Mitä muutoksia huomasit parisuhteessasi, kun seksi loppui?
Aluksi minusta tuli todella vihainen ja kiukkuinen ja valitin miehelle kaikenlaisista pikkuasioista.
Nyt olen rauhoittunut, mutta huomaan katsovani miestä uusin silmin. Hän ei näytä silmissäni enää yhtä komealta kuin ennen, huomaan hänen välillä puhuvan tyhmiä. Välillä hänellä näyttää olevan tyhmännäköisiä ilmeitä. Ensimmäistä kertaa koskaan olen tuntenut pientä halveksuntaa häntä kohtaan, mitä ei ole siis tapahtunut koskaan ennen.
Mitä teillä on tapahtunut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Naiseuteni kärsi. Aloin olemaan stressaavampi ja huonolla tuulella, koska en päässyt purkamaan arjen stressiä enää seksiin ja siten saamaan mielihyvää. Itsetuntoni mureni, koska en pitänyt itseäni enää haluttavana ja viehättävänä naisena mieheni silmissä, koska ei hän minua halunnut. Ulkonäköni ei muuttunut, panostin ulkonäköön koko suhteen ajan, pysyin normaalipainoisena, meikkasin jne. Tuli tarve shoppailla kohottaakseni itsetuntoani ja näyttääkseni hyvältä. Tuloksetta. Lopulta aloin etääntymään miehestäni. En enää pitänyt häntä komeana, turvallisena tai rakastettavana. Tuli paljon riitoja. Lopulta erosimme.
Minulla naiseus kärsi, kun mies vonkasi. Tuli olo, että hän haluaa ainoastaan seksiä. Se olikin ainoa asia, mikä häntä parisuhteessa varsinaisesti kiinnosti. Mies rähjäsi. Etäännyin, enkä todellakaan pitänyt häntä turvallisena tai luotettavana puolisona. Hän petti. Lopulta erosimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseuteni kärsi. Aloin olemaan stressaavampi ja huonolla tuulella, koska en päässyt purkamaan arjen stressiä enää seksiin ja siten saamaan mielihyvää. Itsetuntoni mureni, koska en pitänyt itseäni enää haluttavana ja viehättävänä naisena mieheni silmissä, koska ei hän minua halunnut. Ulkonäköni ei muuttunut, panostin ulkonäköön koko suhteen ajan, pysyin normaalipainoisena, meikkasin jne. Tuli tarve shoppailla kohottaakseni itsetuntoani ja näyttääkseni hyvältä. Tuloksetta. Lopulta aloin etääntymään miehestäni. En enää pitänyt häntä komeana, turvallisena tai rakastettavana. Tuli paljon riitoja. Lopulta erosimme.
Minulla naiseus kärsi, kun mies vonkasi. Tuli olo, että hän haluaa ainoastaan seksiä. Se olikin ainoa asia, mikä häntä parisuhteessa varsinaisesti kiinnosti. Mies rähjäsi. Etäännyin, enkä todellakaan pitänyt häntä turvallisena tai luotettavana puolisona. Hän petti. Lopulta erosimme.
Tuo on ihan perseestä ja niin väärin naista kohtaan. Sitten myöhemmin muutkin miehet joutuu kärsimään vaikka ole asian kanssa milläänlailla tekemisissä.
Tyttöily himot nousi kun kova panetus
Ei olla enää juurikaan tekemisissä. Ei vietetä aikaa yhdessä ollenkaan. Vaimo puuhaa lasten kanssa ja minä omiani. Silloin kun oli vielä aktiivinen seksielämä niin oltiin enempi yhdessäkin.
Ei kai muuten tule, ihan kavereita ollaan, mutta on tuo seksi aika onnetonta.