Puolet suomalaisista ei tiedä, mitkä puolueet ovat hallituksessa!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006355292.html
Sanattomaksi vetää. Ovat varmaan äänestäneet kuitenkin, mutulla.
Kommentit (33)
Tiedän, että siellä on täysin väärät puolueet.
Vierailija kirjoitti:
Samaa paskaa siellä hallituksessa aina vain on. Eri paketissa. Sisältö ei vaihdu.
Mutta toki valta aina jollakin on.
Minusta hallituksessa on esimerkiksi nyt aikalailla eri paskaa kuin Sipilän hallituksessa. Paljon pahempaa sellaista.
Muistankohan minä tämän oikein.... nyt on vuosi 2944, ja vaalit pidettiin 123 vuotta sitten. Seuraavat vaalit ovat 45 vuoden päästä. Jallituksessa on d-vitamiinipuolue, kuunsirppipuolue, näkinkenkäpuolue, kynäpuolue ja tulilintupuolue. Jobbositiossa ovat nuppineulapuolue, kysymysmerkkipuolue ja keskiviikkopuolue.
Minä en tiedä. Ja loppujen lopuksi, mitä minä sillä tiedolla tekisin?
Hallituksessa ovat vain tyytyväisiä, jos porukat eivät tiedä, kuka heidän taskujaan ropeloi.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kaikki tietävät että demarit, kepu, vihreät ja kommarit ovat hallituksessa, mutta voi olla vaikea muistaa onko siellä vielä yksi pikkupuolue ja jos on niin onko se ruotsalaiset vaiko kristilliset.
RKP on ollut hallituksessa AINA, paitsi Sipilän, joten tuo nyt ainakin pitäisi osata.
Ei tuossa ole mitään uutta. Jo joskus yli 10 vuotta sitten tutkittiin, että suomalaiset tiesivät paremmin BB-talo-voittajat kuin hallituspuolueet.
En minäkään, mutta eikö siellä ole kaikki paitsi perussuomalaiset ja kokoomus?
Ei kyllä ihmetytä enää ollenkaan se jatkuva ilkunta, että tässä näette ettei persuja kannata kenenkään äänestää kun ei se halla-ahokaan tee mitään millekään asialle. Sama porukka todennäköisesti on "sattumalta" just se, joka ei tiennyt edes äänestämänsä/kannattamansa puolueen puheenjohtajaa..
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, mutta eikö siellä ole kaikki paitsi perussuomalaiset ja kokoomus?
Puolet oikein :-) Oppositiossa on myös kristilliset ja liike nyt. Hallitukseen on haalittu kaikki höpölöpöpuolueet.
repikää siitä kirjoitti:
Mä en tiedä, eikä kiinnostakaan. En edes äänestä koskaan.
Olin tulossa sanomaan samaa. Evvk, samaa sontaa eri paketissa. Ei kiinnosta pätkääkään keitä siellä istuu tai mistä puolueesta. En ole koskaan äänestänyt enkä äänestä. Ikää lähemmäs 40v.
En mäkään tiedä. En katso tv:tä, en kuuntele radiota, en lue lehtiä. Käyn töissä ja selaan puhelimella lähinnä somen.
T.Nainen 36v
Puolelle suomalaisista on yksi hailee, kuka siellä hallituksessa luuraa.
Mutta toki valtaapitävät käyvät heidänkin taskuillaan.
Kaikkein surkein "otus" on veronmaksaja - hän maksaa kaiken.