Mua pelottaa yksin täällä torpassa kun on pimeää
Kun mies ja lapsi joutuivat menemään kaksin 2 vuorokaudeksi kylpylään. Ajattelin että se on ok ja jään yksin tänne. Nyt kun on aivan pimeää, niin muistuu ajat mieleen, jolloin asuin korvessa yksin ja mulla oli kamala stalkkaaja. Mitä teen? Ei ole ystäviä tms.
Kommentit (49)
Laitat ulko-oven eteen sisäpuolelle raskasta tavaraa ettei siitä ihan heti sisälle päälle.
Vierailija kirjoitti:
Laitat ulko-oven eteen sisäpuolelle raskasta tavaraa ettei siitä ihan heti sisälle päälle.
Joo, täytyy laittaa. Jännää vain, miten pelkuriksi sitä on vuosien saatossa tullut.
Onpas sulla jännää! Oikein tunnelmallinen perjantai-ilta. Onneksi netti toimii niin voit pitää meidät ajan tasalla metsän risahduksista yms.
Aamulla tuntuu paremmalta jo. Kato tosiaan vaikka tv:tä kunnes nukuttaa.
Mitä pelkäät? Tartteeko sun mennä ulos pimeyteen vai mikä siellä torpassa sisällä pelottaa?
Itsekin olen nyt maalla yksin, kuten aina, kun ei ole miestä tai lapsia ja mökkeily kuitenkin on kivaa. Ainahan se pimeänä vuodenaikana jännittää kun täytyy koirien (pikkukoiria, niistä ei suojaa olisi) takia illallakin ulos kävelylle lähteä metsään ja lähin naapuri on mullakin noin 1km päässä eikä ole valoja tiellä tms. Mutta pitää vaan rohkastua, parissa päivässä aina tottuu tähän pimeyteen ja rohkastuu. Se pari päivää aina tahtoo mennä kun totuttelee, kun vakiasunto kuitenkin on kaupungissa eli on ne ulkovalot iltalenkeillä. Täällä ei.
Mutta niin kivaa silti mökkeily on että aina tulen uudelleen, vaikka hiukan jännittääkin iltalenkit :D Pitää vain ajatella että mikä muka on todennäkösyys että juuri tänne tai ap sinun luoksesi joku ns. murhamies tulisi tms. Ja sitten taas ulkona metsässä itsessään ei ole pelättävää esim. eläinten puolesta, karhut on jo talviunilla ja susi kyllä ihmistä väistää :)
Laita siihen oveen joku hakanen, kai siellä työkaluja on. Ja tietty valot yöksi päälle, jos joku murtomielellä kulkee alueellasi niin ei se sisälle pyri kun näkee että olet paikalla, ne etsii helpompia kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla jännää! Oikein tunnelmallinen perjantai-ilta. Onneksi netti toimii niin voit pitää meidät ajan tasalla metsän risahduksista yms.
Joo, ei tässä kovin metsässä olla. Viereinen tontti on metsää mutta muuten on ihan omakotitaloja ja katuvalotkin. Toista se oli joskus aikanaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Esitä kuollutta
Ketsuppia päälle, tyyny mahaan josta veitsi läpi, niin on autenttisemman näköistä, muista olla hengittämättä, ettei himomurhaaja huomaa sitä ja hiippailee pettyneenä pois.
0/5. Aina tää sama stoori täällä.
Pelko pois! Älä lietso hysteriaa.. Ole rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Pelko pois! Älä lietso hysteriaa.. Ole rohkea.
Niin mä aion ollakin. Wi tämä ole mitään siihen verrattuna, missä ennen elin.
Hirvikivääri lataukseen. ( Lisäksi muut aseet). Tervetuloa. T. 57 vuotias mökin eukko.
Hyi hitto. Mä olen ollut mummolassa omakotitalossa muutaman päivää. Nyt pari yötä yksin. Olen kuunnellut dekkareita, pelkään ihan sikana. Luultavasti vedän muutaman melatoniinia että uni tulee ensi yönä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten menee?
Ihan ok. Saa nähdä, saanko nukuttua. Naapurin pojat kaahastelee autoilla, ne yhden naapurin mukaan murtautui meille, kun oltiin rempan takia pois kotoa. Poliisit ei kyllä silloin saaneet ketään kiinni. Mä taidan olla enempi kerrostaloihminen kun yksin olen. ap
Voin tulla seuraksi ap, jos olisi vaikka jotain piluhommia?
Telkkari ja valot päällä koko yön. Oven eteen painavia tavaroita. Puhelin ladattuna käden ulottuvilla. Jos et pysty nukkumaan, niin nukut sitten päivällä. Harmi, ettei ole ketään, jonka voisit pyytää seuraksi,
Vierailija kirjoitti:
Ovet lukkoon ja verhot ikkunoiden eteen. Pidä valot päällä. Kattele vaikka tv:stä tai netistä jotain, mikä vie ajatukset muualle.
Uhka tulee talon sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Telkkari ja valot päällä koko yön. Oven eteen painavia tavaroita. Puhelin ladattuna käden ulottuvilla. Jos et pysty nukkumaan, niin nukut sitten päivällä. Harmi, ettei ole ketään, jonka voisit pyytää seuraksi,
Teoillasi Ap on kutsunut itselleen seuraa, jota painavat tavarat eivät pysäytä.
Ja on minusta aika nynny tullut. Silloin pärjäsin yksin ihan ok. Ihan täydessä korvessa, ilman katuvaloja. Pilkoin puut, sahasin, tein lumityöt ja vaikka mitä. Ap