Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torstaina tulossa sukulaisia kylään, MIES AIKOO LÄHTEÄ KAVEREIDEN KANSSA LAIVALLE!!!

Vierailija
23.12.2019 |

Torstaina siis tulossa sukua syömään ja kahville ja mies ilmoitti tänään (!) lähtevänsä silloin risteilylle, pitää kuulemma lähteä jo iltapäivällä ja ehtii kyllä moikata sukulaiset ennen lähtöä. Mitä *ittua sen päässä oikein pyörii? Helppo niiden kavereiden on lähteä kun toinen on lapseton ja toinen etäisä, mutta tuolla ääliöllä on lapset kotona ja tosiaan talo täynnä vieraita kun herra itse lähtee vähän juhlimaan. Suututtaa niin helvetisti!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä nyt ainakin kaikki tiskit sun muut siivoukset miehelle. Tehköön sitten kun tulee laivalta niin jakautuu hommat edes vähän.

Mitä ajattelit tehdä uutenavuotena?

Mies ei todellakaan ole lähdössä laivalle.

ap

Ahaa, ymmärsin aloituksestasi, että mies oli lähdössä laivalle.

Mies aikoo lähteä laivalle, mutta en todellakaan aio suostua siihen.

ap

Entä jos lähtee vaan?

Eri

Tulee saamaan äidiltään sellaisen ripityksen ettei lähde.

ap

Vierailija
22/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on yhdessä sovittu ja päätetty ketä kutsutaan, niin eikö se ole loogista, että mies soittaa vieraat läpi ja kertoo miksi illanvietto on peruttu. Sen jälkeen hän varmaan voi varata lapsilleen laivaliput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä nyt ainakin kaikki tiskit sun muut siivoukset miehelle. Tehköön sitten kun tulee laivalta niin jakautuu hommat edes vähän.

ap

Loppujenlopuksihan se ei ole sun päätettävissäs.

Vierailija
24/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Loppujenlopuksihan se ei ole sun päätettävissäs.

Piilotin passin. Jos mies tosiaan kehtaa lähteä, matka loppuu terminaaliin.

ap

Vierailija
25/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies saisi lähteä. Ottaisin sukulaiset vastaan, ja mies saisi kyllä viimetinkaan asti olla vieraiden kanssa, ennen kuin lähtee. Mielestäni tuo on normaalia, jos sitä ei tapahdu usein. Toisella kertaa minä lähtisin johonkin. Pitää puolisoilla olla vapaatakin välillä. Vähän huonoa suunnittelua mieheltä, mutta voi olla että kaverit ei muulloin pääse.

Ja en tosiaankaan ole tossun alla, vaan päinvastoin. Mies pitää niin hyvää huolta, että saa saa tehdä välillä ohareitakin.

Vierailija
26/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai on arki, saat vaihdettua lukot.

Sukulaiset voi auttaa pakkamaan miehen tavarat. Ovat sitten valmiina kun mies palaa laivalta.

Vierailija
27/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies saisi lähteä. Ottaisin sukulaiset vastaan, ja mies saisi kyllä viimetinkaan asti olla vieraiden kanssa, ennen kuin lähtee. Mielestäni tuo on normaalia, jos sitä ei tapahdu usein. Toisella kertaa minä lähtisin johonkin. Pitää puolisoilla olla vapaatakin välillä. Vähän huonoa suunnittelua mieheltä, mutta voi olla että kaverit ei muulloin pääse.

Ja en tosiaankaan ole tossun alla, vaan päinvastoin. Mies pitää niin hyvää huolta, että saa saa tehdä välillä ohareitakin.

Meillä saa kyllä mennä kumpikin, mutta kumpikaan meistä ei ole niin tyhmä että lähtisi silloin kun on yhdessä kutsuttu vieraita. Ei paljon miehellä järki päätä pakota.

Vierailija
28/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimi sinä vaan kynnysmattona jos niin haluat. Tällainen suhde olisi äkkiä löppu. Aikuinen perheellinen ihminen ei lähde yhtään minnekkään kavereiden kanssa. Lapsetkin 2,5, ja 4 v tykkää olla laivalla ja toki iskä ottaa muksunsa mukaan.

Vierailija
29/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tässä nyt pelkästä parisuhteen tilasta ole kyse. Ymmärrätkö, kuinka epäkohteliasta tuollainen on vieraita kohtaan? Ei yksinkertaisesti voi häipyä risteilylle, jos on kutsunut vieraita. He käyttävät varta vasten oman vapaapäivänsä vierailuun, ja tullessaan paikalle huomaavat, että isäntäväellä on muuta menoa. Itse vieraana olisin todella loukkaantunut ja pettynyt.

Joko risteily tai vieraiden tulo pitää perua hyvissä ajoin.

Vierailija
30/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko pirttihirmun tekemää provoa.

Vierailija
31/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman sukulaisia ne on?

Törkeetä jokatapauksessa.

Molempien sukulaisia. Ja vaikka olisi vain minun sukulaisia, pitäisi kertoa jo etukäteen jos ei halua vieraita, eikä tehdä tällaisia temppuja.

ap

Kysyitkö sinä mieheltä haluaako hän sukulaisia vieraiksi ennen kuin kutsuit?

Vierailija
32/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mennä ja jos sun joululuhlat ovat niin tylsiä niin menisin itsekkin jonnekkin muualle. Niin että itse olet syypää ettei kukaan viihdy juhlissasi. 

Vierailija
33/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman sukulaisia ne on?

Molempien sukulaisia. Ja vaikka olisi vain minun sukulaisia, pitäisi kertoa jo etukäteen jos ei halua vieraita, eikä tehdä tällaisia temppuja.

ap

Kysyin, ei vastustanut. Tämä oli nyt niin paskamainen temppu mieheltä, ettette voi mitenkään syyttää tästä minua. Ja mies ei lähde risteilylle, tulkoon millainen riita tahansa niin ei lähde vaan pysyy kotona isännöimässä vieraita.

ap

Vierailija
34/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista kuulla miehen näkökulma asiaan. Vaikka provohan tämä.

Vierailija
35/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita anopille heti, niin minä tekisin.

Vierailija
36/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman sukulaisia ne on?

ap

Kysyin, ei vastustanut. Tämä oli nyt niin paskamainen temppu mieheltä, ettette voi mitenkään syyttää tästä minua. Ja mies ei lähde risteilylle, tulkoon millainen riita tahansa niin ei lähde vaan pysyy kotona isännöimässä vieraita.

ap

Patteriinko aattelit sen sitoa vai miten estät lähtemästä?

Vierailija
37/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö jotkut nykyään vieläkin risteilyillä?

Vierailija
38/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt anoppia asiaan sotke, aikuinen ihminen. Kyllä kai te avioparina osaatte itse selvittää itse omat konfiktinne? 

Miehen täytyy ottaa ihan itse tilanteesta vastuu. Joko hän peruu laivareissun, tai sopii asiasta sinun kanssasi ja ilmoittaa vieraille että päivällinen on peruttu. Ja kantaa seuraukset.

Vierailija
39/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman sukulaisia ne on?

ap

ap

Patteriinko aattelit sen sitoa vai miten estät lähtemästä?

Se passin piilottaminen toimii aika hyvin :D

Vierailija
40/57 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ehtii sukulaiset moikata ennen lähtöä niin mikä on ongelma?