Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen 60-luku viikko 25

19.06.2006 |

Aloitimpa pinon minäkin joskus. Olen edelleen täälä kuin tulisilla hiilillä ja odotan päivän päättymistä täällä töissä , että pääsen apteekkiin ostamaan testiä.

Minkään laista vuotoa ei ole ollut ja kp on nyt 35/30. Selkää edelleen jomottaa. Eilen luulin jo tätin porhaltavan paikalle kun jotenkin tuosta selkäjomotuksesta tuli sellainen menkkamainen olo. Auttoi kuitenkin sitten kun hetkeksi kävi pitkälleen. Lauantainna oli sellaista nippailua alavatsalla. Muuten olossa ei ole mitään erikoista. Ehkä tuo selkäjomotus on sellaista että sitä koko ajan seurailee jos sen unohtaisi niin ei varmaan tuntuisi miltään.

Jotenkin olen miettinyt että olenko merkinnyt päivät väärin mutta sittenkin vaikka olisin väärään päivään merkinnyt niin on jo niin monta päivää yli kuiteskin jos nyt muutamalla päivällä heittäisi.

Ei auta kun jännittää vielä. Miehele en vielä mitään viikonloppuna maininnut asiasta ettei sitten liikoja luule jos ei mitään olekkaan.

Aurinkoista juhannusviikkoa teille kultaiset!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy antaa suuri tunnustus tetille siitä että omaa mahtavat hermot. Ei todellakaan olisi meikäläisestä moiseen. Jotenkin täällä ainakin ollaan jo liputtamassa plussan puolesta. Ja selkäjomotus kuuluu kuvioihin ainakin mulla. Vielä on sitten huomiseen täälläkin piinailtava tetin puolesta. Peukkuja peukkuja ja ajatuksin mukana.....

Sonjaemmalla on tänään sitten jännä päivä. Toivotaan että kaikki menee niin kuin pitääkin. Kuulumisia odotellen...

Ketkäs muut piinaa tällä viikolla? Kesä on tainut viedä kultaiset lomailemaan....

Viikonloppu meni mökkeilessä. Nyt onkin mukava mennä juhannuksen viettoon kun sain saunan putipuhtaaksi ja mökkikin on taas siivottu. Lapset uivat käytännössä koko viikonlopun ja kiusasinkin illalla että ihan kuin olisi selässä evään alut. Kait sitä oli penskana itsekkin uimassa koko ajan kun vain mahdollista.

Oma napa menee kp13 hujakoilla. Eilen illalla tikutin eka kerran haalean viivan ovistikkuun, joten olisiko ovis torstain tietämillä(jos sitä nyt edes on). Keskiviikko aamuna on gyne ja osui juuri oikeaan kohtaan aikavaraus niin jospa näkisi onko tässä kierrossa tapahtumassa yhtään mitään. eipähän turhaan etsi oireita seuraavia viikkoja. Tänään otin ekat aamulämmöt ja ne oli aika matalat eli 35.6. Onko teistä kukaan noita lämpöjä seuraillut?

Työt kutsuu jälleen. Palaillaan...

-pietu-

Vierailija
2/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin aivan täpinöissäni täällä !!! Aivan mahtavalta tuntuu, jos plussa uutisia tulee, ei muuta kuin peukut ja varpaat pystyyn !!!!

Hyvät hermot täytyy sanoa, itse en olisi kyennyt odottamaan :-)

Me oltiin maalla viikonloppu, oli kivaa-ja kuumaa ..

Palailen myöhemmin uudestaan, nyt velvollisuudet kutsuvat-

t.emmi-lomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä odottaminen. Sekin etten miehelle puhunut epäilyksistä mitään viikonloppuna oli todella PIINAAVAA, kun teki mieli joka mutkassa kertoa epäilyistä:) Onneksi oli tekemistä silleen että aika meni mukavasti.

voitte kuvitella ettei työn teosta tule mitään vaan pyörin täällä palstoilla koko ajan ja kyttään kelloa että milloin se on kolme:)

Hermojahan se kysyy, mutta kun en silloin perjantainna apteekin ohi kulkenut ja viikonloppuna ei ollut mahdollisuus apteekissa käydä niin kestettävä on kun ei varastossa testiä ole.

