Tinderin suosituin mies
https://www.is.fi/viihde/art-2000006355448.html
Ottakaa mallia, ei tuo ole edes komea
Kommentit (51)
...olen minä.
Otetaas taas yståwåt
-zinc
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hänellä näkyy olevan vartalo lihaksikkaassa ja rasvattomassa kunnossa, hampaat valkaistu ja hän kertoi miten tärkeää on olla hauska.
Eli ensin pitäisi muuttua hauskaksi, sitten treenata ja polttaa rasvaa entistä enemmän, kun nykytahti ei riitä, ja käydä hammaslekurilla valkaisussa. Eiköhän se siitä sitten.
Miten hauskuus näkyy Tinder-profiilissa?
Mä voisin kisailla siitä epäsuosituimman tittelistä. Onkohan sitä vielä valittu?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hänellä näkyy olevan vartalo lihaksikkaassa ja rasvattomassa kunnossa, hampaat valkaistu ja hän kertoi miten tärkeää on olla hauska.
Eli ensin pitäisi muuttua hauskaksi, sitten treenata ja polttaa rasvaa entistä enemmän, kun nykytahti ei riitä, ja käydä hammaslekurilla valkaisussa. Eiköhän se siitä sitten.
Miten hauskuus näkyy Tinder-profiilissa?
Sulla ei ilmeisesti ole yhtään matchia?
Onko siellä tosiaan monilla tuollaisia ihan ammattimaisia kuvia? Itse olin ajatellut lataamista mutta kuviksi olisi tarjota jotain hyvin kotikutoista, toki niistä selvää saa, eikä voisi vähempää kiinnostaa parempien otattaminen. Onko ihan turha edes yrittää?
Onhan tämä ihan käsittämätöntä, että valkoiset naiset suostuvat sekaantumaan evoluutiopuussa muihin kehitysasteisiin,
On varmasti kivaa olla suosittu mies tinderissä. Saa seksiä niin paljon kuin haluaa useilta eri naisilta. Miehen unelmaelämää sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihan käsittämätöntä, että valkoiset naiset suostuvat sekaantumaan evoluutiopuussa muihin kehitysasteisiin,
Valkoisen miehen sekaantuminen muihin rotuihin, joka on huomattavasti yleisempää, on ymmärrettävämpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisen miehen sekaantuminen muihin rotuihin, joka on huomattavasti yleisempää, on ymmärrettävämpää?
Tämä ei kyllä mennyt nyt aivan oikein. Valkoisen naisen ja mustan miehen suhde on erittäin yleistä.
Todellakin, itse olen tästä elävä todiste.
Meillä on kolme lasta, yksi on hyvin tumma, toinen vivahteikkaan lähi-itämainen, kolmas taas vaalea Savolainen..
Vaimo on sprllä kansainvälisessä työympäristössä töissä, hän sanoi että Nykymaailmassa lasten fenotyyppi voi vaihdella hyvinkin rajusti, normaalia toimintaa.
Minä en tuosta mitään ymmärrä, mutta eiköhän hän sen korkeakoulutettuna (lähihoitaja ammattitutkinto ja yo) sen tiedä paremmin kuin tällainen tavallinen talonmies..