Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilttiketjun juhannusviikko!

19.06.2006 |

Maanantaita.

Täällä kp 29/32-34 ja edelleen välillä menkkamaisia tuntemuksia ja rinnat senkun kasvaa... =) Nännit on T-O-D-E-L-L-A arat.

No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Perjantai aamuna teen testin ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon.

Vaikka kuinka toivoo parasta niin ei sitä kuitenkaan uskalla eletätellä liikoja toiveita. Voin vaan kyllä uskoa sitten taas sitä pettymyksen määrää. Ja varmasti on sitten tosi hilpeä juhannus!!!

No mites muilla?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä vilttiketjulaisia yhdistää se, että olemme kaikki yrittäneet lasta pitkään - jotkut ensimmäistään jotkut toistaan jotkut kolmattaan tai neljättään. Pitkään yritys on suhteellinen käsite, toisille 2 kuukautta on pitkä aika toisilla yritystä on takana vuosi tai jopa enemmän. Meillä on myös esittelypino olemassa koitan löytää ja nostaa sen.

Tervetuloa mukaan vilttiketjuun minun puolestani :o)

Vierailija
22/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tänään ahkerasti kirjoiteltu. Mulla taas yksi kiireinen päivä takana. Ekan kerran vasta avasin koneen. Aamulla tuli pestyä lattioita. Oli muuten aika hikistä puuhaa näillä helteillä. Huomiselle jäi vielä muutama huone. Mies tamppasi illalla matot, joten suurin osa juhannussiivouksesta tehty. Illalla olin sit ystävien kaa ulkona syömässä. Oli kyllä mukava saada pitkästä aikaa vapaailta lapsista. Huomenna taas yhtä kiireinen päivä tiedossa.

Vilijonkka: erikoinen tilanne sulla. Onhan toi aikamoista, et testit näyttää ensin plussaa ja sit negaa. Ootko vielä ajatellu sitä verikokeeseen menoa? Sais ainakin selvyyden asiaan. Eihän testien meinaan pitäis näyttää plussaa jos ei oo aihetta.

Ria: kuulostaa lupaavalta. Toivotaan parasta eli sitä plussaa peukut ja varpaat pystyssä!!!!!

Viivi: pahoittelut tädistä!!!((((((Lohtuhalaus))))))

Senniina: Mukavaa kesäloman jatkoa. Toivotaan et kesän aikana tärppää....

Kiva kun vilttipinossa on keskustelutahti vilkastunut. Nyt pitää mennä suihkuun ja nukkumaan.

Shannon kp 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava kuulla sinustakin :o) hauskaa ja aurinkoista juhannusta teillekin!

Vierailija
24/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tosi outoa miten noi testit voikin näyttää " mitä sattuu.." pakkohan mun oli vielä ostaa pregent stick ja toisen testin tein nyt illalla, negaa näytti. Kyselen ensi viikolla neuvolasta, että kannattaisiko se veritesti kuitenkin tehdä. Ja näkeehän sen sitten muutenkin ensi viikolla, että ovistuttaako - olis nimittäin ovisaika n. viikon päästä ;o)

Minustakin on kiva kun vilttipinossa taas juttu luistaa :o)

Leppoisaa illan jatkoa kaikille.

t. juuri kesäkukat ja ruusut kastellut kesäviltsu

Vierailija
25/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SENNIINA: Kiva kuulla pitkästä aikaa jotain sustakin. Ei mullakaan näytä mitään tuntemuksia rinnoissa olla enää ollenkaan.

ON: kp28/27-30 ja kyllä nyt jo luulis jotain oireita olevan johonkin suuntaan, mutta kun ei ole. Huomenna sen ikävän pirulainsen pitäis tänne ilmestyy(tädin)

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
26/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä väsyneenä, eilen ei meinannut uni tulla millään silmään ja nyt tietysti sitten kyllä väsyttäisi...