Sonjaemmalle todellakin peukutuksia tällepäivälle ja toivotaan myös siellä parasta mahdollista tulosta.

Jos taas yrittäisi ainakin olla jotain tekevinään:)

Vierailija
4/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjaemmalle todella paljon säteitä, onnea, peukaloita ja varpaita pystyssä-sikinsokin jne- Voi kun meidän tiimiin tulisi ne plussat ..

Tetin kanssa jännätään-tule nyt sitten illalla antamaan raporttia-ollako vaiko eikö olla :-D Ihanaa-maanantaille hieman jännäämistä-

Sonjaemman uutisia myös kuullostellaan innolla-

Pietulla tärppihetket joten sille suunnalle paljon onnea ovikseen !

Itse olen vapaa kuin taivaan lintu kaikista kp:stä sun muista, sen muistan, että kuukautisten pitäisi alkaa about juhannuksen aikoihin, ja vatsaa jurniikin sillein mukavasti jo nyt :-/

Syksyllä sitten uudet kujeet-

Anyway täällä ollaan vielä juhannukseen saakka ja sitten menox ..

Nyt velvollisuudet taasen kutsuvat.-mutta illalla koitan kirjoittaa enemmän. t.emmi

Vierailija
5/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ensin - voi miten on jännät paikat Tetillä, täällä pidetään peukkuja!!! Ei noin hyvää piinaa voi heittää hukkaan vaan plussauutisia odotellaan.

Kiitos tsemppauksista ja toivotuksista. Tänään oli punktio ja hyvin meni, löytyikin yllättäen kolme rakkulaa toiselta puolelta, yksi pienempi piilotteli siellä kahden ison takana, kaikissa oli munasolu. Vasemmalla oli vain yksi, jäi sitten epäselväksi kun oliko siellä mitään. Vähän oli kipua jälkeenpäin, mutta sekin meni buranalla ohi, nyt on vähän jomotellut vatsaa. Joten lepäillen ja nesteitä nauttien mennyt tänään. Keskiviikkona sitten on alkion siirto jos joku suostuu hedelmöittymään, sittenhän se kuullaan. Kaipa ne soittaa huomenna jos ei ole alkiota siirrettäväksi asti ettei tule turha reissu.

Makoilin tuossa hetken auringossa mutta ei voi oikein aurinkoa ottaa. Ei viitsi mennä ruskeaksi paahtuneena töihin sairaslomalta ;).

Vierailija
6/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jännityksellä salaa käynyt lukemassa sonjaemman kuulumisia ja nyt näyttää hyvältä :o) Kovasti onnea siirtoon ja toivottavasti jäis jotain vielä pakkaseenkin... Kaipailemme sinua takaisin tuonne odottajien puolelle. Tosin nyt keskustelemme lähinnä Yahoon puolella. Mareebakin " löysi" sinne takaisin :o)

Plussaonnea myös kaikille muille 60-lukulaisille!!

Tinka

Vierailija
7/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun viesti pomppasikin tuonne väliin, joten sieltä voi lukea kuulumiset.

Tetin uutisia odotellaan!

Vierailija
8/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että testiin läsähti kaksi viivaa. Jotenkin on nyt niin epätodellinen olo. En meinannut uskaltaa tehdä sitä testiä töistä tulon jälkeen. Piti käydä ulkona kastelemassa kukat ja tehdä sun muuta ennen kuin rohkaistuin ja tein testin.

Nyt täytyy sulatella ja palata huomenna uudestaan asiaan.

Sonjaemmalle peukkuja jospa sieltä hedelmöittyisi vahvoja alkuja.

