Hävettää, luulin yhden miehen ihastuneen minuun ja laitoin hänelle jouluviestin,
ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.
Kommentit (202)
Itse puolestaan kadun, että en laittanut sydänviestiä. Joulu olisi ollut hyvä tekosyy ja olisi saanut mies arvailla, olenko ihastunut vai vaan innoissaan juhlapyhästä.
No tuollaista sattuu. Ihan normaalia, kuuluu elämään. :)
Todella omituinen vastaus hyvän joulun toivotukseen! Ap:lla ei ole mitään syytä hävetä. Yritä ajatella, miten hyvä, että heti alkuun selvisi, mikä törppö tuo tyyppi on (täytyy olla tuon vastauksen perusteella). Kamalaa, jos tuollainen ois ihastunut, varmaan osoittais ihastumisenkin todella oudosti.
Jos hänellä on niin vanha puhelin ettei se tunnista emojeja? Miksi hän muuten tuolla tavalla vastaisi. Tuskin olisi vastannut mitään jos ei olisi yhtään kiinnostunut saamaan sinulta viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei vaan käytä emojeita, mutta silti arvosti toivotusta.
Arvosti? Ei edes kiittänyt toivotuksesta, eikä toivottanut itse hyvää joulua.
Tosi outo vastaus, tulee lähinnä mieleen, että mies on joku emoji-vastustaja. Ei tunnu kovin selkeältä tavalta kertoa, että ei ole kiinnostunut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos on varattu ja pelkää että naisystävä näkee sydämen viestissä ja vetää siitä väärät johtopäätökset?
Meidän firman sihteeri oli sellainen luonne, että vaikka koiranpasskan keräämisestä olis laittanut viestin, se kuorrutettiin sydämillä ja pusuhuuliemojilla.
Teki tätä kaikille työntekijöille, se oli vaan hänen tapansa viestiä.
Tuli muutaman kerran kuumat paikat kotona kun vaimo näki viestit, jotka olivat tyyliin:
-Ok ihanaa 😍
-Sopii💋🥰
-huomenna klo 7, käy mulle 💄👄👌😘😘😘
Olipa huonokäytöksinen mies, kun ei osannut vastata edes kiitos samoin.
Tulee mieleen että olet tulkinnut miehen käytöksen ihastuksena ja näin ollen luonut päänsisälle erilaisen kuvan miehestä sekä tilanteesta. Kaikki me olemme tehneet sanoin. Mies taitaa olla varattu ja haluaa tehdä selvän eron käytökseen, ettei tule väärinkäsityksiä. Eikö se ole hyvä, ettei hän johdattele sinua harhaan? Jos hän olisi vastannut kiitos samoin ja hymiö, niin olisit saattanut tällä ylläpitää omaa ihastusta varattuun mieheen. Ajattele niin että tulipa selville ja jatka matkaa. Rohkeudesta ei ole mitään väärää, häpeä on egon tunne.
Joulu on rakkauden, välittämisen ja ilon juhlaa. On täysin ok siis laittaa kaverille sydämelliset toivotukset. On täysin oma ongelma, mikäli vetää Joulun teemasta jotain johtopäätelmiä. Silloin voi ihmetellä, kun toivotukset alkaa vuosi vuodelta vähenemään.
Tylsä insinööri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on varattu ja pelkää että naisystävä näkee sydämen viestissä ja vetää siitä väärät johtopäätökset?
Meidän firman sihteeri oli sellainen luonne, että vaikka koiranpasskan keräämisestä olis laittanut viestin, se kuorrutettiin sydämillä ja pusuhuuliemojilla.
Teki tätä kaikille työntekijöille, se oli vaan hänen tapansa viestiä.
Tuli muutaman kerran kuumat paikat kotona kun vaimo näki viestit, jotka olivat tyyliin:
-Ok ihanaa 😍
-Sopii💋🥰
-huomenna klo 7, käy mulle 💄👄👌😘😘😘
Ymmärrän miksi on vain sihteeri.
On ihan normaalia, että puhutaan työkavereille ja katsotaan silmiin, ilman mitään ihastumista.
Sosiaalisena ihmisenä tuntuu lähinnä painajaiselta muuttua puhumattomaksi lattiaan tuijottajaksi, lisänä vähintään metrin varoetäisyys ettei hipaise vahingossa ketään.
Se on taas näitä vekkuleita, jotka vähän leikittelevät, ja jos kohde kiinnostuukin, niin ollaankin sydämistyneitä (😁), että miten toinen käsitti niin väärin.
Se on siis varattu ja/tai ei kiinnostunut, ja vielä todennäköisesti pitää itseään huomattavasti tasokkaampana kuin sinä.
Tuollaiset miehet testaa markkina-arvoaan jokaiseen naiseen. Sai sinut lämpenemään itseensä ja nyt tyytyväisenä myhäilee että olisin saanut tuonki, mutta en huoli. Pönkittää pohjattoman huonoa itsetuntoaan noin
Ehkä miehen vaimo lähetti vastauksen ja sen jälkeen poisti koko viestin. Mies saunomassa.
Etkö tajunnut, että mies on varattu?
Itse laitoin eräälle tutulle "hyvää syntymäpäivää" sydämin, ja on naimisissa. Vastasi kiitos sydämillä. Minusta tällaiset normit, että ei saa olla enää edes ystävällinen toiselle, on masentavia.
Pidän ystävistäni, he ovat tärkeitä elämässäni. Halit kaikille <3
Taitaa olla jonkun naisen kirjoittama viesti. Mies ei välttämättä ole viestiä nähnytkään.
Sillä oli joku nainen vieressä kun lähetti tollasen viestin.
Lähetä sille takas että "ei sitten myöskään reisien hipelöintiä, kiitos ja hyvästi"
Outo reaktio. Vissiin aika tyhmä mies?
Minä saan sydämiä kaverinaisilta pitkin vuotta ja minusta ne ovat aina kivoja.
m39