Itkin koko joulun yksin kotona
Kun en saa naista vaikka olen mukava ja komea :(
M32
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme.
Miksi pitäisi tyytyä?
Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.
Sitten ei pidä itkeä koko joulua. Jokaiselle tasonsa mukaan. Niinhän se teillä tasoteoreetikoilla menee, eikö?
EI TAAAAS TÄTÄ TASOTEORIAJANKKAUSTA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?
Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.
Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.
Liian ahdistavaan käytökseen?
Eli ei ole pilkulleen sellainen kuin haluaisit eikä tee kaikkea pilkulleen kuten haluaisit.
Lähinnä kyllä puhun siitä, että en halua kuulla toisella tapaamisella kuinka mies tunkeutuu takapuoleeni tai ensimmäisellä tapaamisella kysyy minun karvoituksestani sekä siitä, mikä on mielestäni parasta seksissä. Kyllä, minä koen tuollaiset kommentit tai kysymykset ahdistavana vieraalta ihmiseltä. Tai jos olen antanut numeroni niin näe hänen sukupuolielintään videolla. Nämä on varmaan nykyään ihmisten small talkia, mutta mä en ole siihen tottunut. Joku henkilökohtainen raja minullakin.
wo, mitä sitä itkemään? ite siivosin koko jouluaaton, kuuntelin ramoneseita ja söin pelkkää makaronia. (no ok, laitoin vähän suolaa päälle) onnellinen siitä et päässy koko jouluaivopesusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä oppinut itkemään omaa naisettomuuttani, mutta vuosivuodelta se aiheuttaa päähäni vain sen ajatuksen, että varmaan voisin elää koko lopun elämääni ilman naista. Kohta alan olla jo siinä iässä, että "pitäisi" olla perheet, omakotitalot sun muut hankittuna, mutta oma elämä on suunnilleen yläasteelaisen tasolla. Kuka helvetti sellaisen "miehen" kanssa mihinkään alkaa? Helpommalla vaan pääsee kun osaisi kokonaan kadottaa sisimmästään sen ajatuksen parisuhteesta ja siihen liittyvistä asioista, ja eläisi vaan omaa elämäänsä. Ehkä vielä jonain päivänä...
Nyt vaan odotan sitten miten joku kohta tarttuu tässäkin viestissä siihen, että miten moni palstalla pyörivä nainen minut muka haluaa, mutta kun ei se ihan niinkään mene.
Terveisin Naispelko26
Hankkisit vaan kunnon koulutuksen, niin susta tulis täydellinen miesehdokas jollekin mamsellille.
Kuulostaa ihan paskalta voimia äijälle! Mutta älkää hyvät miehet tulko tänne huolienne kanssa itkustamaan!! Nää rukoilijasirkat syö teidän päänne ja nauraa perään!
T.m35
Mikä siinä joulussa niin erityistä oli, että pisti itkemään? Tavallinen päivä muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä oppinut itkemään omaa naisettomuuttani, mutta vuosivuodelta se aiheuttaa päähäni vain sen ajatuksen, että varmaan voisin elää koko lopun elämääni ilman naista. Kohta alan olla jo siinä iässä, että "pitäisi" olla perheet, omakotitalot sun muut hankittuna, mutta oma elämä on suunnilleen yläasteelaisen tasolla. Kuka helvetti sellaisen "miehen" kanssa mihinkään alkaa? Helpommalla vaan pääsee kun osaisi kokonaan kadottaa sisimmästään sen ajatuksen parisuhteesta ja siihen liittyvistä asioista, ja eläisi vaan omaa elämäänsä. Ehkä vielä jonain päivänä...
Nyt vaan odotan sitten miten joku kohta tarttuu tässäkin viestissä siihen, että miten moni palstalla pyörivä nainen minut muka haluaa, mutta kun ei se ihan niinkään mene.
Terveisin Naispelko26
Hankkisit vaan kunnon koulutuksen, niin susta tulis täydellinen miesehdokas jollekin mamsellille.
No mikähän se kunnon koulutus sitten mahtaa olla jolla minusta tehdään sellainen täydellinen miesehdokas? Toisaalta voihan minua pitää täydellisenä ehdokkaana jo nytkin. Nimenomaan ehdokkaana, josta ei miestä tule.
