Oletko saanut seksiä todella hyvännäköiseltä partnerilta?
Mieheltä tai naiselta. Minä en ole, vaikka kaikkiaan parisenkymmentä miestä minulla on ollut. Muutama kohtuuhyvännäköinen on ollut, mutta ei sen huimempaa. Mietin onko muilla samalla tavalla, vai onko kaikki kumppaninne olleet todella komeita tai kauniita?
Kommentit (66)
Olen! Ulkomaalaine 30v nuorempi äärettömän kaunis nainen... oli niin uskomaton juttu, että meinasi potenssin kanssa tulla ongelmia.
Mieheni ja ensirakkauteni. Molemmat pitkiä, reilusti yli 190 cm, tummia ja kasvoiltaan romuluisia leveäharteisia maskuliinisia, joita naiset kääntyvät katsomaan. Välillä itsekin jään ihailemaan miestäni, kun hän on niin komea maatessaan sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin vaimo on ihan mallin mitoissa. Upeat rinnat ja perse. Kauniit kasvot ja kaikin puolin erittäin viehättävä. Olen muutaman kerran päässyt sänkyyn hänen kanssaan ja fantasioin hänestä jatkuvasti. Antoi vielä elämäni parasta suuhoitoa!
Voi ku hän lukisi tätä ketjua ja huomaisi minut. Hyvää joulua sinulle, avoin ja rietas ;)M34
Miten päädyitte jossain pikkujouluissa vai? Tietääkö kaveris?
Olen saanut uskomattoman komealta urheilijamieheltä. Ja millaista seksiä: ihan jäätävän huonoa ja tylsää 😂 Ei päästy alkua pitemmälle kun totesin, että eiköhän tämä ole tässä...
Ainoastaan todella lihavat naiset ovat kelpuuttaneet minut, siksipä suuntaan energiani johonkin muuhun hommaan.
Kyllä, omalta mieheltä :) Komea ja kroppa kuin veistos ja seksi on ihanaa ja monipuolista, saan useasti päivässä jos niin haluan ja usein haluankin.
Chatti tapaamisen kanssa olemme runkanneet toisiamme kaupan sovitus kopissa,pikaisesti
Kerran eräältä mukavalta eronneelta viisikymppiseltä, kauniilta ja hyväkuntoiselta naiselta Vaasassa. Ihanan tiukka, kun käy salilla usein. Huh mikä taito rakastella ja ottaa mieskin huomioon, kiihkeästi ja äänekkäästi. Täysi kymppi.Kaipaan...
Olen, kolmelta erittäin kauniilta naiselta ja jokainen käy vieläkin välillä ajatuksissa, vaikka olen jo naimisissa ja rakastan vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Olen, kolmelta erittäin kauniilta naiselta ja jokainen käy vieläkin välillä ajatuksissa, vaikka olen jo naimisissa ja rakastan vaimoani.
Miltä se tuntuu, kun sellaisen oikein kauniin naisen saa suostumaan seksiin? Siis ensin riisumaan alasti ja sitten sängyssä kiihottumaan ja kun tietää , tuntee ja näkee koko ajan, miten kiihottavan kaunis nainen on? Olivatko muuten he hyviä seksissä?
Olen, kaikki eksäni olivat todella komeita ja miehekkäitä. Omakin mieheni on, mutta hänestä on tullut aika mukavuudenhaluinen parisuhteessa. Toivon todella, että hän saisi itsensä kuntoon, koko ajan vaaditaan enemmän itsehillintää, etten kävisi vieraissa. :(
Kyllä. Yksi partneri ollut ja hän on erittäin hyvännäköinen mies, sekä naamasta että kropasta. Menee kategoriaan liian hyvännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Eli: vaimosi ei ole mikään erityisen kaunis. Pahoittelut. Onneksi aina voi juuri muistella ja fantasioida.
Kyllä, vaikka joka päivä, koska miesystäväni on komea, treenattu, nuorempi mies. Ihana katsella hänen kiinteää vartaloaan, vahvojen hauisten liikkeitä ja pyykkilautavatsaa hänen upotessa sisääni tai pitää käsiä rintalihaksilla ratsastaessani hänellä.
Olen. Niin komea ja itsevarma mies, että meinasi oikeasti sulaa jalat alta, baarilöytö, Ranskalainen. Rajuinta kyytiä myös mitä vähään aikaan muistan saaneeni, takapuoli vain hyllyi siitä intensiteetistä mitä mies seksin aikana antoi. Harrastimme kolme kertaa seksiä, kaikki paljaalla. Sen verta spesiaali tapaus oli. Silloin oli ehkäisy päällä niin kehtasi ottaa riskin. Ei onneksi tullut sukupuolitauteja, luojan kiitos. Ja jäi aika ihanat muistot. : )
Kaverin vaimo on ihan mallin mitoissa. Upeat rinnat ja perse. Kauniit kasvot ja kaikin puolin erittäin viehättävä. Olen muutaman kerran päässyt sänkyyn hänen kanssaan ja fantasioin hänestä jatkuvasti. Antoi vielä elämäni parasta suuhoitoa!
Voi ku hän lukisi tätä ketjua ja huomaisi minut. Hyvää joulua sinulle, avoin ja rietas ;)
M34