Huomiseen...... :)

Vierailija
9/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teti näin ensimmäisenä onnittelen sinua ' sydämmeni kyllyydestä' Aivan mahtavia uutisia-Nyt vain onnea matkaan-tarrasukkia, ja vauvaliimaa-kilokaupalla .. Voiskos juhannusta ihanammin juhlia kuin tietoisuus omasta pikkuisesta siellä masussa- Olen aivan liikuttunut täällä .. Teti haleja ja masunkasvatusta !!!

Sonjaemmalle myöskin onnea-hyviä oli uutiset silläkin suunnalla-nyt vain ONNEA keskiviikkoon.

Täällä vatsaa turvottaa ja kuukautisia odottelen. Pitäisi alkaa juhannuksen aikoihin muuta tietoa ei ole, josko sitten taas alkaisi laskemaan noita kiertopäiviäkin, jos vaikka jo syksyllä tulisi kutsu NKL:lle. Voi kun olisi itsekkin raskaana-se on sellainen harras toive-

Teti kerroitko miehellesi ?

Me oltiin mieheni kera ostoksilla-ja päivällä leikasin hiukseni(pitkät nyyh) sillain kerroksittain ja värjäsinkin hieman suklaanrusk/pun. sävyiseksi. Olen oikeastaan aikas tyytyväinen vaikka kyllä hiukan harmitti ... No kasvava luonnonvara-

Ostettiin tuliaisia sukulaisille-ja ystäville, varsinkin miehen ystävien lapsille namia-suklaata, vaatteita ja muutama barbikin tuli matkaan :-D

Itselleni pitäisi vielä löytää bikinit-viimevuotiset hajosivat :-D

Mukavaa maanantai iltaa kaikille t.emmi

Vierailija
10/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut! Hieno uutinen tähän pinoon heti viikon aluksi. Onnea!!!

Antaa toivoa omaankin yritykseen näin hyvä uutinen. Meillä menee kesä varmaan ihan hissukseen, mutta elokuussa olis inssi suunnitteilla...

Vierailija
11/35 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!! Toivotaan, että me muut tullaan perässä.

Pääsin taas luikahtaa koneelle " sekunniksi" . Ensi viikolla töissä ja täydellä touhulla mukana palstailussa. Nyt oli pakko päästä katsomaan Tetin uutiset. Hienoja oli!!!

Terkut kaikille muillekin!!

Vierailija
12/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea teti, suuren suuret virtuaali halit sinulle plussasta! Upea juttu! Nyt vain mukavaa ja nautinnollista odotusaikaa ja peukut että kaikki menee hyvin. Tuo antaa meille kaikille taas lisätoivoa että pitkänkin yrittämisen jälkeen onnistaa. Ei meinaa täällä taas tuolilla pysyä....

Ja sonjaemma, täällä eilen jännättiin sinunkin päivääsi. Hyvälle kuulostaa,toivotaan että huomenna kaikki menee yhtä hyvin. Nyt on meidän pinossa niin hyviä uutisia että tuntuu tosi hyvälle.

Emmi, minäkin leikkasin pari vuotta sitten ihan lyhyeksi hiukset. Hitsi vie kirpaisi pahasti ja ajattelin että kasvatan mahdollisimman pian hiukst entisiin mittoihin. Mutta niin vain kävi että tunsin viihtyväni näissä tosi hyvin ja enkä enää haaveile entisistä. Ihanalle kuulostaa tuo teidän matkasuunnitelma. Voisikos sinne matkalaukkuun päästä kärpäsenä matkaan.... Ei ole tuota matkailua kovin paljon tullut harrastettua ja haaveilen vaan että pääsisi jonnekin reissaamaan. No ehkä sitten kun lapset ovat vähän isompia niin niillekin olisi mukavaa kun jää jotain paikoista mieleen.

Missäs loput kultaiset ovat? Trattis,ani,marikko.....

Oma napa on sitten taas mysteeri. Toissa iltana oli haalea viiva ovistestissä, eilen päivällä ei viivaa, töiden jälkeen haalea viiva taas. Saas nähdä mitä testi näyttää ruokatunnilla. Ei ole kyllä mitään mahaoireitakaan joten ihan mukava kun huomen aamuna on lääkäriaika niin saa asialle jotain varmistusta.