Ja sitten omanapa: arvomme seuraavan testituloksen joka on:

positiivinen. Taidan olla koukussa raskaustesteihin, mutta pakkohan se toinenkin eilen ostetuista pregenteistä oli pois tehdä... Mutta mikä ihme mussa on vikana kun nuo testit näyttävät nyt vähän mitä sattuu? Pitää kyllä siellä neuvolassa ihmetellä tätä tilannetta jos sais lähetteen ultraan ja verikokeeseen...

Rialla plussatsempitykset d b

Ja muillekin plussakasta keskiviikkoa :o)

Vierailija
27/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne noin näyttää mitä sattuu. Oletko kenties juonut enemmän tehdessäsi välillä jotain testiä. Ja olis pissa ollut sen verran laimea, ettei anna positiivista. Kyllä varmaan rassaa jo hermoja tollanen. Toivotaan kuitenkin parasta:) Kannattaa tosiaan jo jollekin ammattilaiselle kertoa tilanteesta ja selvittää veritesteillä toi homma

Vierailija
28/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolitteko minut mukaan????

Tänään heräsin todellisuuteen... 10kk yritystä takana ja mitään ei ole tapahtunut :( En tajunnutkaan kuinka tämä aika on hujahtanut. kaksi viimeistä kiertoa on ovis missattu, joten pientä taukoa on tullut.

Vilionkka: muistankin sinut, jostain kuukausipinosta =) ONNEA hirmuisesti ja toivottavasti siellä masussa on asukki.

Vierailija
29/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vilttikseen :o) Minäkin muistan sinut jostain kuukausipinosta. Nykyään pinoilen aktiivisimmin vilttiketjussa.

En taida tarvita onnitteluita, enkä luota enää pregent stickiin... neuvolan terkan kanssa juttelin tänään puhelimessa ja kävin sitten vielä ostamassa apteekista kaikkein herkimmän testin eli acon10 ja tulos oli nega. Eli en tiedä miksi noi pregentit näytti plussaa kun tuskin raskaana kuitenkaan olen. Luulisi acon10 näyttävän vahvaa plussaa, jos nimittäin laskee kp:t niin ettei huomioi viime torstaina alkanutta ja perjantaina loppunutta vuotoa nyt olis kp35...

Nyt en enää vatvo testiasioita vaan alan valmistautua juhannukseen - me lähdetään perjantaina aamulla Pärnuun koko perhe :o)

Hauskaa keskiviikko-iltaa kaikille!

Vierailija
30/55 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään mulle tullu tapa tästä illalla kirjoittelusta. Mut en taaskaan ehtinyt päivällä koneelle. Aamupäivällä pesin loput lattiat. Nyt on ihana kun on taas puhdasta, ainakin vähän aikaa. Iltapäivällä kävin jalkahoidossa, kun sain mun äidin hoitamaan lapsia. Illalla oltiin vielä tuttavaperheen luona kyläilemässä. Huomenna esikoinen on lähdössä mummin ja papan kanssa mökille. Meidän muu porukka lähtee sinne viikko juhannuksen jälkeen, kun miehellä alkaa loma.

Vilijonkka:todella mystiseltä alkaa kuulostamaan toi sun tilanne. Toivottavasti saat asiaan pian selvyyden...

Ria: toivotaan, et täti ei tule huomenna!!!

Tervetuloa antzq!!! (meniköhän oikein!!)

Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti++++++++

Mukavaa keskiviikko-illan jatkoa!!

Shannon kp 10 ( ovis kohta käsillä...ja niin toivon et tässä juhannuksessa ois jotain taikaa ja ihme tapahtuis... )

Vierailija
31/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kp2 sitten täällä. Saa nähdä saako tässä yrittää taas vuoden, ennen kun tärppää vai tuleeks sitä vauvaa enää ollenkaan:(

Olin eilen todella huonolla tuulella ja sain aikaseksi riitaa miehen kanssa ja yhden kaverin. Onneks en hirveästi elätellyt mitään toiveita tällä kertaa, mutta silti harmittaa:( Jos olis rahaa niin painuisin jonnekin yksityiselle pyytämään keinohedelmöitystä.

