Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut seksiä todella hyvännäköiseltä partnerilta?

Vierailija
23.12.2019 |

Mieheltä tai naiselta. Minä en ole, vaikka kaikkiaan parisenkymmentä miestä minulla on ollut. Muutama kohtuuhyvännäköinen on ollut, mutta ei sen huimempaa. Mietin onko muilla samalla tavalla, vai onko kaikki kumppaninne olleet todella komeita tai kauniita?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut eräältä Canadan Ranskalaiselta 33 vuotiaalta mustahiuksiselta ruskeasilmäiseltä isorintaiselta sellaiset kyydit että alta pois. Nainen oli kaunis kuin missi ja niin halukas sängyssä että huh huh. 6 viikkoa ehdin tämän kaunokaisen kanssa seksiä harrastaa ennen kuin työkomennukseni loppui ja jäljelle ei jäänyt kuin loppuelämän kestävät kauniit muistot ja valokuvat.

Vierailija
62/66 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut eräältä Canadan Ranskalaiselta 33 vuotiaalta mustahiuksiselta ruskeasilmäiseltä isorintaiselta sellaiset kyydit että alta pois. Nainen oli kaunis kuin missi ja niin halukas sängyssä että huh huh. 6 viikkoa ehdin tämän kaunokaisen kanssa seksiä harrastaa ennen kuin työkomennukseni loppui ja jäljelle ei jäänyt kuin loppuelämän kestävät kauniit muistot ja valokuvat.

Canadan Ranskalaiselta. :D

Kaksi sanaa ja kaksi virhettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Canadan Ranskalaiselta. :D

Kaksi sanaa ja kaksi virhettä

Sinulle se pilkun nussiminen tuntuu olevan ainut tapa nussia. Onko syynä ruma ulkonäkö vai mikä? No sen tiedät vain itse. Me muut harrastammekin seksiä sitten ihan perinteisemmällä tavalla.

Vierailija
64/66 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolisona sellainen, että useimmilla jää saman tasoinen haaveeksi. Hän ei ole ollut riitävän pitkä missikisoihin, mutta esim kasvot eivät häviä keskiverto misseille. Yksi aistikas hetki on, kun käsken hänet kontalleen ja laitan kalun suuhun. Olen myös nähnyt hänen harrastavan seksiä toisen miehen kanssa.

Kiihottaa ajatella, kuinka hän huokaili, vieraan ottaessa häntä himokkaasti eri asennoissa.

Vierailija
65/66 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen saanut ja edelleen vuosien takaa muistelen tätä tilannetta. Laivalla tapasin sarjatasolla lentopalloa pelaavan naisen. Hän oli varmaan n.175 cm pitkä, todella kaunis ja hyvin urheilullinen vartalo. Jo pelkästään hänen riisuminen vaatteista oli minulle kokemus.. miten voi olla niin hyvä vartalo. Kun seksiin päästiin niin paikat olivat niin timmissä kunnossa että ensimmäinen laaki tuli kirjaimellisesti ensimmäisellä työnnöllä. Kiva muisto jäi. Täytyy sanoa että joskus vieraissa käynti piristää parisuhdetta.. tässä tapauksessa se teki sitä todella. 

Vierailija
66/66 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä sinkkuna onnisti pari kertaa todella komeita tyyppejä (miehiä) yhdenillan juttuun. Harmi, ettei niiden kanssa synkannut yhtään. Sitten löysin nykyisen kumppanin, joka vei jalat altani juuri ulkonäöllään. :)

M36