Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa yksin täällä torpassa kun on pimeää

Vierailija
27.12.2019 |

Kun mies ja lapsi joutuivat menemään kaksin 2 vuorokaudeksi kylpylään. Ajattelin että se on ok ja jään yksin tänne. Nyt kun on aivan pimeää, niin muistuu ajat mieleen, jolloin asuin korvessa yksin ja mulla oli kamala stalkkaaja. Mitä teen? Ei ole ystäviä tms.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet lukkoon ja verhot ikkunoiden eteen. Pidä valot päällä. Kattele vaikka tv:stä tai netistä jotain, mikä vie ajatukset muualle.

Vierailija
2/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä kuollutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ja astu tähtien valoon!

Vierailija
4/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammu.Ni hupskeikkaa onkin jo huominen!

Vierailija
5/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katsonut hiippaileeko joku ulkona? Tai tapahtuuko sisällä outoja asioita?

Vierailija
6/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä! Ainahan sä ammattivalittaja haaveilet kuinka ihanaa olisi päästä miehestä eroon. Nauti nyt.

Vierailija
7/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot ikkunoiden eteen ja telkkari lujalle päälle. Tai vaihtoehtoisesti, kohtaa pelkosi, otsalamppu otsalle ja lähde kävelylle.

Vierailija
8/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalaa, ja pyydä enkeleitä vartioimaan sinua.

Vierailija
9/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meet ulos hiippailemaan ja kylvät kauhua kaikkialle, lyhty ja viikate mukaan.

Vierailija
10/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pihavalot ja olen virittänyt ledi valosarjoja terasseille ja vähän ympäriinsä pihapuskiin ja puihin. Laita roihuja jos on tuuleton hyvä sää niin on asutun näköistä. Ei se itsellänikään nuorena ollut ihan helppoa olla yksin omakotitalossa mutta pakko oli totutella. 

Vierailija
11/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhot ikkunoiden eteen ja telkkari lujalle päälle. Tai vaihtoehtoisesti, kohtaa pelkosi, otsalamppu otsalle ja lähde kävelylle.

Mutta jos tuleekin mördare?silloin on paras istua hipihiljaa pimeässä ja leikkiä ettei ole ketään kotona.

Vierailija
12/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä! Ainahan sä ammattivalittaja haaveilet kuinka ihanaa olisi päästä miehestä eroon. Nauti nyt.

Onhan tämä vähän outoa. Jäin kun ulko-oven lukko ei toimi. No olen mä asunut vuosia paikassa jossa mulla oli vaarallinen stalkkeri joten kyllä mä tästä selviän.

Vierailija
13/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot päälle sisälle ja ulos myös yöksi. Asutaan myös aika korvessa ja silloin kun mies reissussa, jätän yleensä parit miehen kengät terassille vähän niinkun vinkiksi jos joku tuohon uskaltaa tulla kolistelemaan.

On meillä koirakin joka ilmoittaa kyllä kaikesta.

Ei ole kertaakaan pelottanut. Nytkin olen yksin ja sisällä ainoastaan jouluvalot ja pari kynttilää valoina, ulkona samoin.

Vierailija
14/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaukana naapurit asuu?

Vierailija
15/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä vähän outoa. Jäin kun ulko-oven lukko ei toimi. No olen mä asunut vuosia paikassa jossa mulla oli vaarallinen stalkkeri joten kyllä mä tästä selviän.

Ulko-oven lukko ei toimi?! No sitten muakin kyllä myös pelottaisi. mä ehkä pistäisin valot ja äänet pois ja valvoisin jossain nurkassa kirves kädessä.

Vierailija
16/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä stalkkeri? Nyt kerrot.

Vierailija
17/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulko-oven lukko ei toimi? Kai nyt edes joku hakanen on, että saa sisältä kiinni yöksi? Jäit kotiin rikkinäisen lukon takia? Miksei mies sitä korjannut/korjauttanut?

Vierailija
18/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana asua jollain syrjäisellä seudulla torpassa. Virittele ulos ulkolyhtyjä. Ovet lukkoon, ikkunoiden eteen verhot, telkkari päälle, keität kahvit.

Vierailija
19/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulko-oven lukko ei toimi?! No sitten muakin kyllä myös pelottaisi. mä ehkä pistäisin valot ja äänet pois ja valvoisin jossain nurkassa kirves kädessä.

Ei toimi, ei. Ei saatu tänään lukkoseppää,eikä toimi ulkovalokaan ja tänne on kerran murtauduttukin mutta naapurit on lähellä. Ap

Vierailija
20/49 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mikä stalkkeri? Nyt kerrot.

Asuin Pohjois pohjanmaalla 7v. Lähin naapuri oli 1km päässä. Oli sellainen iso, pitkä n 190cm mies joka koputteli aina välillä ikkunoihin. Joutui aina välillä linnaan raiskausjutuista yms. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi