Hävettää, luulin yhden miehen ihastuneen minuun ja laitoin hänelle jouluviestin,
ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.
Kommentit (202)
Ei ap:n viesti ollut "lemmekäs". Tai sitten aina moni meistä on lähettänyt lemmekkäitä viestejä vuosikausia kaikille mahdollisille sukulaisista työkavereihin ja naapureihin. Kuinkahan monta ❤️ oon av-palstalaisillekin laittanut...
Hölmö mies, ei tuollainen ole normaalia ollenkaan. Olen saanut tuttavapiirini naisilta lukemattomia hyvän joulun toivotuksia sydänemojien kera, eivätkä he takuulla kaikki ole minuun ihastuneita.
M28
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin eräälle tutulle "hyvää syntymäpäivää" sydämin, ja on naimisissa. Vastasi kiitos sydämillä. Minusta tällaiset normit, että ei saa olla enää edes ystävällinen toiselle, on masentavia.
Pidän ystävistäni, he ovat tärkeitä elämässäni. Halit kaikille <3
Itse kyllä vähän ihmettelisin, jos mieheni lähettelisi sydämiä muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että olet tulkinnut miehen käytöksen ihastuksena ja näin ollen luonut päänsisälle erilaisen kuvan miehestä sekä tilanteesta. Kaikki me olemme tehneet sanoin. Mies taitaa olla varattu ja haluaa tehdä selvän eron käytökseen, ettei tule väärinkäsityksiä. Eikö se ole hyvä, ettei hän johdattele sinua harhaan? Jos hän olisi vastannut kiitos samoin ja hymiö, niin olisit saattanut tällä ylläpitää omaa ihastusta varattuun mieheen. Ajattele niin että tulipa selville ja jatka matkaa. Rohkeudesta ei ole mitään väärää, häpeä on egon tunne.
Mies olisi voinut vastata vaikka "kiitos samoin meiltä", jos ei olekaan vapaa mies. Noin olisi kätevästi ilmaissut olevansa varattu.
Tuollainen ei hymiöitä töksäytys on kyllä outo.
Vastikään luin ketjua, jossa haukuttiin tylyksi miestä, joka oli lomaltaan lähettänyt naiskaverilleen yhteiskuvan vaimonsa kanssa.
Mikähän olisi se oikea tapa kertoa, että on varattu?
Missä kävi ilmi, että mies on varattu?
Eihän se tiedä jos oisit laittanut saman viestin kaikille tutuille ja täten mies teki itsestään pellen
Kuka vastaa "ei hymiöitä kiitos"... Erikoinen tapaus tuo mies.
Voi itku ap. En nyt sitten tiedä kummalle meistä kävi pahemmin, kun itsekin laiton yhdelle miehelle vastaavanlaisen jouluntoivotusviestin ja itse en saanut mitään muuta vastausta kuin vahvistuksen että "viesti toimitettu".
Miten sitä voikin tulkita miehen käytöstä näin pieleen?
Lähetä sille mahlaa valuva tussuhymiö niin ymmärtää yskän.
Saattaahan hän susta tykätäkin, on ehkä vain asperger ja töksäytti mielipiteensä emojista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että olet tulkinnut miehen käytöksen ihastuksena ja näin ollen luonut päänsisälle erilaisen kuvan miehestä sekä tilanteesta. Kaikki me olemme tehneet sanoin. Mies taitaa olla varattu ja haluaa tehdä selvän eron käytökseen, ettei tule väärinkäsityksiä. Eikö se ole hyvä, ettei hän johdattele sinua harhaan? Jos hän olisi vastannut kiitos samoin ja hymiö, niin olisit saattanut tällä ylläpitää omaa ihastusta varattuun mieheen. Ajattele niin että tulipa selville ja jatka matkaa. Rohkeudesta ei ole mitään väärää, häpeä on egon tunne.
Aivan, se hyvä puoli tässä on, ettei ainakaan ihastukset jatku turhaan. Joko mies on erittäin epäkohtelias tai varattu, jolloin ilmoitti varsin suorasanaisesti, ettei ole kiinnostunut viestittelystä. Joskus ihastunut saattaa tulkita käytöstä ihan väärin, mutta olihan tuo melko tyly tapa ilmoittaa se. Sydämiä tosiaan voi lähettää ihan muuten vain riippuen omasta viestintätyylistä.
Eihän mies sanonut, ettei ole kiinnostunut viestittelystä, vaan ettei ole kiinnostunut emoijista, aivan eri asia ;)
Öö, jos joku laittaisi minulle jouluntoivotuksiin tuollaisen vastauksen, laittaisin takaisin kysymysmerkin. Ja ehkä vähän ajan päästä viestin että "anteeksi, en tiennyt että et tykkää hymiöistä, se on kuitenkin aika yleistä ihmisten viestittelyssä? Hyvää joulua kuitenkin!" Ja sitten unohtaisin koko äijän. Hohhoijaa.
Minulla on muuten eräs kaveri, joka jouluntoivotuksiin vastaa aina: "kiitos." Ei siis toivota takaisin.
Ap:n toiminta on rinnastettavissa seksuaaliseen häirintään. Erinomaista, että mies puhalsi pelin heti poikki.
Oma mieheni laittelee kaikille viesteihin aina silmäniskuhymiöitä, niin miehille kuin naisillekin. Tiedän tämän en sen takia että kyttäisin mieheni puhelinta, vaan koska joskus hän käskee lukea jotain viestejä tai välillä kirjoitamme yhdessä viestiä tutuille. Tiedän että mieheni ei tarkoita sillä mitään, mutta välillä naurattaa että tuleekohan hänelle joskus väärinkäsityksiä sen takia.
Ei niille ukkoloille kannata laittaa mitään viestiä missään tilanteessa. Ei niitä kiinnosta, vaikka miten itsestä siltä tuntuisi.
Mies on varmaan asperger. Olen kyllä itsekin, mutta silti käytän hymiöitä ja sydänemojia laittelen vähän kaikille, ei se tarkoita mitään sen kummempaa, se on kuva vaan. Mies tässä tyhmä oli etkä sinä.
Vastaamattomuus ei ole kohteliasta! Sosiaalisesti taitava hoitaa asian kohteliaasti ja ystävällisesti, mutta selkeästi, ja niin, ettei vastapuoli menetä kasvojaan. Eli tässä tapauksessa juurikin viestiin kätketty "vihje", ettei mahdollinen romanttinen kiinnostus (jota sydän ei aina läheskään edes tarkoita) ole suotavaa.