Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän numeron poistaminen

Vierailija
26.12.2019 |

Erosimme kesällä ja olen pitänyt exän numeroa puhelimessa, koska meillä yhteinen lapsi. Sovimme asiat kuitenkin aina sähköpostitse. Mies on löytänyt uuden naisen ja ei enää vastaa puheluihini (lapsi olisi toivonut hänet viettämään joulua kanssamme) tai viesteihin tai edes lue niitä (whatsapp). Ei ota lastaa enää luokseen tai tapaa muutenkaan, ei enää kuukausiin. Elatuksia ei maksa.
Minulla on paha tapa alkaa suutuspäissäni soittamaan hänelle useita kertoja ja laittamaan viestejä ja en vaan enää haluaisi tehdä sitä, mutta suututtaa niin paljon lapsen puolesta, joka kaipaa isäänsä.
Voinko vaan poistaa exän numeron lopullisesti, vaikka meillä onkin yhteinen lapsi? Lapsi ei tunnut miestä tällä hetkellä kiinnostavan ja se surettaa ja suututtaa niin paljon, että sormet syyhyten olen hänelle soittamassa ja viestittämässä ja vihaan tehdä sitä, koska vaikutan säälittävältä ja sitä en halua.
Mitä mieltä olette? Onko numero pakko säilyttää? Jos mies päätyy ottamaan yhteyttä, niin sähköposti kuitenkin on ja se on aina pelittänyt hyvin.
Ja jos lapsella olisi joku hätä, niin ei se miestä hetkauta. Ei vastaa silloinkaan viesteihin tai puheluihin, todettu on.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ota lastaa enää luokseen tai tapaa muutenkaan, ei enää kuukausiin."

4kk sitten olette eronneet, ja isänpäivä vkl loppui tapaamiset. Ei kai tuossa nyt kuukausia ole mennyt? Hänhän on itse ehdottanut tapaamisia jotka olet itse kieltänyt. Joulu aamupäiväkäön ei käynyt, koska halusit että hän on kanssanne koko joulun.

Vaadit nyt aika paljon selvästi ja tuolla tavalla varmasti karkotatkin miehen.

Vierailija
42/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4kk sitten olette eronneet, ja isänpäivä vkl loppui tapaamiset. Ei kai tuossa nyt kuukausia ole mennyt? Hänhän on itse ehdottanut tapaamisia jotka olet itse kieltänyt. Joulu aamupäiväkäön ei käynyt, koska halusit että hän on kanssanne koko joulun.

No kai ensi kerralla sitten lähden töistä kesken päivän ja haen lapsen hoidosta, jotta voimme tyydyttää isän aikataulua sen sijaan, että hänen pitäisi kunnioittaa meidän aikatauluamme. Muita tapaamisia ei ole ehdottanut. Ja en halunnut iskevää lasta jouluksi, olenko siksi paha ihminen? Jos isä ei tule ollenkaan einlapsen tarvitse pettyä, jos tulee vain hetkeksi, niin olisi tullut itku, niin kuin viimeksi, kun tuli vain hetkeksi käymään. Olen siis paha tyyppi, ymmärretty. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos osaan laskea, niin on tossa kaksi kk kuitenkin. Oha sekin kuukausia. Ja ymmärrän aptä, jos kahteen kuukauteen tulee vain yksi ehdotus ja samalle päivälle, niin ei se vaan toimi noin. Kyllä pitää kysyä inhimillisessä ajassa etukäteen eikä jättää viine hetkeen, isän oma vika. Jouluna olisi varmaan voinut tulla käymään edes hetkeksi mutta ymmärrän, että ap halusi lapselle iloisen joulun eikä tarvitse itkeä isän perään.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän