Meni kiinnostus mieheen, koska hän juo niin paljon alkoholia eikä edes tajua mikä siinä voi häiritä?!
Tässä oon muutaman päivän jutellut erään miehen kanssa. Tavattu kerran. Kyllä meni kiinnostus samantien kun selvisi miten paljon alkoholia se kiskoo. Ei kuulemma omasta mielestään edes paljoa.
Mä en käytä juurikaan alkoholia, lasi viiniä joskus ruuan kanssa tai siideri elokuvaa katsoessa hiljaa nauttien. Niin ettei känniin pääse. Voi mennä parikin kuukautta etten ota edes tuota määrää.
Oon vähän yrittänyt vihjata tälle miehelle että mua häiritsee jatkuva tissutelu ja känniin juominen, tässä kun ollaan viestitelty ja kerran tavattu. Sanoin myös suoraan etten kyllä halua että kumppani joisi itseään jatkuvasti humalaan, enkä halua katsella krapulasta valittavaa miestä.
Hän ei jotenkaan ymmärrä tilannetta, kun ei hän juo edes omasta mielestään paljoa! Vasta nyt 5-6 päivää tissutellut putkeen ja jouluaattona otti sitten enemmän, naureskeli viesteissä vaan miten puhalsi eilen klo 17 alkometriin eikä vieläkään kuulemma ollut aaton jäljiltä ajokunnossa.
Kyseessä kolmekymppinen ihminen ja alkoholi on noin tärkeää että pitää kaljotella kavereiden kanssa jokapäivä. Muuten elämä on kunnossa, työ, omaksi ostettu koti jne... Mutta tuo jatkuva alkoholin käyttö!!!
Kyllä joskus voi kännit ottaa jos siltä tuntuu, enkä mitään täysin ehdotonta absolutismia edes suosittele, onhan esim. minttusnapsi monelle pieni helpotus flunssaan oireisiin ja viini on hyvä ruokajuoma joskus. Jos on jotain tiettyjä sairauksia ja lääkityksiä niin sitten ei kannata ottaa kyllä yhtään.
Mutta se että tissutellaan joka ilta muutama tölkki jotain kurakarjalaa ja ollaan pari kertaa viikossa niin kännissä ettei selviä ennen seuraavaa iltaa niin menee kyllä yli.
Vai olenko vaan ihan hirveä nipottaja?
Kommentit (43)
Jos se on lomalla nii antaa ryypätä. Ja muutenkin, ottakoot niin paljo ku tahtoo. Jos ei sovi sulle, kattele joku muu.
Ette sovi toisillenne erilaisen alkoholin käytön takia, joten unohda koko mies. Turha häntä on yrittää muuttaa, kun asia on hänelle kuitenkin ok. Joten ihan turha nipottaa.
Tuo on jo riippuvuus jos pitää noin usein ottaa, vaikkei edes känniä joka päivä. Ei nuo edes tajua että se on paljon, koska minä minä minä, tuollaiset on aivan p*rkeleen itsekkäitä tapauksia. Neljäkymppisenä tuo on alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Et ole nipottaja. Ei tuollaista jaksaisi katsella.
Ei tuollaisia jaksa katsella, ei todellakaan!
Kokemuksesta sanon että tuollaiset on ihan täysiä ilonpilaajia, viikonloppuisin ei voi tehdä mitään kun toinen vaan makaa ja valittaa krapulaa. JOKA VIIKONLOPPU.
Vierailija kirjoitti:
Et ole nipottaja. Ei tuollaista jaksaisi katsella.
Ei tarvitse nipottaa eikä katsella ja päätänsä vaivata koko asialla.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on lomalla nii antaa ryypätä. Ja muutenkin, ottakoot niin paljo ku tahtoo. Jos ei sovi sulle, kattele joku muu.
En tiedä kyllä yhtään "normaalia tyyppiä" joka juo lomalla joka päivä. Kyllä ne jotka kokee tarpeelliseksi kännätä koko loman on just niitä joille maistuu muutenkin jatkuvasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kyllä yhtään "normaalia tyyppiä" joka juo lomalla joka päivä. Kyllä ne jotka kokee tarpeelliseksi kännätä koko loman on just niitä joille maistuu muutenkin jatkuvasti...
Niin ja heitä ei tarvitse katsella yhtään päivää pitempään asian takia halutessaan.
Niin, ette ole toisillenne sopivia. Miksi tällainen turhanpäiväinen aloitus piti väsätä?
No minusta vaikutat nipottajalta, kun siideri kuussa on sinulle se Oikea Tapa ja yrität tyrkyttää sitä muille. Olet nipottaja myös siksi, että et lopeta juttua saman tien vaan saarnaat sekä miehelle (jota tuskin tunnet) että palstalaisille. Ei-nipottaja toteaisi itsekseen, että tässä on liian erilaiset elämäntavat ja annetaan olla. En minäkään saarnannut työttömälle miehelle jokapäiväisestä pössyttelystä, minä vain lopetin tapailun.
Ei siitä mitään tasavertaista suhdetta synny, jos katsoo heti alussa oikeudekseen alkaa muuttaa toista. Joko hyväksyy tai lopettaa jutun.
Älä jatka tapailua. Alkoholistille viina menee kaiken edelle. Löydät kyllä itsellesi sopivan miehen vielä!
Saatat ehkä nipottaja ollakin, mutta pääasia tuossa teidän yhtälössä on se, että olette arvomaailmoiltanne ihan eri planeetoilta.
Etsi kaltaistasi seuraa, muuten vaan ahdistutte molemmat (tai mies jättää sinut).
Juopot ajattelee vain itseään.
Älä jatka suhdetta, ei se juopottelu vähene.
Eikä juoppo kärsi tilanteesta, ainoastaan sulla on paha olo.
Eikun sultaahan meni jo kiinnostus! Mitä sä edes sitten kirjotat tänne miehestä ja sen ongelmista?
Miksi lyöt päätäsi seinään ihan turhan takia? Unohda mies ja jatka eteenpäin.
Omapa on asiansa.