman.

Miksi kirjoitat niin ilkeästi koko ajan?

Olen vielä siinä vaiheessa, että haluaisin hyvän suhteemme takaisin. Olen vasta alkanut huomata näitä muita vaikutuksia suhteeseen.

Ero tulee varmasti ennen pitkää, jos tämä huono kehitys jatkuu. Tuskin mieskään haluaa elää lopun ikäänsä ilman seksiä ja olettaisin hänelläkin tapahtuvan paraikaa näitä samoja muita muutoksia hänen näkemyksessään.minusta, kuin minulla näkemyksissä hänestä.

Ap

Vierailija
25/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin on asiallista keskustelua tästä aiheesta. Torjutuksi tuleminen, kun puoliso ei enää halua seksiä, koskettaa niin syvästi, että menee yleensä haukkumiseksi tai syyttelyksi. Tuo yksi vihaisesti kirjoittava kommentoija voi olla se osapuoli, joka on itse haluton ja kokee, että ketjussa syytettäisiin häntä.

Vierailija
26/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan noita katkeruuden tunteita itsessäni. Meillä on siis seksi loppunut täysin. Mies ei pysty seksiin lääkityksensä takia (vehje ei toimi), ja hän on päättänyt näemmä ettei voi vaihtoehtoisilla tavoilla ylläpitää meidän seksielämää. Ymmärrän, että mies on syytön tilanteeseensa, mutta intiimiyden ja minun laiminlyöntini on kuitenkin tietoinen päätös. Lisäksi koen, etten vastaavassa tilanteessa ikinä pystyisi tuomitsemaan miestä seksittömään elämään vaan huolehtisin hänen tarpeistaan (kuten olen tehnytkin). Näistä asioista nousee nuo katkerat tunteet.

Vierailija
27/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon vaan.

Vierailija
28/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotkat "250 tonnin talolaina estää eron"

Miten niin estää? Talo myyntiin.

Ai lasten koti? Lasten koti on siellä missä on turvallista kasvaa itsevarmuuteen omaksi itsekseen niin että tietää osaavan ja oppivan.

Aika monesti aliarvioidaan lasten älyä kun kuvitellaan suhteen kylmyyden jäävän huomioitta. Ja millaisen parisuhde mallin antaa? Että toinen on vain välttämättömyys? Eikä just se tyyppi jonka vuoksi on kiire kotiin töistä ja jonka kanssa on ilo viettää lomia. Kyllä sen eron lapsikin huomaa.

Vierailija
29/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi loppui koska mies ei ole halukas hoitamaan itseään millään lailla, Ei liiku ja syö huonosti sekä tykkää kaljoitella, kroppa on myös sen näköinen. Mies on itse halunnut lopettaa kaiken seksiin liittyvää, kuulemma ei johdu minusta. Se siitä sitten, onneksi on itsetyydytys.

Joo, joo, jätä se sika on jo kulunut fraasi.

Vierailija
30/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan noita katkeruuden tunteita itsessäni. Meillä on siis seksi loppunut täysin. Mies ei pysty seksiin lääkityksensä takia (vehje ei toimi), ja hän on päättänyt näemmä ettei voi vaihtoehtoisilla tavoilla ylläpitää meidän seksielämää. Ymmärrän, että mies on syytön tilanteeseensa, mutta intiimiyden ja minun laiminlyöntini on kuitenkin tietoinen päätös. Lisäksi koen, etten vastaavassa tilanteessa ikinä pystyisi tuomitsemaan miestä seksittömään elämään vaan huolehtisin hänen tarpeistaan (kuten olen tehnytkin). Näistä asioista nousee nuo katkerat tunteet.

Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen aiheeseen, mitä seksi merkitsee? Miksi ihmiset sitä harrastaa?

Onko teidän seksi ollut terveenäkin vain miehen näkökulmasta olevaa? Ts. onko mies ymmärtänyt että vaimon hyvänä pitäminen on yhtä tärkää kuin oma tyydytys vai onko mennyt niin että jos vaimo pysyy mukana, hyvä ja jos ei, niin voi voi, parempi onni ens kerralla 👍

Vierailija
31/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 9v. Ylä- ja alamäkiä mahtuu tuolle ajalle, myös haluttomuutta. Se ei todellakaan korjaudu sillä että halveksit miestäsi. Luuletko ettei miehesi huomaa sitä? Mitä sen jälkeen miehesi ajattelee sinusta?