Plussaonnea muille!

Vierailija
32/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Vilttisläisille!

Piti tulla kurkkaamaan välillä, et mitä tänne ketjuun kuuluu ja toivottelemaan kaikille hauskaa juhannusta.

Vilijonkallahan on ollut vaiherikas viikko! Omituista plussa-nega vaihtelua, varmaan on todella koetellut hermoja...toivottavasti saat selvyyttä, mistä noi testivaihtelut johtui.Kaikille uusille ketjulaisille kans tervetuloa!

Itselle ei mitään uutta. Täti tuli ja menikin taas, nyt ollaan jo kp 10 ja ovisoireet on ollu jo pari päivää aika voimakkaat. Selviä nippailuja ja tänään tuli jo jonkinlaista " vauhtilimaakin" , joten täytyypi yrittää kellistää toi ukko tänä iltana ; ) Tosiaan taas toiveet herää, kun noi ovisoireet tuntuu niin erityisen voimakkailta tässä kierrossa. No, katsotaan, miten taas käy.Mennään perheen kanssa minun äidin ja isän mökille jussiksi ja nukutaan miehen kanssa romanttisesti aitassa, joten tunnelmaa ei ainakaan puutu ;)

Juu...huomasin juuri, et yritystä on takana jo 1,5 vuotta ja siitä vuoden verran on tosissaan toivottu ja odotettu sitä omaa vauvaa. Muistan kun viime juhannuksena juoksentelin ulkohuussiin mökillä ovistikkujen kanssa ja plussa pamahti silloin tikkuun. Silloin olin varma, että vuoden päästä sitä jo vauva olis kainalossa, mutta eipä vaan ole- huoh!

Tällasta vuodatusta Stiipiliinalta kp 10

(jonka piti siis olla palstailutauolla)

Vierailija
33/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rialle jaksuja, joskus ottaa kyllä niiiiiin koville tää yrittäminen!

Viljonkka: No jo on kumma! Voisko olla niin että aamupissa vaan näyttää sen oikeen tuloksen, jos päivällä/illalla pissa on liian " laihaa" ? Kyllä musta on aika kumma että se virheellistä plussaa noin usein näyttäis, ainakaan selkeetä (ite ku oon virhehaamujen keräilijä), mutta virheellisen negan voisin uskoakin.... Mitäs luulet?

Oma napa: kp24/28 eikä mitään kummempia tänne. Terot lopetan joko tänään tai sitten ylihuomenna, riippuu kumpaan päätökseen tulen, 8 tabua vai 10 tabua... Paha olo on edelleen, mutta voipi johtua lämmön lisäksi myös nälästä! =) joten uuteen kiertoon tässä on taas valmistauduttava... Nyt on muuten jo tänä aamuna ollut pienoisia menkkakipuja, aika aikasin varsinkin ku noitten terojen kanssa kipuilu on alkanu vasta päivää ennen tai vasta menkkojen alettua... Hmmmm

Vierailija
34/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on synkeä aamu, eilen illalla ja yöllä satoi. Kakkonen järjesti mulle jännitystä elämään eilen illalla.. oltiin kaksin kotona ja laitoin pikkumiehen nukkumaan. Kun olin itse menossa nukkumaan kävin katsomassa, että pikkuisella on kaikki hyvin ja peitto päällä. No eipä ollut sängyssään - joskus on mennyt nukkumaan lattialle päiväpeiton alle, muttei ollut sielläkään... vähän jo aloin huolestua, että minne se pieni on taapertanut. Löytyihän lopulta, meidän sängystä..peittojen lomaan oli käpertynyt tuhisemaan. Eipä vain tuollainen pari vuotias tuhnuta koko yötä paikallaan kainalossa. Kääntyili ja potki niin, että suunnittelin vieväni herran omaan sänkyynsä potkimaan ja aamulla kun heräsin, niin sinnepä hän oli takaisin kömpinyt itse.

