Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskossa olevat, miksi haluatte kuoleman jälkeistä elämää?

Vierailija
24.12.2019 |

Siis miksi haluatte taivaaseen? Mitä siellä tehdään ikuisuus? Mikä idea siinä on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuoleman jälkeinen elämä": Eikös tuo ole paradoksaalinen käsite jo itsessään?

Vierailija
2/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa on Kokoomukselainen järjestys ja siellä tehdään töitä 24/7 ,9 €/päivä iankaikkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastauksia.

Vierailija
4/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on olemassa riippumatta tahdommeko vai emme.

Kokoomukselaisuus onneksi vain maanpäällistä.

Koko ajan ei tarvitse tehdä jotain elämässäkään.

Ikuisuus on käsite josta puhuttava varovaisesti ettemme joudu tilille jos joku ahdistuu.  Koska vain Jumala tietää mitä se merkitsee.

Vierailija
5/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jumalan yhteydessä vasta tiedämme, mitä elämä on 😍

Vierailija
6/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä on taivaallisen hyvä olotila. Jeesus ja Jumala ovat lähellä. Ei ole sairauksia, kipuja, ei mitään maallisia murheita. En tiedä mitä siellä tehdään mutta ilmapiiri on sellainen rakastava. Kaikki ovat uskovia, ei tarvitse kokea pilkatuksi tulemista.

Vierailija
7/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä haluanko kuoleman jälkeistä elämää, ei se ole minulle tärkeää. Tärkeää on vain se, että saan viettää aikani tässä ja nyt ja niin kauan kuin olen olemassa Jumalan yhteydessä. Jatkuuko elämä kuoleman jälkeen, ei ole minun päätettävissäni, mutta senkin haluan viettää Hänen kanssaan.

Vierailija
8/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jumalalla on kaikkia herkkuja tarjottavana. :P

Vierailija
9/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maanpäällisessä elämässäkin on ilonaiheita milloin tunnen että toivoisi samaa olevan kuoleman jälkeenkin. Tietysti siellä ei ajankululla olisi sinänsä mitään merkitystä. Olen miettinyt jos kiellän kristinuskon sanoman ja jos Jumala onkin olemassa. Silloinhan jos uskon vain lakkaavani olemasta kuoltuani. Pyydän Jumalaa tuhoamaan luotunsa.

Vierailija
10/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei kai voi käsittää sitä että jonain päivänä häntä ei enää ole. Siksi on keksitty kuoleman jälkeinen elämä käsitys, antamaan toivoa ja lupaamaan että elämä jatkuu. Ja sillä myös pelotellaan uskontojen nimessä sanoen jos vain teet ja uskot niin ja niin... silloin et kuole ikinä. Helppo aivopestä pelkääviä.

Vierailija
11/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eedenin puutarhassa kaikki oli täydellistä Aadamilla ja Eevalla ennen lankeemusta. Jumala aikoo ennallistaa maailman jälleen ihanaksi paikaksi ja haluan olla mukana rakentamassa uutta parempaa maailmaa.

Vierailija
12/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaassa on Kokoomukselainen järjestys ja siellä tehdään töitä 24/7 ,9 €/päivä iankaikkisesti.

Työ tuli kiroukseksi vasta lankeemuksen myötä.

Vierailija
13/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei kai voi käsittää sitä että jonain päivänä häntä ei enää ole. Siksi on keksitty kuoleman jälkeinen elämä käsitys, antamaan toivoa ja lupaamaan että elämä jatkuu. Ja sillä myös pelotellaan uskontojen nimessä sanoen jos vain teet ja uskot niin ja niin... silloin et kuole ikinä. Helppo aivopestä pelkääviä.

Kyllä minusta on vähemmän pelottava ajatus, että lakkaisin joskus olemasta kuin että joutuisin jonakin päivänä vastaamaan teoistani Jumalalle. Siinä mielessä tuo sinun teoriasi ontuu

Vierailija
14/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää maailma on näyte Jumalan voimasta! Miten kukaan/mikään pystyy tekemään tällaisen todellisen aineellisen maailman? Miten helkkarissa ihmiskeho, hedelmät, eläimet, vesi, tuli, aurinko tai mikään on tehty? Jumalan on oltava valtavan suuri nero, huhhuh! Enkä varmasti tiedä vielä mitään siitä suuruudesta.

Eiköhän tällä voimalla ole paljon näytettävää. Siksi haluan elää! Ja nimenomaan Jumalan luona.

Pääsee sitä varmaan "hetkeks" helvettiin, jos alkaa ikuisuus kyllästyttää? En ehkä ite uskaltais aliarvioida? Joskus elämä maanpäällä tuntuu helvetiltä, millainen onkaan helvetti?

Helvetistä puheenollen näin Jouluna. Jeesus tuli juuri siksi, ettei kenenkään tarvitsisi mennä sinne. Kiitos siitä! Hyvää Joulua! Joulu todellakin on hyvä! Jeesuksen syntymä (ja kuolema) on parasta, mitä ihmiskunnalle on koskaan tapahtunut.<3

Vierailija
15/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää maailma on näyte Jumalan voimasta! Miten kukaan/mikään pystyy tekemään tällaisen todellisen aineellisen maailman? Miten helkkarissa ihmiskeho, hedelmät, eläimet, vesi, tuli, aurinko tai mikään on tehty? Jumalan on oltava valtavan suuri nero, huhhuh! Enkä varmasti tiedä vielä mitään siitä suuruudesta.

Eiköhän tällä voimalla ole paljon näytettävää. Siksi haluan elää! Ja nimenomaan Jumalan luona.

Pääsee sitä varmaan "hetkeks" helvettiin, jos alkaa ikuisuus kyllästyttää? En ehkä ite uskaltais aliarvioida? Joskus elämä maanpäällä tuntuu helvetiltä, millainen onkaan helvetti?

Helvetistä puheenollen näin Jouluna. Jeesus tuli juuri siksi, ettei kenenkään tarvitsisi mennä sinne. Kiitos siitä! Hyvää Joulua! Joulu todellakin on hyvä! Jeesuksen syntymä (ja kuolema) on parasta, mitä ihmiskunnalle on koskaan tapahtunut.<3

Oletko Jehova? Jeesus ei ole kuollut vaan elävä Jumala. Jeesus ei kuollut eikä Jumalalta voi kukaan henkeä ottaa vaan Jeesus antoi sen itse. Ja itse myös otti sen takaisin.

Vierailija
16/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Jehova? Jeesus ei ole kuollut vaan elävä Jumala. Jeesus ei kuollut eikä Jumalalta voi kukaan henkeä ottaa vaan Jeesus antoi sen itse. Ja itse myös otti sen takaisin.

Uskontunnustuksen mukaan Jeesus nousi kolmantena päivänä kuolleista eli oli kuollut kolme päivää, jonka aikana saarnasi tuonelassa kuolleiden hengille.

Vierailija
17/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen syntymä, jota nyt Jouluna muistelemme on parasta, koska ilman syntymää ei voi kuollakaan (no shit?). Jeesuksen kuolema taas on hyvä asia ainoastaan siksi, että Hän ylösnousi. Jos ei olisi ylösnoussut, viettäisimme ikuista surujuhlaa. Ja kyllä kyllä juuri noin, ihan itse antoi henkensä meidän kaikkien puolesta. Jeesukseen liittyvät tapahtumat ovat ihmisiä varten. Jumalalta armon osoitus. Pääsee, jos haluaa tulla.

Vierailija
18/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä varsinaisesti halua kuoleman jälkeistä elämää, vaikka uskon että sellaista on olemassa. Toki ajatus elämästä ilman syntiä (sekä itse että muut) ja rakkaiden jälleennäkemisestä on varsin miellyttävä. Mutta pidän tosina myös monia sellaisia asioita, jotka eivät ole ollenkaan mukavia. Kyse on vakuuttumisesta, ei haluamisesta.

Vierailija
19/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-nimi (hepr. ‏ישוע‎, Jeshua) tulee heprealaisesta nimestä Joosua (Jehoshua, hepr. ‏יהושע‎), joka tarkoittaa "Jahve pelastaa".

Jahve, Jumalamme pelastaa meidät lopullisesta haudasta! Sitä Jeesus tarkoittaa. Siksi Jeesus tuli, jotta ymmärtäisimme, jotta voisimme päästä Jumalan luo.

Usko Jeesusta (mitä sanoi) ja Jeesukseen (että hän syntyi, oli, kuoli vuoksesi, ylösnousi ja tulee takaisin, pelastaa)! Usko siis siihen, että Jumala todella pelastaa.

Vastalause mihin ateisti uskoo. "Ei ollut, ei ole, ei tule ja kaikki lakkaa olemasta". Tuo on valheiden emävalhe, jonka Jeesus oikoo. 

Pääsee, jos haluaa!

Kiitos Jumala! <3 Erittäin hyvää Joulua kaikille! Syytä juhlia!

Vierailija
20/29 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mieluummin olen kuin en ole. Vaikka oleminen toisinaan sattuukin. Kun sattuu niin tietää miltä rakkaus tuntuu.

Ai mitä ikuisuudessa tehdään? En tiedä, mutta ilmeisesti eletään. Eletään miten? En tiedä, mutta ehkä maanpäällinen elämä antaa siihen hieman osviittaa? En laittaisi pahaksi maailmaa/maailmoja, missä Jumala on näkyvästi mukana. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän