Mikä tai kuka pilasi joulusi?
Oliko mies kännissä? Lahjat huonoja? Lapset kiittämättömiä tai kinkku kuivaa? Nyt kaikki joukolla avautumaan!
Kommentit (47)
Miksi joulun pilaisi joku muu? Jos ette tule toimeen sukunne kanssa, vika voi olla teissä itsessänne. Jos ette pidä suvustanne, sanokaa, että vietätte joulun muualla. Minä en pidä suvustani, mutta ei koskaan mitään ongelmaa jouluna,kun kerron, että olen matkoilla, vaikka makoilisin kotisohvalla.
Välinpitämättömät ihmiset. Kun ei viitsitä edes yksinäisen joulutervehdykseen vastata. Lahjat tms eivät ole jouluihini eron jälkeen kuuluneet, mutta edes pieni huomioiminen lämmittäisi kivasti. Mutta ei tupata, kun ei tykätä. Eipä tarvi ketään sitten itsekään enää muistaa, kun ei vastavuoroisuus näytä kuuluvan enää käytöstapoihin. Surullista.
Aina ja ikuisesti v.i.t.tuileva äitini. Tånä jouluna kylläkin tein sen mitå olen monesti aikonut eli ensimmäisen toisille pahaa mieltä tahalaan tarkoittavan jankutuksen alkaessa en jäänyt kuuntelemaan vaan läksimme kotiimme jatkamaan joulua niiden ihmisten kanssa joidenka ylin ilo ei ole aina toisten ilon pilaaminen vaan mukava rentouttava yhdessäolo.
Ei mikään tai kukaan voi minulta joulua pilata. Ei mikään vuosi ole siihen pystynyt. Aloitan jouluttelut jo joulukuun alussa, eka adventtina, ja samaa hyvää rataa jatkan ainakin nuutinpäivään, joskus jopa laskiaiseen saakka.
Tuntuu kamalasti ärsyttävän muita.
Minä itse. Olen viimeisilläni raskaana, kovassa flunssassa ja pohjattoman väsynyt. Mieheni ja lapsuudenperheeni kohtelee minua silkkihansikkain ja passaavat, mutta anopoilassa kaikki ei pyöri voitini ja mielialani ympärillä. Tunnen itseni täällä kiittämättömäksi ja huomionkipeäksi. Onneksi synnytys on jo lähellä, ehkä järkiknnyn sen myötä.
Joulun säännöt pilaa mun joulun.
Tykkään tehdä asiat käytännön kannalta ja mies rakastaa perinteitä.
Joka joulu siis sama juttu.
Sama, nyt dementoituneena häntä vahdittava koko ajan.(siis anoppi on dementikko)😉