Torstaina tulossa sukulaisia kylään, MIES AIKOO LÄHTEÄ KAVEREIDEN KANSSA LAIVALLE!!!
Torstaina siis tulossa sukua syömään ja kahville ja mies ilmoitti tänään (!) lähtevänsä silloin risteilylle, pitää kuulemma lähteä jo iltapäivällä ja ehtii kyllä moikata sukulaiset ennen lähtöä. Mitä *ittua sen päässä oikein pyörii? Helppo niiden kavereiden on lähteä kun toinen on lapseton ja toinen etäisä, mutta tuolla ääliöllä on lapset kotona ja tosiaan talo täynnä vieraita kun herra itse lähtee vähän juhlimaan. Suututtaa niin helvetisti!
Kommentit (57)
Vielä ehdit perua sukulaisvierailun, sanot, että mies päättikin lähteä risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman sukulaisia ne on?
Törkeetä jokatapauksessa.
Molempien sukulaisia. Ja vaikka olisi vain minun sukulaisia, pitäisi kertoa jo etukäteen jos ei halua vieraita, eikä tehdä tällaisia temppuja.
ap
Kysyitkö sinä mieheltä haluaako hän sukulaisia vieraiksi ennen kuin kutsuit?
Kysyin, ei vastustanut. Tämä oli nyt niin paskamainen temppu mieheltä, ettette voi mitenkään syyttää tästä minua. Ja mies ei lähde risteilylle, tulkoon millainen riita tahansa niin ei lähde vaan pysyy kotona isännöimässä vieraita.
ap
Patteriinko aattelit sen sitoa vai miten estät lähtemästä?
Se passin piilottaminen toimii aika hyvin :D
Paitsi jos mies onkin oikeasti menossa hoitonsa kanssa naapurikaupungin hotelliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman sukulaisia ne on?
Törkeetä jokatapauksessa.
Molempien sukulaisia. Ja vaikka olisi vain minun sukulaisia, pitäisi kertoa jo etukäteen jos ei halua vieraita, eikä tehdä tällaisia temppuja.
ap
Kysyitkö sinä mieheltä haluaako hän sukulaisia vieraiksi ennen kuin kutsuit?
Kysyin, ei vastustanut. Tämä oli nyt niin paskamainen temppu mieheltä, ettette voi mitenkään syyttää tästä minua. Ja mies ei lähde risteilylle, tulkoon millainen riita tahansa niin ei lähde vaan pysyy kotona isännöimässä vieraita.
ap
Patteriinko aattelit sen sitoa vai miten estät lähtemästä?
Se passin piilottaminen toimii aika hyvin :D
Passia ei tarvita nykyään risteilylle mennessä. Henkkari riittää, eikä sitäkään välttämättä tarvitse näyttää missään.
Tiedän oikeasti yhden perheen, jonka isä huiteli maailmalla ja äiti lasten kanssa kotona tuskaili miten selviää. Pahalta tuntui ulkopuolisesta.
Anna mennä,lähde itse uutena vuotena omien kavereiden kanssa juhlimaan.Mies on vuorostaan kotona ja
hoitaa lapset....
Ennemmin menisin kyllä laivalle kuin kyllästyisin jossain puisevissa kissankirstiäisissä. Ai niin, voinkin tehdä niin, koska olen sinkku eikä täällä asu ketään nalkuttajapakottajaa. Wuhuu!
Saadaanko tänään tietää, kuinka tässä kävi?
Peru vierailu ja varaa itsellesi ja lapsillesi samaan laivaan liput. Iloinen yllätys miehelle sotten kun lapset juoksevat buffassa vastaan "isiiii!!!!! Me haluttiin yllättää sut!!!"
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin menisin kyllä laivalle kuin kyllästyisin jossain puisevissa kissankirstiäisissä. Ai niin, voinkin tehdä niin, koska olen sinkku eikä täällä asu ketään nalkuttajapakottajaa. Wuhuu!
Voit tehdä niin koska sinulla ei ole lapsia. Jos olisi, kyllä sinun olisi pakko kysyä kumppanilta suostuuko hän hoitamaan sinun lapsiasi kun olet viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä niin koska sinulla ei ole lapsia. Jos olisi, kyllä sinun olisi pakko kysyä kumppanilta suostuuko hän hoitamaan sinun lapsiasi kun olet viihteellä.
Juuh, olis jos olis. Mut kun ei oo. Elämä on valintoja :P
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko pirttihirmun tekemää provoa.
Provo tämä on, mutta alkuasetelman perusteella mies olisi enemmän se pirttihirmu (kutsuu omat sukulaisensa vaimon passattavaksi).
Ihan hauska ja viihdyttävä. Plussaa siitä, että ap jaksoi vastata useampaan kommenttiin vaikka muutama vastaus ehkä ampui vähän yli. Kuitenkin ihan hyvä kokonaisuus.
3/5
Olisin halunnut tietää miten siinä sitten kävi....
Mies tosiaan kuvitteli vielä eilen lähtevänsä laivalle. Otti vieraat vastaan ja kävi sitten hakemassa laukun makkarista. Minä raivoamaan että et tosiaankaan ole nyt lähdössä, äitinsä mäkätti myös ettei kesken joulun mihinkään lähdetä kun hekin ovat kylässä. Oli iloinen tunnelma loppupäivän...
Mies ilmoitti lähtevänsä tänään illalla kaverin luokse juomaan tuliaiskaljoja. Menköön, hyvä vaan.
ap
Tää on varmaan se sama mies, joka oli tossa toisessa alotuksessa kans.
Miehen kasvatus näyttäs jääneen kesken, että hyvä se on anopin se homma hoitaa loppuun saakka.