Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin suosituin mies

Vierailija
27.12.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006355448.html

Ottakaa mallia, ei tuo ole edes komea

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder Says It Is Really Into Interracial Love

https://www.buzzfeednews.com/article/katienotopoulos/tinder-users-are-m…

En ymmärrä, miksi pitäisi väenvängällä olla "diverse", miksi ihmisistä halutaan kahvimaidon värisiä? Onko siinä jotain väärää, että on mustat ja valkoiset?

Näin. En minäkään ymmärrä. Jos joku löytää kumppanin afrikasta, niin so what, mutta että yllyttää erikseen siihen on no,no

Tulee väkisinkin mieleen ihme maailmansalaliitto hommat ja muut. Nuohan ovat juutalaisia nuo facebookin yms. omistajat

Kyllä se minusta on paljon enemmän "diverse" että on ne eri rodut, kun ne läntätään yhteen niin sittenhän rodut katoaa hyvässä lykyssä jo 2-3 sukupolvessa jos oikein innostutaan erivärisistä ja lapset on sitten jotain mulatteja.

Kaksi mulattia voi saada ihan mustia ja ihan valkoisia lapsia, joten se siitä :D

Todellakin, itse olen tästä elävä todiste.

Meillä on kolme lasta, yksi on hyvin tumma, toinen vivahteikkaan lähi-itämainen, kolmas taas vaalea Savolainen..

Vaimo on sprllä kansainvälisessä työympäristössä töissä, hän sanoi että Nykymaailmassa lasten fenotyyppi voi vaihdella hyvinkin rajusti, normaalia toimintaa.

Minä en tuosta mitään ymmärrä, mutta eiköhän hän sen korkeakoulutettuna (lähihoitaja ammattitutkinto ja yo) sen tiedä paremmin kuin tällainen tavallinen talonmies..

Vierailija
42/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen minä.

Otetaas taas yståwåt

-zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hänellä näkyy olevan vartalo lihaksikkaassa ja rasvattomassa kunnossa, hampaat valkaistu ja hän kertoi miten tärkeää on olla hauska.

Eli ensin pitäisi muuttua hauskaksi, sitten treenata ja polttaa rasvaa entistä enemmän, kun nykytahti ei riitä, ja käydä hammaslekurilla valkaisussa. Eiköhän se siitä sitten.

Miten hauskuus näkyy Tinder-profiilissa?

Vierailija
44/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kisailla siitä epäsuosituimman tittelistä. Onkohan sitä vielä valittu?

M38

Vierailija
45/51 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hänellä näkyy olevan vartalo lihaksikkaassa ja rasvattomassa kunnossa, hampaat valkaistu ja hän kertoi miten tärkeää on olla hauska.

Eli ensin pitäisi muuttua hauskaksi, sitten treenata ja polttaa rasvaa entistä enemmän, kun nykytahti ei riitä, ja käydä hammaslekurilla valkaisussa. Eiköhän se siitä sitten.

Miten hauskuus näkyy Tinder-profiilissa?

Sulla ei ilmeisesti ole yhtään matchia?

Vierailija
46/51 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä tosiaan monilla tuollaisia ihan ammattimaisia kuvia? Itse olin ajatellut lataamista mutta kuviksi olisi tarjota jotain hyvin kotikutoista, toki niistä selvää saa, eikä voisi vähempää kiinnostaa parempien otattaminen. Onko ihan turha edes yrittää?

Vierailija
47/51 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/51 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihan käsittämätöntä, että valkoiset naiset suostuvat sekaantumaan evoluutiopuussa muihin kehitysasteisiin,

Vierailija
49/51 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti kivaa olla suosittu mies tinderissä. Saa seksiä niin paljon kuin haluaa useilta eri naisilta. Miehen unelmaelämää sellainen.

Vierailija
50/51 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ihan käsittämätöntä, että valkoiset naiset suostuvat sekaantumaan evoluutiopuussa muihin kehitysasteisiin,

Valkoisen miehen sekaantuminen muihin rotuihin, joka on huomattavasti yleisempää, on ymmärrettävämpää?

Vierailija
51/51 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen miehen sekaantuminen muihin rotuihin, joka on huomattavasti yleisempää, on ymmärrettävämpää?

Tämä ei kyllä mennyt nyt aivan oikein. Valkoisen naisen ja mustan miehen suhde on erittäin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi