Miehen kanssa ajateltiin ostaa ravinteli minä tarjoailen rahasta ja mies hoitaa pokehommat
On aika paljon kokemusta ravintelista nii ei se mahdotonta olisi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oletko laskenut haluaako niin moni maksaa sulle siitä että kannattaa? Lisäksi epäilyttää että jatkuva hässäkkä karkoittaa maksavat asiakkaat. Sellainen tumppi portsarina on hyvin helposti roikkumassa naulakossa.
Mikä ihmeen tumppu?
Saatte varmaan starttirahaakin. Pärjäätte ainakin puoli vuotta. Bonusta on, että saatte tehdä yhdessä töitä ja lisäksi saatte uusia kavereita, kun annatte hyvät alennukset. Selkeä työnjako on hyvä.
Mitä tarjoilet tässä ravintelissa?275
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja riidanhaastoa.
Minulla on simppeli liiketoimi. Katkaistu haulikko ja kohtelias rahojen pyyntö. Ihmiset on niinku tosi anteliaita.
Rahastatteko siitä pikkuhiestä peilin edessäkin? Ehkä kantsis. Ja hommatkaa nahkasakke sinne ravinteliin niin asiakkaat saavat purkaa kiukkuaan siihen, ei tarttis toisiaan mätkiä.
Hankkikaa topless-tarjoilijoita pari kappaletta tai miksei muutama tanssijakin viikonlopuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja riidanhaastoa.
Olettaisin että listalla on myös vihaista suhinaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on simppeli liiketoimi. Katkaistu haulikko ja kohtelias rahojen pyyntö. Ihmiset on niinku tosi anteliaita.
Parhaat liikeideat ovat yksinkertaisia. ”Rahat tai henki” on oikein oppikirjaesimerkki.
Mistäs myysta tarjoailistaakan kuin rahasta? Vai onnistuisiko luonnossa.
Oletko laskenut haluaako niin moni maksaa sulle siitä että kannattaa? Lisäksi epäilyttää että jatkuva hässäkkä karkoittaa maksavat asiakkaat. Sellainen tumppi portsarina on hyvin helposti roikkumassa naulakossa.