Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin koko joulun yksin kotona

Vierailija
27.12.2019 |

Kun en saa naista vaikka olen mukava ja komea :(
M32

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?

Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.

Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.

Mulla on sulle mies. 29-vuotias, työssäkäyvä, hyväkroppainen, ujo. Tykkää ajella ja vaeltaa. Todellakin haluaisi perheen. Ei käytä alkoholia kuin noin kerran vuodessa. Mistä sinut löytää?

Vierailija
42/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira alat tutustumaan uusiin ihmisiin ja saat itsetuntoa ylöspäin. Eikä sitä tiedä vaikka löytäisit jostain toisesta koiranulkoiluttajasta jotain muutakin seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme. 

Miksi pitäisi tyytyä?

Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.

Sitten ei pidä itkeä koko joulua. Jokaiselle tasonsa mukaan. Niinhän se teillä tasoteoreetikoilla menee, eikö?

Jokaiselle tasonsa mukaan kyllä, eikä niin, että 32v komean lapsettoman miehen on tyydyttävä 45v lihavaan yksinhuoltajaan.

Vierailija
44/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme. 

Miksi pitäisi tyytyä?

Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.

Sitten ei pidä itkeä koko joulua. Jokaiselle tasonsa mukaan. Niinhän se teillä tasoteoreetikoilla menee, eikö?

Jokaiselle tasonsa mukaan kyllä, eikä niin, että 32v komean lapsettoman miehen on tyydyttävä 45v lihavaan yksinhuoltajaan.

Kyllä näin on!

T: vauvapalstan miesvihanaiset

Vierailija
45/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä?

Jotain tässä 32v komeassa (kenen mielestä?) on vialla, koska tasoistaan seuraa ei löydy. Parempi itkeä jatkossakin joulut yksin tai etsiä sopivampaa seuraa kuin mihin itsensä tällä hetkellä kuvittelee.

Vierailija
46/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itkenyt ilosta, jos olisin edes yhden päivän saanut jouluna olla yksin.

Vierailija
47/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä?

Et taida kelvata sille nelivitoselle yh:llekaan.

Hyvä, jos sait tunteistasi kiinni joulunpyhinä. Jatka nyt psykoterapiaan ja selvitä vähän suhdettasi naisiin, josko sitten sujuisi paremmin.

Vierailija
48/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin joulun, en itkenyt. Ostin kukkaa niin ei itkettänyt. Nauratti vaan miten sitä voikin olla näin yksin miljardien ihmisten keskuudessa.

M28

Vierailija
49/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en saa naista vaikka olen mukava ja komea :(

M32

Vai niin. Mitäs jos et olekaan mitään sellaista, mitä itsestäsi luulet? Ja jos aloitus on provo, niin et ole edes kunnon humoristi.

Vierailija
50/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä oppinut itkemään omaa naisettomuuttani, mutta vuosivuodelta se aiheuttaa päähäni vain sen ajatuksen, että varmaan voisin elää koko lopun elämääni ilman naista. Kohta alan olla jo siinä iässä, että "pitäisi" olla perheet, omakotitalot sun muut hankittuna, mutta oma elämä on suunnilleen yläasteelaisen tasolla. Kuka helvetti sellaisen "miehen" kanssa mihinkään alkaa? Helpommalla vaan pääsee kun osaisi kokonaan kadottaa sisimmästään sen ajatuksen parisuhteesta ja siihen liittyvistä asioista, ja eläisi vaan omaa elämäänsä. Ehkä vielä jonain päivänä...

Nyt vaan odotan sitten miten joku kohta tarttuu tässäkin viestissä siihen, että miten moni palstalla pyörivä nainen minut muka haluaa, mutta kun ei se ihan niinkään mene.

Terveisin Naispelko26

Älä huoli. Kun ikää tulee riittävästi joudut toisiinpäin alkaa psyykkaamaan itseäsi miksi yleensäkään haluaisit olla enään naisen kanssa. Niin paljon mukavammalta tuntuu taas yksineläminen.

mies51v

Vierailija
51/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on tunnustaa ettei naapurissa asuva työssäkäyvä ihan ok näköinen ikäiseni yksinäinen mies säväytä pätkääkään. Miksi ei?

On reppanan oloinen. Alta kulmien katselee maailmaa muulloinkin kuin meidän satunnaisesti tavatessa. Parveke on parkkipaikalle päin ja kesäisin vietän siellä paljon aikaa joten ilman stalkkausta on tullut nähtyä.

Enemmän kun olisi itsevarma. Sinut itsensä ja maailman kanssa.

Kokemattomuus ei ole este. Sen korostaminen kyllä "en ole koskaan ollut suhteessa, en siis voi osata"

Enhän se minäkään ole ennen ollut suhteessa sinun kanssa. Enhän se minäkään tiedä sinusta melkein mitään.

Miksi kuvittelet minut päässäsi jotenkin paremmaksi tai isommaksi?

