Mikä tai kuka pilasi joulusi?
Oliko mies kännissä? Lahjat huonoja? Lapset kiittämättömiä tai kinkku kuivaa? Nyt kaikki joukolla avautumaan!
Kommentit (47)
Veli. Pelaa vaan huoneessaan eikä puhu muulle perheelle. Tätä jo katseltu pari päivää.
Yksinäisyys pilasi tänäkin vuonna. Katoin kyllä tällä kertaa ruokapöydän nätisti ja oikein oli hyvä ruokakin, mutta eipä sitä kovin pitkän kaavan mukaan pöydässä yksin viihdy. Eikä tietysti ole sen seitsemää sorttia syötäväksikään, kun vain itselle ei ole mitään järkeä laittaa kaikkia laatikoita ja lihaa sekä kaloja. Jälkiruuista puhumattakaan.
Työvuoro ( 14-21.30 ) jouluaattona.
Passiivis-aggressiivisesti uhriutuvan mummon skypepuhelu.
Narsistiäitini ei tullut kylään mutta tilille tuli rahaa.
Kaikki hyvin.
Mies. Ilmoitti haluavansa erota. P@skin joulu ikinä.
Miehen vanhemmat jotka ovat päälleliimatun hienoa väkeä jotka puhuvat lapsistaan alentavaan sävyyn, suosivat yhtä ylitse muiden ja jaksavat joka vuosi ruokaraivota kasvissyönnistäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Ilmoitti haluavansa erota. P@skin joulu ikinä.
Kauax olitte?
Flunssa ja kuume. Onneksi lapset kuitenkin terveinä!
Kuume/oksennustauti .. tänä vuonna meni sitten lähes kaikki ruuat roskiin. Kolme appelsiinia olen saanut sentään syötyä. Jippii!
Jouluna piti harrastaa paljon kiireetöntä seksiä. Yhden kerran pikaisesti harrastettiin ja nyt vaimo ja lapset menevät pariksi päiväksi anopille joten se siitä jouluseksistä
Kiire pilasi (itse aiheutettu kylläkin), saunominen oli ainoa mitä teimme samaan aikaan, muuten tein ruokaa/siivosin kun muut viettivät aikaa yhdessä.
Mies oli tilannut minulle Tesla Cybertrucking vaikka pyysin Model 3:sta
Mies on ollut kaikki pyhät kännissä - taas.
Lähtö alkaa tuntua hyvältä idealta.
Alkoholisti äitini. Joka on nyt jo yli seitsemänkymppinen ja muisti huonontunut entisestään. Ra-sit-ta-vaa.
Pitää olla kiitollinen siitä mitä oli eli ruokaa ja katto päänpäällä. Mutta jostain syystä parisuhde vähän kriisiytyi aattona, en löytänyt kuolleen ystävän muistolaattaa hautausmaalla ja muutenkin tunnelma oli vähän ankea. Minulla ei ole läheisiä eikä sukulaisia joten kukaan ei muistanut jouluna. Ainoa joka muisti lahjalla jouluna oli mieheni mummo.
Lisäksi väistin "oman paikkani" aattona illalla että mies voisi läheisensä kanssa pelata netissä konsoleilla. Tykkään itse avaruuselokuvista ja kun miehen läheistä ei kuulunut sinne verkkoon pelaamaan niin yllätin mieheni katsomasta yksin avaruuselokuvaa eikä ollut edes käynyt kysymässä minulta haluaisinko myös katsoa sitä :( En ollut nähnyt elokuvaa eikä mies yleensä niin tykkää muista avaruuselokuvista kuin Star Warseista ja Interstellarista.
Että sellaista. Ei pidä kuitenkaan uhriutua.
Huono calvados! Piti olla Dupont:ia, mutta sitten olikin Berneroy:ta...
Eikö kukaan suostunut vaihtamaan vuoroa tuplapalkan innoittamana?