Tässä koulutushommassa on kuitenkin hyvä muistaa se, että mihinkään pankkiirilääkäriin ei meikäläisen aivokapasiteetti riitä alkuunkaan.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme.
Täällä hoikka ja hottis juuri pihtarista eronnut milf puutteessa, tervetuloa tyydyttämään. Ai niin, ei kelpaa vanhat rummot.
Tämä.
Puutteessa oleva milf? Nyt alkoi kiinnostamaan, juuri tuollaista olen etsiskellyt. Kerro lisää?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
No mikähän se kunnon koulutus sitten mahtaa olla jolla minusta tehdään sellainen täydellinen miesehdokas? Toisaalta voihan minua pitää täydellisenä ehdokkaana jo nytkin. Nimenomaan ehdokkaana, josta ei miestä tule.
Tässä koulutushommassa on kuitenkin hyvä muistaa se, että mihinkään pankkiirilääkäriin ei meikäläisen aivokapasiteetti riitä alkuunkaan.
Terveisin Naispelko26
Lähtisin radikaalisti ehdottamaan että koulutus mille tahansa alalle, kunhan se työllistää. Itsetunto kasvaa, kun pääsee leivän syrjään kiinni. Heitetään nyt vaikka nykysen työtilanteen pohjalta että hitsaaja.
Joku äidin helmoissa itkevä ei kiinnosta ketään.
Mutta hankkii ammatin, työn ja MUUTTAA POIS sieltä äidiltä, voisi elämisen arvoinen elämä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?
Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.
Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.
Lopeta se viinan kanssa lotraaminen niin ehkä sitten onnistaa...Mitä se sellainen sitoutuminen on, pitääkö siinä olla pelkästään yhden kanssa, jos näin on, en ala...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä?
Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.
koska nykymiehen osa on tyytyä.
Joo niin se on naisillakin. Runa nainen joutuu tyytymään juoppomieheen ja juoppo mies rumaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku äidin helmoissa itkevä ei kiinnosta ketään.
Mutta hankkii ammatin, työn ja MUUTTAA POIS sieltä äidiltä, voisi elämisen arvoinen elämä alkaa.
ap on asunut yksin jo vuosia.
Ulimiehillä ei ole kysyntää. Parempi ryhdistäytyä.
Pakko tosiaan kysyä että miten ihmiset nykyään pariutuu? Oon itse ollut sinkku yli vuosikymmen sitten. Silloin mentiin baariin ja vaihdettiin numeroa jonkun mukavan tyypin kanssa tai alettiin jutella tuntemattoman miehen kanssa jollain julkisella paikalla ja jos tultiin hyvin juttuun niin sovittiin treffit tms.
Kävin sinkun kaverin kanssa baarikierroksella äskettäin enkä nähnyt kenenkään iskevän ketään koko iltana 😦 Kukaan ei lähestynyt ujoa kaveriani ja miehet näyttivät sen verran omiin porukoihinsa sulkeutuneilta etten itsekään olisi kaverini asemassa uskaltanut lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hyvältä 😙
Vierailija kirjoitti:
Pakko tosiaan kysyä että miten ihmiset nykyään pariutuu? Oon itse ollut sinkku yli vuosikymmen sitten. Silloin mentiin baariin ja vaihdettiin numeroa jonkun mukavan tyypin kanssa tai alettiin jutella tuntemattoman miehen kanssa jollain julkisella paikalla ja jos tultiin hyvin juttuun niin sovittiin treffit tms.
Kävin sinkun kaverin kanssa baarikierroksella äskettäin enkä nähnyt kenenkään iskevän ketään koko iltana 😦 Kukaan ei lähestynyt ujoa kaveriani ja miehet näyttivät sen verran omiin porukoihinsa sulkeutuneilta etten itsekään olisi kaverini asemassa uskaltanut lähestyä.
me"2" on aika paha tappaja baari iskuille. Ja naiset kuvittelee nykyaikana jokaista juttua isku yritykseksi.. Joten ei kiitos baari jutteluille tai iskuyrityksille. Netti, duuni, harrastus tai kauppa on se mistä kumppanit isketään nykypäivänä.
Olet liian kiltti. Ala pahikseksi ja kohtele naisia kuin tiskirättiä niin jo alkaa seuraa löytyä.
T:voimaantuneet naiset
kommentit ovat ilkeitä, koska tämä on miesvihapalsta.