Apua! mikä rintaani vaivaa?
Kääk! Miksi hel**tissä oikeasta rinnastani tulee puristettaessa vihreän väristä eritettä? Muutaman päivän on samaisen rinnan nänni ollut huomattavasti isompi kuin toisen. Rinta on vähän hellänä, mutta tod.näk. puristelusta.
Onko mulla joku rintatulehdus? Mitä sille voi tehdä?
Mainittakoon että odotan plussaavani testissä tänään tai huomenna.
Jos on raskaana niin onko ihan normaalia että toisesta tissistä voi tulla tommosta tököttiä?
Auttakee ny joku
Kommentit (5)
..kävin lääkärissä ja joku hoormooniarvo oli koholla, en nyt musita mikä. Se voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Siis jos se arvo on paljon koholla. Mutta nyt en tuohon osaa sanoa.
Kannattaa varmaan käydä lääkrillä (+mahd. verikoe?).
Mulla itselläni oli teininä rinnassa kipua ja tykytystä ja syyksi löytyi rintarauhasessa oleva " paise" . Ei ollut lainkaan iso mutta sieltä punktoitiin juuri tuollaista vihertävää nestettä tulehduksen selvittämistä varten. Kaksi pöpöä löytyikin ja kaksi antibioottia sain. Ikinä ei sen jälkeen ole vaivaa ollut, imettänytkin olen ihan pitkään. Tästä siis aikaa yli 10v.
itsekkin tahtoisin tähän vastauksen, kerran yhdessä kierrossa aivan samanlaista nestettä tuli puristaessa ja vain toisesta rinnasta. Jälkeen ei ole tullut. Terkkarin mielestä ei huolestuttavaa jos vain kierran oli. Muutenhan kaikista poikkeavanlaisista rinnan vuodoista kannattaa lekurin kanssa keskustella, että oisko aihetta esim. mammografiaan.
Tutti