Mutta nyt töiden pariin. Aurinkoista päivää kaikille ja ennen kaikkea teille teti ja sonjaemma,haleja paljon!

-pietu-

Vierailija
13/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan suupielet kohti korvia, hieman kyllä epätodelliselle tuntuu. Minä uskon että kai se näin on että meille vauva on tulossa.

Ajatella vuoden yrittämisen jälkeen plussa tuli. Minä kun olin jäämässä kesälomalle ns. yrittämisestä:)

Miehelle kun asian eilen ilmoitin ja testin näytin missä kaksi viivaa niin hänpä ei oikein tahtonut uskoa asiaa:) Sanoi vain että ei kai me tuohon yhteen testiin uskota, kai sitä pitää tehdä toinenkin joten joudun ostamaan toisen testin ja tekemään sen että mies uskoo asian, hih. Mulla kun sellainen suomalainen mies joka ei usko ennenkuin pää näkyy:) Toki oli iloinen ja onnessaa siitä että vaavi on tulossa mutta suhtautuu hieman varauksella vielä kuten kai minunkin pitäisi vielä suhtautua kun tässä ei tulevasta tiedä. Joten päivä kerrallaan mennään.

Sen verran noista oireista että tuo selkäjomotus taitaa olla minun riesana, koska nyt joka päivä sitä on ollut. Mahakin on ajoittain silleen kuin olis menkat alkamassa, kuuluu kai tähän. Minulla kun ei nuo rinnat ole koskaan olleet kipeät kierron missään vaiheessa niin nyt on ja varsinkin nännit niin että joskus ihan tuntuu että liivit hankaa pahasti. No tässä tätä omaa napaa toivottavasti jaksatte minun juttuja, täällä ajattelin tutussa seurassa pysyä vielä ja jännitellä teidän muiden kanssa, jos saan.

Sonjaemmalle peukkuja huomiseen ja toivotaan sieltä sitten jatkoa plussailulle. Jospa sitä alkaisi sellainen epidemia. Tässä työpisteessä missä nyt työskentelen on ollut tämä epidemia joten voin pistää tämän oman plussan sen piikkiin:) (täällä monta aitiyslomalla tai jäämässä) Tämä työpiste on ihan tuolla yleisesti kuuluisa tästä asiasta:)

Täällä sädettelen teille muillekkin plussa säteitä!!!!!

Vierailija
14/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla teti sitä omaa napaa meidän kaikien iloksi ja riemuksi. Sitä on nyt mukava kuulla ja lukea..... Nauti joka hetkestä!

-pietu-

Vierailija
15/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein lämpimät onnittelut, mahtavia uutisia!

Mulla varmaan on tuon pregnyl-irrotuspiikin jäljilta (siinä on raskaushormonia) hormonit koholla, kun kyyneleet alkoi valumaan kun luin Tetin ilouutiset ja teidän tsemppaukset meidän hoitoon (kiitos tinkallekin).

Sniif! Ihan herkkiksenä täällä niiskuttelen vedet silmissä, onneksi olen kotona enkä töissä =)

Emmillä on matka ihan lähellä, kuulostaa kyllä mahtavalta, varmasti on rentouttavaa päästä ihan eri maisemiin. Toivotaan että matka menee hyvin eikä siellä olisi niitä levottomuuksia, nyt on ainakin viime viikot ollut tiedotusvälineissä hiljaista.

Oliko pietulla lääkäri tänään? Noista ovistikutteluista että niissähän kehoitetaan testaamaan aina samaan aikaan päivästä. Luin joskus että sitä hormonia (FSH?) erittyy aina sykäyksittäin joten siksi taso voi vaihdella eri vuorokauden aikaan. Itse totesin että aamun toinen pissa on paras, joskus mittasin illalla eikä ollut juuri viivaa ja aamulla sain taas.

Nyt pitää vähän lueskella meilejä ja tehdä töitä vaikka saikulla olenkin. Illalla oli vatsa vähän kipeä, piti hissutella varovasti ettei tärise ja vältellä äkillisiä liikkeitä. Nyt on jo parempi eikä ole tarvinnut särkylääkettä ottaa. Parasta vaan juoda paljon vettä ja ottaa rennosti.

Vierailija
16/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aivan rehellisesti sanoa, että tämä sinun plussasi oli lääkettä omiin murheisiini. Ihanaa kun sai jotakin mukavaa kuultavaa ja ajateltavaa, ja uusi plussa on aina elävä todiste siitä, että toivoa on niin kauan kun on elämää-alle 45v :-D Vaikka onhan minulla se yksi ystävä, kenen äiti oli 48 tai 49, kun hän syntyi, joten voihan sitä raskautua vaikka silloin. Ystäväni oli muuten hänen ainut siis ensimmäinen lapsi. Ystäväni on vuoden minua vanhempi niin voitte vain kuvitella minä ikäinen on hänen äitinsä-

Ja minusta on ainakin ihanaa lukea oireistasi !

Miehesi reaktio oli myös ihana-Minusta tuntuu, että miehet yleensäkin tarvitsee enemmän todistelua kaikesta. Teti teidän pikkuinen sai alkunsa ihan normaalissa aikarajoissa, eli 1v. Aattele meillä tulee elokuussa se 2v, ja välillä ahdistaa, mutta jaksan edelleen uskoa, että täälläkin plussataan ja saadaan pitää vauva.

Toivottavasti pietukin kantaa kortensa kekoon !!! Onnea sillekin suunalle. Onko teillä jo toivottu tästä km:sta ?

Sonjaemmalle paljon liputusta huomiseen- Toivotaan oikein kaikkien kuumeilijoiden voimalla, että sieltäkin se plussa tulisi.

Niin missä on trattis ?

No minä täällä kotona istun tietsikan vieressä, vaikka olisi sata asiaa mitä pitäisi tehdä ennen juhannusta. Mietittiin, että mitä oikein tehtäisiin juhannuksena, kun ei maallekaan viitsitä lähteä, kun lauantaina jo pitäisi lähteä pois, niin aateltiin, että millaisetkohan juhannuskemut on seurasaaressa- Jos jollakin olisi kokemusta asiasta niin kertokaa ihmeessä, kantsiiko sinne saakka lähteä.

Nyt hyvää tiistaita-koitan palailla vielä illemmalla lukemaan viestejä.

t.emmi

Vierailija
17/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työmotivaatio hukassa mutta on tänään ollut kyllä hyvä syykin....

Sonjaemma noista tikutteluista; Minulla on ollut joka kerta ovis tosi nopeasti ohi(tikkujen mukaan), aamulla on saattanut olla vielä haalea viiva niin illalla on ollut tasavahvat ja seuraavana päivänä viivat vain hiipuvat jo pois. Minulla tuo viivan vahvuus näkyy olevan päinvastainen eli aamupäivän on haalea ja iltapäivällä vahva. Kalliiksi tämä tikuttelu tulisi mutta luin jostain että noita aconeita voi puolittaa ja olenkin sitä tehnyt niin tavallaan yksi testi menee vain päivässä(ihan kun ei olisi muuta tekemistä...).Minulla on huomenna se lääkäri niin täytyy ihan kysäistä voiko se ovishetki mennä noissa testeissä niin nopeasti ohi. Olenkohan minä kolme vai neljä kiertoa testannut niin ovis on ollut kyllä menkkojen mukaan juuri silloin seuraavana päivänä kun testi on ollut yhtä vahva. Toivottavasti huomenna ollaan vähän viisaampia.

Kyllä km:sta jollakin tapaa ollaan toivuttu. Mies ei asiasta (miehiseen tyyliin) puhu, mutta itsellä käy ajoittain ajatuksissa missä vaiheessa sitä oltaisiin menossa ja varsinkin kun parille tutulle on syysvauva tulossa niin silloin tekee tiukkaa. Voihan se olla jos ei ole lokakuuhun mennessä onnistuttu niin tiukkaa voi tehdä. Mutta niitä on turha murehtia etukäteen, eletään tätä kiertoa ja otetaan siitä kaikki ilo irti.

Oletko teti katsonut koska sinun laskettuaika on? Me eletään varmaan kaikki tässä sinun raskaudessa mukana ja toivottavasti pysyt meidän seurana kertomassa kuulumisia jatkossakin. Minne muuten odotuspuolen kultaiset ovat kadonneet?

Jospa jatkaisi taas työyrittämistä. On sellainen päivä ettei meinaa tulla mitään aikaiseksi...palaillaan.....

-pietu-

Vierailija
18/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kuvitella että ei tuo työnteko minullakaan oikein luista. Ajatukset on aivan jossain muussa.

Minullakin oli tässä kierrossa yksi ovistikku jäljellä, en ollut aikonut sitä käyttää kun ajattelin sitä kesälomaa pitää tästä. Kuitenkin kaiken touhuamisen lomassa jossain vaiheessa ajattelin että katsompa että onko ovis edes lähellä vai turhaanko tässä peuhataan:) silloin ovistesti näytti vahvaa testiviivaa ja kontrolliviiva oli hailakampi kuten se on aina minulla ollut kun olen testannut. Lie siitä mitään apua ollut tähän.

Pietu katsoin sen lasketun ajan ja se olisi joskus siinä 22.2 tuntumassa. Niitä sydänääniähän haluaisin käydä kuuntelemassa sitten yksityisellä kun sen aika tulee. Nyt noita raskausviikkoja sellainen 4+5. Hauska kun miehelle sanoin että olen ajatellut sen verran yksityiselle mennä että ne sydänäänet kuuntelemaan niin tokas että et kai sä nyt vielä mihinkään mee. Ihan kun olisin siitä paikasta lähtenyt sydänääniä kuuntelemaan:)

Emmille mukavaa reissun valmistelua. Meillä ollut kauan haaveissa käydä amerikassa mutta taitaa jäädä nyt ainakin joksikin aikka tuo haave:)

Pitäsköhän yrittää jotakin tehdä:)

Vierailija
19/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla keskellä päivää kurkkaamaan, kun uteliaana Tetin kuulumisia seurataan täälläkin :)

Noista ovistesteistä keskustelin gynen kanssa, minähän en ole ikinä onnistunut kunnon plussaa ovistestissä näkemään parin kuukauden tikuttelun aikana. Kuitenkin ultrassa näyttäisi ihan hyvin rakkulat kypsyvän (heh mikä ilmaisu!). Gyne sanoi että liikaa ei kannata noista tikuista huolestua, sillä ovis saattaa mennä myös hyvin nopeasti ohi ja LH-arvo vain piikkinä käväistä korkealla. Vastaavasti toisilla piikki ei välttämättä ole yhtä korkea mutta LH-arvo on koholla hieman pidemmän aikaa. Että mun pitäs kuulemma testata kolmekin kertaa päivässä että ehtisi edes jotain nähdä..

Vierailija
20/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ja itsellä sananmukaisesti ajankohtainen asia. Käväisin ruokkisella kotona ja tietysti tikutin. Nyt oli jo selvästi havaittavissa viivan tummumista. Eilen oli lämpö 35.6 ja tänään 36.0. Jos töiden jälkeen viivat ovat yhtäpaksut ja aamulämpö putoaa taas alas niin minulla kyllä ovis menee tosi vauhdilla ohi. Näin kävi silloin km-raskaudessa. Tosin tuo minun lämmönmittaus on tällaista silloin tällöin eli lähinnä oviksen aikaan ja sitten kierron aivan viime päivät joten niihinkään ei voi kovin turvautua. Lämmönkin mittaan aina wc:ssä, tosin samaan aikaan.

Mutta taas töiden puolelle....

-pietu-