Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut seksiä todella hyvännäköiseltä partnerilta?

Vierailija
23.12.2019 |

Mieheltä tai naiselta. Minä en ole, vaikka kaikkiaan parisenkymmentä miestä minulla on ollut. Muutama kohtuuhyvännäköinen on ollut, mutta ei sen huimempaa. Mietin onko muilla samalla tavalla, vai onko kaikki kumppaninne olleet todella komeita tai kauniita?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosi hyvännäköinen naama ja aivan mieletön kroppa. Henkisesti kemiat eivät juurikaan kohdanneet, en olisi koskaan huolinut miestä seurustelusuhteeseen. Mutta oli se ilo silmälle, ai että.

Vierailija
2/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partneri 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan asti oma ulkonäkö vaikuttaa siihen millaisia seksikumppaneita löytyy. Mutta ihan niitä huipputason miehiä ja naisia saavat jotkut sitten enemmän satunnaisesti. Ei mitään ihmeellistä ettei ole sellaista kohdannut vaikka itse olisikin ihan hyvää tasoa.

Vierailija
4/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan unelma mieheltä.

Vierailija
5/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut todella hyvää seksiä lähes kaikilta mun yhden yön suhteilta. Mut yks ylitse muiden, yks Tommi.Hänet haluan omakseni. Ja luulen et tunne molemminpuolinen.

6/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Herrasmiehenä en kerro enempää.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
7/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen ja saanut seksiä komeilta miehiltä

Vierailija
8/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
9/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, aivan mielettömän hyvä, salilla muokattu kroppa hänellä oli, ja kauniit kasvot. Minua 20v nuorempi. Hän vielä lähestyi minua, kun olin töissä Bangkokissa muutama vuosi sitten. Tietysti halusi vähän sponssia, mutta kyllä se oli sen arvoista. Jäi muistoja loppuelämäksi, ja muutama kuvakin, muistin virkistämiseksi.

Salilla täällä Suomessa näkee kyllä hottiksia, mutta eipä ole vielä näkynyt hänen vertaista nk livenä. IG:sta tietty kyllä löytyy. Mutta ei minunlaisella luonnollisesti ole mitään mahdollisuuksia semmoisiin, ei edes jos on vähän sinnepäin.

Olipa kiva muisto, kiitos kun toit sen pinnalle taas.

Vierailija
10/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja se oli uskomattoman ihanaa. Sitten heräsin.

Vierailija
11/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vaikka itse en ole todellakaan mikään missi. Nykyinen säätö on ihan hiton kuuma, mieletön kroppa ja aivan ihanat silmät. Haluan tehdä hänelle kaiken mitä uskaltaa pyytää. Mutta joo, ei kumppaniainesta missään tapauksessa.

Vierailija
12/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Kasvot ja kroppa täydet kympit. Ja jälleen korostui se tosiasia, että ilman syvällisempää yhteyttä, seksikin on aika pinnallista ja vähemmän tyydyttävää. Vaikka olen mies.

Vierailija
13/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mieheni ovat olleet mielettömän hyvännäköisiä. Eikä kyseessä ole ollut pelkkä seksi vaan ihan seurustelusuhteita.

Vierailija
14/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma entinen puoliso oli todella kaunis. Muuttui vuosi vuodelta kauniimmaksi.

Vierailija
15/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei hän enää ole mielestäni kaunis, koska hän petti luottamukseni.

Vierailija
16/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nuorempana kolmelta eri mieheltä. Joo, valitettavasti tasoni ei muuhun riittänyt heidän kanssaan. Tosin yhden kanssa oli pidempi suhde.

Vierailija
17/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorna miesnä usealtakin, mutta nyt viiskybäsenä on hissumpaa.

No, eipä tuo niin en panetakkaan joka toinen minuutti.

M53

Vierailija
18/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut seksiä kolmelta niin kauniilta naiselta etten tajua vieläkään miksi? Yhden kanssa niistä oltiin yhdessä reilut puolivuotta. Sellainen naama että voisi olla kauneuskilpailuissa. Kroppa jokaisella sellainen että vain toinen nainen voi nähdä niissä vikoja.

Omaa ulkonäköä olen jäävi arvioimaan. En ainakaan kehuisi kauheasti. Sentään vieläkin normaalipainossa vaikka elämäntavat ei ole tervettä päivää nähneetkään. Tavoite onkin kipata ajoissa.

Vierailija
19/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joo. Todella komea mies, sängyssä ei kuitenkaan huomioinut tarpeeksi, ja loppuun iljettävyys: ei käynyt pesulla seksin jälkeen. Enpä enää vastaillut yhteydenottoihin.

Vierailija
20/66 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut muiden kuin todella hyvännäköisten naisten kanssa. Eli kyllä.