Vierailija
52/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä oppinut itkemään omaa naisettomuuttani, mutta vuosivuodelta se aiheuttaa päähäni vain sen ajatuksen, että varmaan voisin elää koko lopun elämääni ilman naista. Kohta alan olla jo siinä iässä, että "pitäisi" olla perheet, omakotitalot sun muut hankittuna, mutta oma elämä on suunnilleen yläasteelaisen tasolla. Kuka helvetti sellaisen "miehen" kanssa mihinkään alkaa? Helpommalla vaan pääsee kun osaisi kokonaan kadottaa sisimmästään sen ajatuksen parisuhteesta ja siihen liittyvistä asioista, ja eläisi vaan omaa elämäänsä. Ehkä vielä jonain päivänä...

Nyt vaan odotan sitten miten joku kohta tarttuu tässäkin viestissä siihen, että miten moni palstalla pyörivä nainen minut muka haluaa, mutta kun ei se ihan niinkään mene.

Terveisin Naispelko26

Hankkisit vaan kunnon koulutuksen, niin susta tulis täydellinen miesehdokas jollekin mamsellille.

No mikähän se kunnon koulutus sitten mahtaa olla jolla minusta tehdään sellainen täydellinen miesehdokas? Toisaalta voihan minua pitää täydellisenä ehdokkaana jo nytkin. Nimenomaan ehdokkaana, josta ei miestä tule.

Tässä koulutushommassa on kuitenkin hyvä muistaa se, että mihinkään pankkiirilääkäriin ei meikäläisen aivokapasiteetti riitä alkuunkaan.

Terveisin Naispelko26

Jos nyt pääsisit siitä yläastetasosta kuitenkin aikuisuuteen. Pankkiireja ja lääkäreitä on vähän ja moni pankkiiri kiipijämaterialisti, josta maanläheinen nainen ei pidä.

No, ap, sinulla on asiat sentään asteen paremmin kuin minulla, jos olet komea. Minä olen vain mukava ja miehet ovat ulkonäkökeskeisiä kumppanin valinnassa.

Vierailija
53/59 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mennä uusivuosikin yksin...

ap

54/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämiehiä on suomessa 53 000 - 70 000 ikäryhmässä 20-39, joten varmasti oli muitakin kaltaisiasi jouluna.

Vierailija
55/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?

Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.

Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.

Vaellukset = turhaa hommaa. Ajelu = vielä turhempaa, jos kaikki on jo nähty. Ruoanlaitto = aivan käsittämättömän stressaavaa, jos se perustettu perhe ei syö kuin kolmea ruokalajia.

Vierailija
56/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taitaa mennä uusivuosikin yksin...

ap

Entäs sitten? Jos se ei sua itseäsi kiinnosta sen vertaa, että tekisit asialle jotain, miksi sen pitäisi meitä kiinnostaa?

Vierailija
57/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lihava 45-vuotias yh ottaa ystävällisen kutsunsa takaisin. En ollut miehen puutteessa, vaan täällä olisi ollut lasten lisäksi nuorempia ystäviäni, joihin olisi yksinäisten kolmekymppisten miesten ollut kannattavaa tutustua, jos heillä on  toivo perheen perustamisesta. Lisäksi on seurassa jopa 60-vuotiaita. Eipä ole meillä pelkoa yksinäisyydestä, kun tuomme iloa toisillemme, pidämme hauskaa yhdessä ja autamme toisiamme.

Kun kerran seura ei kelpaa, niin ole ilman.

Ilkeille, toisia halveksiville en heitä tutustuta. Näistä ei tule hyviä isejä eikä hyviä puolisoita.

Vierailija
58/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme järjestämässä mukavat uuden vuoden juhlat nyyttäriperiaatteella. Jokaisella ystäväpiirissämme on lupa ottaa mukaan joku, joka kaipaisi seuraa.

On lapsia, on teinejä, on mummoja, on pappoja. On 40-50 -vuotiaita sinkkuja, on yksinhuoltajia. On 30-vuotiaita menestyviä naisia, on kaikenikäisiä miehiä.

Kukaan meistä ei siis itke yksinäisyyttään juhlapyhinä. Toisaalta kukaan ei halveksi toisessa elämäntilanteessa olevia toisen ikäisiä ihmisiä.

Kannattaa miettiä, että johtuuko se oma yksinäisyys  kuitenkin siitä omasta asenteesta: halveksunnasta muita kohtaan.

Lihava yh, 45v

Vierailija
59/59 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Olen nuori, kaunis, isorintainen nainen, mutta täysin yksin. Olen myös älykäs, mukava, rikas ja antelias. Ainoa ongelmani on, että olen hyvin vaatimaton, en osaa kehua itseäni.

Mitähän se itsensä kehuminen oikein on mielestäsi?

Miksi pitäisi kehua itseään, jos on nuori, kaunis, isorintainen, älykäs ym. luettelemiasi piirteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme