Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vilttiketjun juhannusviikko!

19.06.2006 |

Maanantaita.

Täällä kp 29/32-34 ja edelleen välillä menkkamaisia tuntemuksia ja rinnat senkun kasvaa... =) Nännit on T-O-D-E-L-L-A arat.

No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Perjantai aamuna teen testin ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon.

Vaikka kuinka toivoo parasta niin ei sitä kuitenkaan uskalla eletätellä liikoja toiveita. Voin vaan kyllä uskoa sitten taas sitä pettymyksen määrää. Ja varmasti on sitten tosi hilpeä juhannus!!!

No mites muilla?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIVI: Kuulostaa lupaavalta noi sun oireet. Toivotaan, että plussa pärähtää testiin!

Mulla alaselkää on alkanut särkemään. En tiedä oisko kenties uus menkkaoire meikäläisellä. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Kp 26/27-30. Piinaviikko on silti ihan piinistelyä, vaikka en uskokaan että olis tärppi käynyt. Aina kuitenkin toivoo niin kovasti.

Plussatuulia!!!! Ja aurinkoa elämään!

Vierailija
2/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun Viivillä on jännät paikat :o) peukut ovat pystyssä d b

Ja heti perään omaa napaa... en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella.. mulla ne menkat oli taas lyhyet, kunnon vuotoa tuli vain oikeestaan perjantaina. Perjantai illalla tein itseäni kiusatakseni apteekin oman testin, jonka olin ostanut sille varalle ettei täti tulekaan, tulos oli nega. Mutta kun vuotoa tuli niin vähän ajattelin kiusata itseäni lisää ja eilen sitten ostin prismasta pregent stickin ja testasin heti eilen illalla - ettekä kyllä usko, mutta tulos oli positiivinen. Ajattelin sitten että tein sen väärin tai että testissä muuten vaan jotain vikaa ja tein tänä aamuna uuden testin. Ja taas plussaa... voisko olla keskenmeno, joka vaan näkyy vielä testissä? Mun ei pitäis testailla kait ollenkaan...

Niin mitäs muille kuuluu??

+++Juhannusta odotellessa mukavaa viikon alkua kaikille+++

toivottelee Viltsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ollut sitä vuotoakaan kun perjantaina niin kyllähän sä raskaana olet. Keskenmenossa sitä verta tulee kuin häränkurkusta!

Mahtavaa! Onnea vielä kerran!

Vierailija
4/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovainen kiitos onnitteluista... mutta en oikein tiedä itse uskallanko uskoa että olisin raskaana - oikeesti. Enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Ehkä varminta olisi pyytää päästä verikokeeseen, mutta sitten pitäisi päästä lekurille... yksityiselle ei ole varaa mennä, mutta eikös ne voi tehdä sen terveyskeskuksessakin? Mahtaiskohan neuvolasta saada apua?

Viimeksi kun plussasin menkkojen jälkeen kävin gynellä mehiläisessä ja silloin en ollut kuitenkaan raskaana vaan gynen mukaan todennäköisin vaihtoehto oli että mulla oli ollut alkuraskauden keskenmeno. Ja silloin tosiaan oli tosi paljon enemmän vuotoa, jota kesti viikon...

Voi että kun ihan hermostuttamaan meinaa ruveta...

Vierailija
5/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa sen verikokeen otettua ihan terveyskeskuksessakin, joten soita ja varaa lekuri itsellesi. Eihän ne ilman lääkärin pyyntöä muuten ota mitään kokeita. Kyllä menee jännäks

Vierailija
6/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko " vaivautua" kirjottamaan...

[color=fuchsia] Onnea Viljonkka! Kyllä se nyt vaan totta on, taitaa teille olla vaavi tulossa! Ihanaa!!!!! Kylläpä oikeen kunnolla oot saanu kärvistellä, mutta tärkeintä on lopputulos! =D [/color]

[color=lime] Ja Viivi, sulla on kanssa lupaavat oireet! Täällä pidetään peukkuja! bd bd [/color]

[color=purple] Ja heti omaan napaan (missä ei juuri kummempia): Eli nyt kp21/28 (kai), teroja aloitin syömään vasta siis kp17 kp15 sijaan, aattelin että jos ois taikaa ku yks ystävä tällä konstilla raskautui. Kaikkensa sitä yrittää... =) Rinnat ovat olleet kipeät koko kierron, kumma juttu kun yleensä loppuu menkkoihin ja alkaa vasta oviksen jälkeen uudelleen. Mutta näin tässä kierrossa. Testasin negan kp7, mulla kun on hirmuinen pakkomielle testata varmuuden vuoksi, vaikka menkat tulisikin (just tollasten juttujen takia, miten viljonkalla nyt on käyny) koska haluan varmistaa etten sit tosiaan ketään vahingoita esim. kaljottelulla... Viimeiset kolme päivää on ollut tosi huono olo välillä, mutta uskon että siihen syynä on toi mahtava kuumuus! Kai se voi vetää olon vähän heikoks... Pupuiltu ollaan siis kp6-15 (muistaakseni?) joka päivä, joten yritystä ei taaskaan puutu. Seuraavassa kierrossa pitää taas ottaa yhteyttä lääkäriin, aletaan katsoa sopivaa " reittiä" jatkotutkimuksille... Nyyh! [/color]

Mutta näin siis täällä, tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesästä!

Vierailija
7/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vilijonkka, varovaiset ONNITTELUT!! Kyllä kuulostaa lupaavalle, taitaapi olla vaavi matkassa mukana! Ja lupaavalle vaikuttaa Viivilläkin. Peukut ja varpaat täällä pystyssä raskauden puolesta!

Itsellä ei mitään kummempaa, turvotukset laskee pikkuhiljaa kun on menkat meneillään. Viikonloppuna sain hillittömän' musta ei ole mihinkään, kukaan ei välitä musta, en osaa mitään eikä mua tarvita' ruikutuskohtauksen. Itkeskelin siinä liki koko lauantain ja sain hiukka purettua pahaa oloa miehellekin. Ja ihme kumma, oli hiukan huomaavaisempi mua kohtaan sen jälkeen. Mutta taas pää pystyssä mennään.

Kierto ei siis mulla olekaan enää säännöllinen, vaan nyt keikahti 26:sta 30 päivään. Ja muutenkin on menkkojen kesto pikkuhiljaa lyhentynyt ja tuhrupäivien määrä vähentynyt. Toivottavasti se ois hyvä asia!

Aurinkoista juhannusviikkoa Vilttisläisille!

Vierailija
8/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en muista joko teiltä kysyin... Ja kaipaisin siis neuvoja! =) Eli kun nyt aloitin nuo terot vasta kp17, niin otanko ne kaikki 10 tabua vai vaan 28, niin että viimeisen ottaisin silloin kp24 niin kuin normaalistikin? Kun varmaan pitäis ottaa noi 10, mutta sitten taas jo hyvin tasoittunut kierto taitaa mennä taas sekaisin. Nyt on siis terokiertoina ollut toi 28 kierron pituus... Mitäs mieltä olette, onko teistä joku tottunut pelaamaan näitten terojen kanssa?

Vierailija
9/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ensi viikolla muistaakseni tiistaina aamulla kakkosen 2 v neuvola, taidan odotella sinne asti näkeepä sitten ainakin vahvistuuko oireet ja saa jutella rauhassa ettei tarvi mennä ulos puhumaan kun täältä töistä kuitenkin joutuisin soittamaan.. Tosin ajattelin kyllä josko tekisin vielä jonkin ei niin herkän r-testin tässä joku aamu ensi viikkoa odotellessa. Predictor ei ainakaan ole kovin herkkä.

Rinnat ovat arat ei oikeestaan muita oireita, jotka voisivat viitata siihen, että nuo plussa raskaustestit pitäisivät paikkansa... niin ja musta tuntuu, että nykyään mulla on rinnat aina arat....

Vierailija
10/55 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas kiirettä pitänyt kun on lapsille pitänyt olla keksimässä ohjelmaa. Tänäänkin vasta eka kurkistus koneelle.

Vilijonkka: sullahan kääntyi jännäksi toi tilanne. Varovaiset onnittelut plussasta! En usko että keskenmeno, koska vuotoa ollut niin vähän. Oishan vuoto todennäköisesti jatkunut vielä tosta jos se keskenmeno ois ollu. Oiskohan se ollut kiinnittymisvuotoa. Toivotaan parasta!!

Viivillä on jännät paikat!!! Kovasti peukutan täällä sulle+++++++

Naksu: Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa. En osaa valitettavasti auttaa sua tossa teroasiassa.

Ria: Toivotaan et teillä ois tärpännyt tästä kierrosta!

ON: Eipä kummempia. Alkukierron päiviä mennään ja ovista odotellaan. Sattuu sopivasti tuonne juhannuksen tienoille. Oishan se hienoa jos juhannuksen aikoihin tärppäis...

Nyt tässä odotellaan et loputkin lapset nukahtais ja sit miehen kanssa saunaan.

Shannon

Vierailija
11/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin apteekista b-sure testin - en ole aiemmin testannutkaan moisella ja tulos oli tällä kertaa nega... en mä taida olla raskaana, jospa sitten kuitenkin taas kävi niin, kuin aiemminkin että raskaus oli ja meni... Nyt en enää testaile, tässä alkaa olla taas ihan pää sekaisin tästä kuumeilusta :o/

Viiville ja Rialle ++++ säteitä! Samoin myös muillekin :o)

Vierailija
12/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan oikein kovasti että pikkuinen pysyisi matkassa!!

En minäkään usko että keskenmeno jos vuoto noin vähäistä.

Meillä on nyt tasan vuosi takana yritystä ja viime syksynä kerkesin saamaan plussan ja se meni sitten kesken vk6 ja verta tuli todella paljon ja kunnon klönttejä ja se kipu oli jotain ihan kamalaa. (anteeksi kuvailut) Joten en usko että sinulla on mitään hätää.

Tänne tuli yllätys yllätys täti kylään etuajassa, tai sitten on vaan kierto taas lyhentymässä.

Alkuun kun ruettiin yrittämään, oli kiertopäivät 56 ja sitä rataa vaikka en ollut pillereitä syönyt.. Sitten se on tässä tasaantunut. Voisikohan mulla sitten olla hormooneissa häikkää kun ei vauvaa kuulu??

Äitillä ja siskolla ja serkulla ainakin kaikki lapset on saanut alkunsa aina heti. Sen takia ei mulla ollu aavistustakaan lasten saannin vaikeuksista.

Jotenkin vain on sellainen tunne tunne ettei meille lasta suoda.

Aurinkoisempaa päivää muille ja paljon ++++ tuulia kaikille!!!!

Vierailija
13/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon lohtuhaleja sinne!! Inhottavaa tuollainen epävarmuus. Toivotaan kuitenkin vielä parasta!

Vierailija
14/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten sua nyt Viljonkka koetellaan! Kurjaa tollanen!! Jotenkin musta nyt vaan tuntuu siltä että siellä vielä joku vois olla matkassa...

Ja Viiville kanssa pahoittelut, se akka on sitten kurja kun aina löytää paikalle!

Shannon: Kivasti sanottu, kiitos! Välillä tulee kirjoiteltua vähemmän, välillä enemmän!

Omaan napaan ei kummempia, nyt tänäaamuna onkin sitten krapula kokonaisten kahden kaljan jälkeen! Join siis eilen iltapäivällä KAKSI kaljaa terassilla, ja nyt on muka kankkunen! Kyllä menee nyt ihan naurettavaks tää touhu!! Mutta tosiaan taitaa tolla kuumuudella olla näppinsä pelissä, ei muuten voi tosta kyllä näin heikko olo tulla!

Nyt palaan kouluhommien pariin, josko sitä vaikka ehtis valmistua syksyllä!

Unohdin varmaan kommentoida monille, älkää pahastuko!

naksu kp22/28 - edelleen epätietoinen mitä tehdä terojen kanssa...

Vierailija
15/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ikäviä uutisia kun avasin koneen ja tulin katsomaan mitä tänne kuuluu. Olen todella pahoillani puolestasi Viljonkka *halaa*

Naksu: Koitahan toipua krapulasta=)

ON: Piinapäivät tosiaan käsillä kp27/27-30 eikä edelleenkään mitään oireita. Tosin mulla aina mieliala alkaa laskemaan ennen menkkoja ja tuntuu,että nytkin on käynyt niin. Olen kuulemma taas kauheen kärttynen (en myönnä). No torstaina pitäis alkaa. Toivottavasti ei.

Ihanaa hellepäivää kaikille!

Vierailija
16/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi sitä tätiä... mutta, jääköön tämä tädin vierailu viimeiseksi :o)

Täytyy myöntää, että mua harmittaa että pitikin mennä testailemaan ja vielä intoilla niistä plussistakin, mutta kyllä tämä tämän aamuinen testi taas pudotti maan pinnalle. Viime kierron ovisoireet oli vkolla 22 (en tikuta eli ei hajua oviksen tarkasta ajankohdasta) niin luulis jo raskauden näkyvän muissakin testimerkeissä kuin vain pregentstickissä onhan tuosta edellisen kierron oviksesta jo kuitenkin 3 vkoa.

Mietin vaan, että kun ekan kerran joskus keväällä käytin ovistikkuja bongasin ovishuipun kp7 ja toisen kerran tuli ovishuippu kierron puolessa välilssä - jospa mulla on taas 2 ovista ja ne sunnuntaiset r-testit reagoi ristiin eli siihen lh-hormoniin ja näytti siksi plussaa?

Juu minä olen ihan hourupäinen tämän kuumeiluni kanssa - potkaiskaa joku mua jo :o) eikä mulla auta edes palstataukoilu tähän vouhkaamiseen - sitäkin on nimittäin kokeiltu :o)

Aurinkoisia hetkiä kaikille!

Vierailija
17/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin tossa aikaa lääkärille tutkimuksiin ja elokuussa vasta pääsee. Plääh.. ei malttais odottaa. No pitää nyt yrittää vaan nauttia kesästä. Elokuussa vasta sitten alkaa innostumaan uudelleen asiasta, nyt en jaksa enää luulla että meille tulisi vauva.

Kuinka kauan menee alkututkimuksissa että saa vastauksia? Mitäs jos ei löydy mitään vikaa? Eikö sille asialle sitten mitään voi?

On ihan törkeet vatsakivut!!

No nyt lopetan valittamisen!!

Vierailija
19/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkimaan laskujenmaksun ohessa. Anteeksi nyt, jos en muista kaikkia plussanneita onnitella, mutta kimppahali kaikille! Ja myös niille, joille tätsy on tullut vierailemaan. Vilijonkalla onkin ollut erikoisia hetkiä, toiv. testit kääntyisivät vielä plussaksi!

Omasta navasta ei erityistä. Kpäiviä en ole tarkasti seuraillut, mutta olettaisin olevani Rian kanssa aikalailla samoissa päivissä. Mulla ei ole vaan mitään tietoa tämän kierron pituudesta, joten en voi sanoa, onko menkat myöhässä vai ei. Eka clomiton kierto siis meneillään. En usko, että ovuloin tässä kierrossa, joten kierto saattaisi venähtääkin. Maha on kuitenkin sen verran kuralla ja tänä aamuna tuli sitä mulle tätsyä ennen tyypillistä sitkeetä limaa, joten eiköhän se ferrari huomenissa saavu. Saiskin tulla, ettei se akka pilaa meidän ensi viikon yhteistä lomaviikkoa...Rinnat ei mulla näemmä enää kipeydy missään kierron vaiheessa, joten liekö mussa enää mitään hormoneja liikkuukaan..

Heinäkuussa palailen palstailemaan ahkerammin! Lämmintä ja rentouttavaa jussia kaikille ja toiv. saan lukea plussauutisia, kun palailen!! Yritän sitten myös päivitellä meidän listaa.

Vierailija
20/55 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä täällä on systeemi kun en aikaisemmin ole kirjoitellut??