Meillä ongelman yli päästiin sillä että molemmat huomioivat toisiaan. Kummankin on kannettava vastuuta suhteesta.

Vierailija
32/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet asiasta, oletko kertonut, mitä toivoisit ja miltä tuo hylkääminen muuten tuntuu, mitä hän on vastannut?

Vierailija
33/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 9v. Ylä- ja alamäkiä mahtuu tuolle ajalle, myös haluttomuutta. Se ei todellakaan korjaudu sillä että halveksit miestäsi. Luuletko ettei miehesi huomaa sitä? Mitä sen jälkeen miehesi ajattelee sinusta?

Meillä ongelman yli päästiin sillä että molemmat huomioivat toisiaan. Kummankin on kannettava vastuuta suhteesta.

Et ehkä lukenut ketjua, kun kirjoitit noin. Vai miten voisin kantaa vastuuta tästä tilanteesta? Miten voisimme päästä ongelman yli, jos huomioisin miestä enemmän? Kun hänen haluttomuutensa johtuu fyysisestä "viastani"?

Ap

Vierailija
34/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vittuili ja tuli sanoneeksi pari asiaa mitkä olisi kyllä saaneet jäädä sanomatta. Kusi omaan pesään.

Aina kun minua panettaa niin mieleen tulee ne sanomiset ja panetus loppuu siihen eikä tule mieleenkään seksi oman miehen kanssa. Alkaa yököttää. Oma kiva ja seksiunet korvaa seksin miehen kanssa. En tiedä kuinka tästä selvitään.

Vierailija
35/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ap että halveksit miestäsi koska hänestä on paljastunut heikkous joka vaikuttaa myös sinun hyvinvointiisi: hän pelkää näitä vuotoja niin paljon ettei suostu koskemaan sinuun normaalisti.

No joka tapauksessa. Kierukan kanssahan näitä vuotoja voi esiintyä puoli vuotta - vuoden. Ikävää. Kyllä. Mutta sen jälkeen monille tulee 4-5 vuoden täysin vuodoton aika. Jos siis pääsette yli tästä alusta tilanne helpottuu.

Jos silti tulee välillä minimaalista vuotoa siihen voisit harkita narutonta tamponia joka asetetaan syvälle emättimeen. Se blokkaa kaiken verenvuodon kuten tamponi mutta sen kanssa voi harrastaa seksiä. Jos miehellä ei ole jättipitkä hän ei edes tunne sitä koska ko. tamponi (sienimäinen) mukautuu emättimen reunamiin ja tuntuu vain siltä kuin emätin olisi hieman lyhyempi/tiukempi. Toki pitkäkaluiset saattavat tuntea sen mutta ei kuulemma ole epämiellyttävän tuntuinen. Enemmän varmaan miehelläsi olisi sitten henkimaailman juttuja jos se*ksi haittaisi tällaisen kanssa. KTS esim: https://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?Objec…

Jos ei linkki näy niin googlaa soft tamponi verkkosivuapteekki

Vierailija
36/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos enkku sujuu yhtään niin lue red.dit istä r / dead bedrooms. Aiheesta ei suomessa paljon puhuta. Itekin vasta tuolta löysin vertaistukea.

Vierailija
37/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelemalla ja halveksimalla miestäsi, et varmasti olisi haluttava muutenkaan. Eli tuolla tavoin työnnät häntä entistä kauemmaksi.

Vierailija
38/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttelemalla ja halveksimalla miestäsi, et varmasti olisi haluttava muutenkaan. Eli tuolla tavoin työnnät häntä entistä kauemmaksi.

Älytön kommentti, kun syy haluttomuuteen on siinä, että mies työntää naista kauemmaksi irrationaalisella torjunnallaan.

Vierailija
39/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustellaan parisuhteeen henkisestä laadusta, ei seksistä. Miksi se on siirretty seksi-osioon?

Vierailija
40/77 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä naisilla on oikeus määrittää onko miehen syy irrationaalinen ja halveksia häntä. Meidän perheessämme onneksi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi