Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, luulin yhden miehen ihastuneen minuun ja laitoin hänelle jouluviestin,

Vierailija
25.12.2019 |

ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.

Kommentit (202)

Vierailija
101/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä insinööri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on varattu ja pelkää että naisystävä näkee sydämen viestissä ja vetää siitä väärät johtopäätökset?

Meidän firman sihteeri oli sellainen luonne, että vaikka koiranpasskan keräämisestä olis laittanut viestin, se kuorrutettiin sydämillä ja pusuhuuliemojilla.

Teki tätä kaikille työntekijöille, se oli vaan hänen tapansa viestiä.

Tuli muutaman kerran kuumat paikat kotona kun vaimo näki viestit, jotka olivat tyyliin:

-Ok ihanaa 😍

-Sopii💋🥰

-huomenna klo 7, käy mulle 💄👄👌😘😘😘

Tämmöset ämmät on ärsyttäviä, luulevat että kaikkia kaks lahkeiset ovat heihin ihastuneita, tai ainakin yrittävät sitä. Sitten laittavat näitävittumaisia emoijia kiimoissaan. Ärsyttää

Vierailija
102/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi asperger, niin eiköhän ap olisi sen huomannut livenä. Eikä asperger nyt niin yleinen ole että tökerö vastaus viestiin = täytyy olla asperger. Outo tapaus kyllä, itse veikkaan että varattu ja (mustasukkainen) kumppani oli viestiä lukiessa vieressä. Varaudu siihen että mies saattaa pyhien jälkeen tulla selittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oma nainen, ja sinä yrität vikitellä jossain työpaikkakemuissa. Häpeäisit.

Onneksi miehet laittaa kotkat jonoon.

Vierailija
104/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla, ap, ei ole mitään syytä hävetä. On miehen ihan oma moka, että on ollut ihastuneen oloinen, vaikka on oikeasti varattu. Sydämet on säikäyttäneet, koska vaimo saattaa nähdä viestit.

Jatka sinä elämääsi, toivon mukaan uusi vuosi tuo eteesi jonkun ihanan ja vapaan miehen!

Vierailija
105/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla, ap, ei ole mitään syytä hävetä. On miehen ihan oma moka, että on ollut ihastuneen oloinen, vaikka on oikeasti varattu. Sydämet on säikäyttäneet, koska vaimo saattaa nähdä viestit.

Jatka sinä elämääsi, toivon mukaan uusi vuosi tuo eteesi jonkun ihanan ja vapaan miehen!

Vähän ihmeellinen viesti. Ensinnäkään kukaan nyt ei tarkoituksella varmaan ole ihastuneen oloinen jos kyseessä on ihan normaali tapa toimia. Mullakin on tapana katsoa ihmisiä silmiin ja olla heille ystävällinen sekä jutella niitä näitä.  Tän vuoksi useampi kuin yhden käden sormilla laskettava määrä ihmisiä on kehittänyt muhun ihastuksen ja luullut että tunnen samoin.

Toisekseen, jos mies on huomannut AP:n ihastuksen, niin ei siinä kannata alkaa liian ystävälliseksi. Toki hän olis voinut todellakin vastata jotain muuta kuin noin, mutta ihan se kiitos samoin voi jo olla lähtölaukaus sille että ihastunut osapuoli kuvittelee viestin kohteen olevan jotenkin ilahtunut. Parempi siis torpata vastaava käytös alkuunsa, ennen kuin siitä tulee kiusallista. Mitä mahdolliseen vaimoon tulee, niin ei tervejärkiset naiset ala kilaroida sydämistä tai kyttää toisten viestejä silmä kovana.

Siitä olen samaa mieltä, että toivon AP:lle oikein rakkaudentäyteistä ensivuotta ja ihanaa, vapaata miestä!

Vierailija
106/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä sydänemojia ihmisille. Jos on vaikka koiranpennun kuva niin koiran nimi ja sydän perään. Tai joku kaveri on menossa vaikka lomalle, niin voin laittaa Pariisi! ja sydän. Mutta yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää (tai ukkoa) opetettiin jo koulussa äikäntunnilla. Pelkkä sydänemoji on käytössä vain perheen sisällä.

Tsemppiä Ap, kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Vierailija
107/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vastannut vaikka, että "näitä sydämiä ja hymiöitä nyt on mennyt vaikka kuinka monelle tänä jouluna, et ole mikään erityistapaus".

Ja tuo, että tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni, ehkä hän vain halusi kokeilla, minkä sortin nainen olet, helppo saada sänkyyn vai mitä, nykynaisilla ei kyllä osalla ole enää minkäänlaista moraalia, maataan kenen kanssa hyvänsä ja härskeimmät leuhkivat asialla lehdissä ja keskustelupalstoilla. Jos olisin mies, en haluaisi sellaista naista itselleni, vaikka osaisi kaikki temput. Osataan sitä muissakin kulttuureissa nai da, mutta täällä on hienostuneisuus näistä asioista osalta ihan hukassa. itse en noin pienistä miehen eleistä tekisi mitään johtopäätöksiä ja jos mies tulee noin lähelle itse olisin vetäytynyt vähän kauemmaksi, varsinkaan kun tuskin olette mitään lapsuudenystävä tai monikymmenvuotisia tuttavia.

Vierailija
108/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat eivät käytä hymiöitä, vaan mp, lol yms. lyhenteitä. Ja pistettä ei saa käyttää, koska se on rude.

Vierailija
109/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin että yks mies ois ollut ihastunut muhun, mun mielestä meillä synkkasi jne. Tein sitten aloitteen ja mies oli ihan puulla päähän lyötynä. Sain tietty pakit. Hävettää. Miten voi lukea näin väärin toista henkilöä?? Oon tosi ujo enkä todellakaan kuvittele, et miehet ihastuisi muhun helposti!

Vierailija
110/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen kurkku+vesipisarat -emojit

Vierailija
111/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa karu tyyli vastata tuollaiseen tervehdykseen. Itse olisin laittanut ehkä "Kiitos samoin!" ilman hymiöitä jos kiinnostusta ei olisi ja vastapuoli ymmärtäisi etten ole samalla tunteella mukana. Jos ei ja jatkaa kyselemällä kuulumisia niin mainitsisin puolison ohimennen, niin viimeistään silloin ymmärtää yskän (vaikka puolisoa ei ehkä olisikaan; valkoinen valhe mutta epäsuora keino kertoa kiinnostuksen puutteesta ilman loukkaantumisia).

Ei kannata hävetä yhtään, ap! Molemminpuolista kiinnostusta tulee vielä mutta tämä henkilö oli vain väärä. Tsemppiä ja rauhallista joulun jatkoa!

M32

Miten sä oikein kuvittelet ihastuneen ihmisen tulkitsevan tuollaisen "kiitos samoin!"? Tuohan antaa justiinsa sen kuvan, että toinen on ilahtunut saadessaan sinulta viestin.

Ihan sama kun heittäisi bensaa liekkeihin.

Todellakin! On kokemusta naisena siitä, että lähetetään tämänkaltaisia viestejä, vaikka ei tunneta. Sydämien lisääminen on minusta friikkiä, ellet oikeasti tunne sitä tyyppiä. En pitäisi siitäkään, että numeroni on urkittu selville ja lähetetään viesti vapaa-aikana ja vielä jouluna. Kyllä ensin pitää tutustua ja olla varma siitä, että kiinnostus on molemminpuolista, silmiin katsomiset ja vahingossa hipaisut eivät ole useinkaan muuta kuin omaa mielikuvitusta. Varsinkin miehet osaavat kyllä tehdä aloitteen, jos kiinnostaa - muullakin tavalla kuin katsomalla silmiin tai jotain muuta epämääräistä. 

Mutta ei tuo ole niin vakavaa, kun kerran et ole sitä tyyppiä, joka ryhtyy vänkäämään vielä pakit saatuaan. Luota vain siihen jatkossa, että mies tekee aloitteen, jos kiinnostaa äläkä tee tuollaisia yllättäviä liikkeitä puolituntemattomille olivat varattuja tai ei. Mies oli kyllä todella tyly vastauksessaan, oliko hän ehkä jo aikaisemmin huomannut ihastuksesi ja halusi siksi olla selkeä. Tai sitten muuten vain epäkohtelias tyyppi tai varattu ja vaimo näki viestin. 

Vierailija
112/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja asiallinen vastaus, jos olisi vaikka varattu, olisi laittaa, että Kiitos samoin myös meiltä/meidän perheeltä tms. Jos ei kiinnosta, voi vaan vastata, että kiitos samoin, ei tarvitse heti mennä paniikkiin ja luulla, että kohtelias vastaus on yhtä kuin joku kihloihin lupautuminen. Ei toista tarvitse loukata, ap:n viesti oli ihan fiksu eikä mitenkään päällekäyvä, eikä hän ilmeisesti pommita miestä viesteillä jatkuvasti.

Vierailija
113/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä juttu, että mies olisi varattu, tulee? Ap on laittanut tasan tuon aloituksensa, eikä siitä käy ilmi, että mies olisi varattu. Sitten täällä väännellään jo, että ap tahallaan yrittää varattua miestä..

Vierailija
114/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa ihmisten eron hymiöitä tulkitessa. Itse en käytä sydämiä kuin rakastumisen/ihastuminen merkiksi ja sen yhteydessä. En tosiaan työkaverille ikinä.. joo mies oli suora, mutta ehkä häntä on ahdistanut sun tuijottelut ja ihastuminen. Tästä tiedetään vaan yksi versio. Ei tuomita miestä suotta.

Vierailija
115/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti ystävällinen ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan ja sinä ap otit sen ihastumisena. Mutta nyt tiedät missä mennään. Mies selkeästi ilmaisi sinulle että ei sydämiä viesteihin, kiitos.

Vierailija
116/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ap. Se mies on ollut jossain muualla silloin kun hyviä käytöstapoja on jaettu. Hän jäi sit ilman. :(

Vierailija
117/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehen vaimo tai tyttöystävä nähnyt viestisi ja kysellyt ukoltaan että kuka se on tuo nainen joka lähettelee sydänhymiöitä. Siihen miehen luonteva reaktio voisi olla ilmoittaa sinulle ykskantaan, että Ei hymiöitä kiitos.

Vierailija
118/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hänen viestin oikein hyvin eli en halua kuulla ihastustasi minuun.

Ainakin tuli sulle nyt selväksi.

Vierailija
119/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden sydänhymiöiden kanssa kannattaa olla tarkka.

Vaikka itse luulee, että kenelle tahansa voi niitä laittaa niin pitää tajuta, että jotkut pitävät niitä tosiaan rakkaudenosoituksena tai ainakin lämpimien tunteiden osoituksena.

Jos kyseessä on puolituttu tai ihminen josta ei tiedä onko varattu niin parempi olla laittamatta.

Ihan molempien parhaaksi.

Ei tule väärinkäsityksiä puolin eikä toisin.

Ei aloittaja sanonut, että tämä mies on varattu, mutta monet pohtivat, että jospa olikin ja siksi vastasi niinkuin vastasi.

En itse tykkäisi, että miehelle tulee sydänhymiöitä enkä varattuna niitä itsekään lähetä, en myöskään sinkkuna ellen ole varma, ettei ole varattu. Ja ole melko varma, että vastapuolella on lämpimiä tunteita minua kohtaan.

Ihan mutuna ei kannata lähettää tai pitää kuitenkin sitten varautua mahdolliseen viileään vastaanottoon.

Samaa minä ajattelen, joko miehen vaimo on nähnyt viestin tai mies muuten ei ole kiinnostunut.

Tai saattoi hiukan olla, mutta nyt haluaa peräytyä kun ei ole kuitenkaan valmis muuhun kuin flirttailuun.

Vierailija
120/202 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varattuna miehenä kaipaa mitään hymiö-viestejä muilta naisilta. Se on kiusallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän