Ostettiin konvehtirasia 49,90 - hinnalla olisi saanut 17 rasiaa Juhlapöydän konvehteja
Kommentit (53)
Tyhmiltä ihmisiltä on otettu rahat pois maailman sivu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tyhmä jolla on rahaa, vaan se jolla ei ole.
Kaupassa oli vielä tänään vyörymällä ilmaista mättösuklaata
Eihän se kelpaa siallekaan.
Ostin Brunbergin konvehtisekoituksen ja Lindtin 100 g:n levyn.
Kai sen erkkikin tajuaa, että jos suklaaRASIA maksaa alle vitosen, siinä on mätää.
Mä olen tottunut maksamaan suklaalevystä 3-4 egeä.
Anthony Bergin suklaita oli tänään -50% alessa vaikka kuinka paljon! Itse en niistä pidä
Vierailija kirjoitti:
ap unohti kertoa että paljoko on painoa rasiassa olevilla suklailla. pelkä kilohinta ei keroo rasian painoa.
Rasian nimikin olisi kiinnostavampi tieto kuin hinta.
Minun on pakko sanoa, että olen syönyt noita todella kalliita suklaakonvehteja ja eivät ole mielestäni hyviä. Liian makeita ja ällöttävät. Tykkään eniten näin joulun aikaan Fazerin sinisestä peltirasiasta, jolla hintaa 10 euroa. Ihan parasta mielestäni. Minulla on ollut myös noita 30-50 euron rasioita ja ne on jäänyt syömättä. Eli itse olen sitä mieltä, että kallis suklaa ei ole hyvää.
Minä en pidä suklaasta lainkaan. Silti hyvä tietää, että siinä on vielä jonkinlainen hinta-laatusuhde, jos ostaa lahjaksi. Monessa asiassa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa tätä, ennen kuin kommentoit seuraavan kerran: Tyhmiltä on otettu rahat pois. Mitä siitä seuraa? Tyhmillä ei ole rahaa, viisailla on. Yritit siis kiistää väittämän ja päädyit todistamaan sen oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anthony Bergin suklaita oli tänään -50% alessa vaikka kuinka paljon! Itse en niistä pidä
Samaa paskaahan ne on. Sokeria, glukoosisiirappia, palmuöljyä. Aika vähän tekemistä suklaan kanssa.
Itse en syö suklaata. Jos ostan suklaata lahjaksi, ostan paikallisesta suklaamyymälästä käsintehtyjä. Pakataan kauniisti. Aina on saajat tykänneet.
On hintavaa, mutta työllistää paikallista yrittäjää.
En ehkä jostain valmiskonvehtirasiasta maksaisi 50 euroa.
Lindtin suklaat: Osa pitää niitä hyvinä. Minusta niissä maistuu joku säilöntäaine tm.
Joskus 15 vuotta sitten keksittiin, että Fazerit ja Pandat huonoja, että pitää olla Symphony, Paradis tai Aladdin. Minusta liian makeita, ällömakeita. Symphony vielä menee, ne pienet rasiat.
Oon saanu tummaa suklaata, vegesuklaata, pienten puotien suklaita. Omia suosikkeja on Fazerin parhaat ja Moments. Juhlapöydän myös ihan ok. Juliat, vihreä kuula suklaa, geishat myös hyviä. Ei halpa ole huonoa, kaikista. Minua oikeasti surettaa, jos ihmiset antaa tuollaisen lahjaksi ja sit vähättelee itsekin. Ne on hyviä suklaita!!
Korjaus: ei Fazerin parhaat vaan Present. Se sininen perusrasia.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ovat, meilläkin noita Bergin konvehteja. Jokainen maku selvästi erilainen, eikä maitosuklainen maku. Kannatti.
Todella ihania!
Suklaakonvehteja vedetty myynnistä – älä syö, saattaa sisältää muovinpalasia!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/suklaakonvehteja-vedetty-myy…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on rahaa paljon, eivät todellakaan kuluta sitä mihinkään älyttömiin ylihinnoitelluihin makeisiin. Juuri siksihän heillä on paljon rahaa. Miljonäärit on pääsääntöisesti kitupiikkejä.
Tuollaisia ostavat ainoastaan wannabee rikkaat, jotka kuvittelevat nousenvansa parempiin piireihin ostelemalla ylihintaisia tuotteita.
Minä ostin 17 rasiaa halpiskonvehteja ja möin ne tuplahinnalla kauppojen sulkeuduttua niille, jotka tarvitsivat kiireesti vielä onkin lahjan.
Googletin Anthony Bergin suklaan ja eka juttu joka tuli vastaan on, että pitää palauttaa kauppaan kun saattavat sisältää muovin palasia. :D
Voitin kerran arvonnasta kallista suklaata ja hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Googletin Anthony Bergin suklaan ja eka juttu joka tuli vastaan on, että pitää palauttaa kauppaan kun saattavat sisältää muovin palasia. :D
Tuo juttu on vuodelta 2017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania ovat, meilläkin noita Bergin konvehteja. Jokainen maku selvästi erilainen, eikä maitosuklainen maku. Kannatti.
Todella ihania!
Suklaakonvehteja vedetty myynnistä – älä syö, saattaa sisältää muovinpalasia!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/suklaakonvehteja-vedetty-myy…
Juttu päivätty 08.12.2017
Onko joku bergin markettisuklaa parasta ja ainoa suklaalaatu Suomessa, mikä maksaa ton verran?
Itse ostan ennemmin kauniisti yksittäispakattuja käsintehtyjä suklaita oikealta sokerileipurilta.