Muita jotka inhoavat perinteisiä jouluruokia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Syö nyt vaan. Kohta ei enää suomalaisia ruokia saa, vaan tilalla on jotain lammasklav-galashia ja kuskusia.
Voi jeesus tätä uhriutumisen määrää. Ei kukaan kieltänyt sinua tekemästä suomalaisia perinneruokia silloinkaan kun pizzat ja hampurilaisketjut tulivat rymisten Suomeen.
Ei mulla muuta.
Pidän kyllä kaloista, mädistä, ja maalaismaksapateesta. Meillä onkin runsas alkupalapöytä, ja alkukeitto, j sitten jäkkäriksi pannacotta jouluisin maustein.
Minä. Laatikot ei uppoo ollenkaan. Kinkkua voin vähän maistaa, se nyt on ihan peruspossua.
Opiskeluaikoina olin Cittarissa jouluapulaisena ja siellä kauppias tarjos aina komean jouluruokailun koko henkilökunnalle. Voi sitä valituksen määrää minkä l äskiperseiset kassatätit piti kun jouluruoka on niin pahaa että suklaa oli ainoa mitä pystyi tarjoilusta syömään ja sitä ei ollut tarjolla tarpeeksi montaa sorttia. Oikeesti aikuiset ihmiset!
Me. On meillä laatikoita, pienet, joista pakkosyödään lusikallinen.
Inhoan kaikkia jouluruokia, yhdistän ne mielessäni lapsuuden kaoottisiin ja onnettomiin jouluihin. Tullessani täysi-ikäiseksi vietin kaikki joulut kavereiden kanssa ja söin jouluruoaksi kanaa ja riisiä. Nyt olen ekaa kertaa viettämässä joulua miehen perheen luona, ja perinteistä jouluruokaa on tiedossa. Jännittää. Jos saan joskus lapsia, mies saa luvan syödä jouluruokia heidän kanssaan, itse en niihin koske.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikoina olin Cittarissa jouluapulaisena ja siellä kauppias tarjos aina komean jouluruokailun koko henkilökunnalle. Voi sitä valituksen määrää minkä l äskiperseiset kassatätit piti kun jouluruoka on niin pahaa että suklaa oli ainoa mitä pystyi tarjoilusta syömään ja sitä ei ollut tarjolla tarpeeksi montaa sorttia. Oikeesti aikuiset ihmiset!
Nykyäänhän nää matami ressukat joutuu pupeltamaan yrjökurkussa pahaa palmuöljy suklaata. Joulut piloilla.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kaikkia jouluruokia, yhdistän ne mielessäni lapsuuden kaoottisiin ja onnettomiin jouluihin. Tullessani täysi-ikäiseksi vietin kaikki joulut kavereiden kanssa ja söin jouluruoaksi kanaa ja riisiä. Nyt olen ekaa kertaa viettämässä joulua miehen perheen luona, ja perinteistä jouluruokaa on tiedossa. Jännittää. Jos saan joskus lapsia, mies saa luvan syödä jouluruokia heidän kanssaan, itse en niihin koske.
Mitäs ne jouluruoat on sulle tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Laatikot ei uppoo ollenkaan. Kinkkua voin vähän maistaa, se nyt on ihan peruspossua.
Et ole kasvisten ystävä.
Ex tyttökaveri oli jouluruokien inhoaja. Tuskaili ettei taas tarvi pariin päivään syödä juuri mitään. Sanoin sille ettei meidän ole mikään pakko tehdä jouluruokia. Tehdään jotain mistä tykkäät. Sillä se tajuamisen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Niin voihan sitä tosiaan syödä mistä tykkää.
Syö nyt vaan. Kohta ei enää suomalaisia ruokia saa, vaan tilalla on jotain lammasklav-galashia ja kuskusia.