Minä koitan nyt pitää rentouttavan juhannustauon vauvakuumeilusta, huomenaamulla on aikainen lähtö, kyllä varmaan tässä tämän päivän aikana on vielä pakko käydä palstalla, mutta sitten alkaa juhannuksen vietto :o)

Tuli mieleeni, että voiko olla joku muu syy kuin raskaus, joka aiheuttaa positiivisen tuloksen?? Muistelin eilen lukeneeni jonkun testin ohjeista, että esim. kysta tai kasvain munasarjoissa voi aiheuttaa plussan testiin... Mun on varmaan pakko mennä omalle gynelle, vaikka se kyllä maksaakin taas jonkun euron. Ottaa tosin vain torstaisin vastaan, joten pitääkin heti mennä katsomaan onko aikoja ensi torstaille...

Stiipiliinalle ja Shannonille ovisteluonnea :o)

Rialle lohtuhalaus!

Kiitos kaikille tuestanne, vaikka itsestä alkaa tuntua, että kyllästyttää kaikki jauhamalla näitä testijuttuja...

Leppoisaa torstaipäivää!

Viltsu

Vierailija
35/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän vauvalla ei ollut hätää. Lääkäri vaan huvikseen pelotteli:( No ei se kai niinkään oo, mutta jäi kyllä paha maku suuhun ku piti viikon odottaa, että mikä on tilanne. Mun kohtu on kuulemma pieni sen takia, että oon niin hoikka eikä sen takia että vauvan kehitys ois pysähtynyt niinkun lääkäri antoi ymmärtää..Loppu hyvin kaikki hyvin!

Vilijonkka: Onpas sulla ollut uskomatonta testirumbaa tässä. Pidän kyllä jatkon varalle kaikki sormet ja varpaat ristissä että koko vilttiketju pääsisi siirtymään tuonne odotuspuolelle.

Ovisteluonnea ja plussasäteitä kaikille tasapuolisesti. ja oikein hyvää juhannusta!!

Beijaflor

Vierailija
36/55 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: Hienoa että kaikki kunnossa! Nyt voit sitten keskittyä kunnolla massun kasvatteluun!

Viljonkka: Vähänkö söpö toi teijän lapsukainen! Ottaisin mielelläni omaankin " kainaloon" tuollaisia... =)

ON: Apua! Tuhrua, nyt jo! (kp24/28) Nyt kyllä sanon että menee hermot, miks jokaisen kierron pitää olla täys mysteeri ja erilainen ku edelliset! Nyyh! Alkaa rassaamaan mun lisäksi jo miestäkin tää mun kropan sekoilu... =(

Mutta hyvää yötä, aamulla aikainen herätys (aamuvuoro)! Hauskaa juhannusta kaikille, palstailen varmaan melkolailla yksikseni täällä ku oon koko jussin töissä/harjottelussa...

Vierailija
37/55 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko joku muukin intoutuis kirjoittelemaan. Ensinnäkin Rialle pahoittelut tädistä. Tiedän varsin hyvin miltä susta tuntuu. Km:n jälkeen nää menkkojen alkamiset tuntuu entistäkin raskaammalta. Toivottavasti nyt on kuitenkin jo parempi fiilis.

Naksu mullakin tuli tuhrua viime kierrossa tosi aikaisin. Oisko ollut kp 22. Ja menkat alko sit vasta viikon päästä siitä. Kummia se kroppa aina kehittelee meidän pään menoksi.

Stiipiliina: kiva kuulla sustakin välillä. Tsemppiä yritykseen!!

Beijaflor: kiva kuulla, et pikkuisella kaikki hyvin!!!

Vilijonkka:mikäs sun tilanne on tällä hetkellä. Vieläkö oot testejä tehnyt?

On: Juhannus oli ja meni. Meillä oli vieraita juhannusaattona. Grillailtiin ja saunottiin. Juhannuspäivä meni ihan kotosalla ja lapset polski omassa uima-altaassa. Tänään käytiin rannalla. Nopeesti meni taas juhannus. Ovistestejä en jaksanut jostain syystä tuhlailla. Jotenkin tunnistan oviksen aika hyvin. En ihan päiväntarkasti, mut aika hyvin kumminkin tietää milloin pitää yrittää. Ja yritystä on ollu taas ihan kiitettävästi. Nyt taas jään siis odottamaan niitä tuloksia ja sitä, oliko juhannuksessa taikaa vai ei.

Sunnuntai-illan jatkoja kaikille!! Tulkaahan kertomaan kuulumisia!!!

Shannon kp 14

Vierailija
38/55 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: Ihana kuulla, että vauvalla on kaikki hyvin. Onnellista odotusta:)

Juhannus oli ja meni oli ihan mukavaa. Oltiin kalastelemassa(ei yhtään kalaa) ja paistettiin makkaraa. Muksu oli ihan innoissaan kun oltiin metsässä grillaamassa.

Meille tuli koira:) Se oli mun siskolla, mutta päättivät luopua siitä haukkumisen vuoksi (haukkuu yksin ollessaan). Tää koiruus onkin ollut meillä paljon hoidossa ja tottunut jo tänne. Me ostetaan sille sitruunapanta kun eihän mekään nyt aina kotona olla.

Shannon: Tärppionnea taitaa olla ovikset käsillä!

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
39/55 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo oli täynnä juhannusvieraita ja nyt aion nauttia ihanasta hiljaisuudesta. En enään kestäisi yhtään vierasta. Tuli otettua alkoholia, vaikka on mahdollista että olisin raskaana. Ajattelin, että alkoholi ei vielä vaikuttaisi, jos tärppi on käynyt.

Viikonlopulle odotan tätiä kylään...saas nähdä löytääkö se ilkimys taas tänne. Mitään erityisiä oireita ei ole... ei tainnut tärppi käydä taaskaan.

-Anzq kp 25/31

Vierailija
40/55 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: ihana kuulla, että pikkuisella olikin kaikki hyvin :o) onnellisia odotuksen hetkiä sinulle jatkossakin :o)

Naksu: hermostuttavaa kyllä kun joka kierrossa on jotakin aiemmista poikkeavaa.

Shannonilla ja Stiipiliinalla taitaa olla kohta piina-ajat käsillä ;o) toivotan tärppionnea!

Rialle onnittelut uudesta perheenjäsenestä :o)

Omanapa: perjantai-aamuyöllä ennen lähtöä testasin viellä pregent stickillä ja viiva oli hädin tuskin nähtävissä - haamuksiko sitä sitten nimittäisi. Eli en mä taida enää ainakaan olla raskaana. Nyt en ole jaksanut edes kiertopäivää tarkistaa kalenterista. Oltiin eilen niin myöhään kotona, että suihkun jälkeen piti kellahtaa nukkumaan.

Pärnun matka meni hyvin ja oli upeat ilmat. Tosin siinä meidän hotellin edessä olikin jotkut jokavuotiset rock-festivaalit, musa pauhasi aamuyön tunneille - joten arvaatte varmaan kuinka hyvin meidän lapset nukahtivat :o/ Tosin juhannusaatto yönä oli upea iltotulitus ja hurjan iso kokko, mutta silti eipä sitä pienten lasten kanssa oikein nauti sellaisesta festaritouhusta - humalaisia virolaisia laumoittain ja kassia lapsista puhumattakaan sai vahtia silmäkovana. Matkatoimisto saa vähän pyyhkeitä tosta festari-asiasta sitä kun ei kerrottu matkaa varatessa, että olisi vaikka voinut vaihtaa vielä hotellia tai edes varautua siihen, että mekkalaa riittää koko viikonlopuksi...

Mukavaa alkanutta viikkoa ja aurinkoisia päiviä kaikille :o)