Miten päästä kohteliaasti eroon miesten viestittelyistä?
Ehkä kummallinen ja absurdikin kysymys, mutta alan oikeasti pikkuhiljaa ahdistua.
Olen sinkku, nuorehko, ns. "hyvännäköinen" nainen (en sellaisella mallimaisella, vaan ilmeisesti enemmän naapurintyttömäisellä tavalla). Pitkästä parisuhteesta eroamisen jälkeen en ole oikeastaan kaivannut uutta suhdetta. Olen suorastaan yllättynyt, miten hyvin olen viihtynyt itsekseni. Silti lähipiirissäni kaikenmaailman tutun tutun tutut ja jopa aiemmin kaverina pitämäni miespuoliset henkilöt ovat lähestyneet. Kukaan ei ole yksittäin käyttäytynyt häiritsevästi eikä painostavasti mutta olen alkanut ahdistumaan siitä, miten päivässä valehtelematta saan viestejä 5-10 eri tyypiltä. Joku kyselee kuulumisia, joku kertoo kysymättä omansa... Ne jotka ovat suoraan lähestyneet treffipyynnöillä on ollut helppo torjua ystävällisesti mutta selvästi sanomalla, että olen otettu mutta en nyt kaipaa elämään iminkäänlaista säätöä. Ongelma on nämä "jutustelijat" jotka saattavat oikeasti pommittaa viesteillä jatkuvasti. En halua olla tyly, eikä minulla ole mitään heitä vastaan mutta en jaksa näpytellä vastauksia koko ajan. Hävettää myöntää, mutta pinnani kiristyy ja mieleeni tulee aika rumiakin ajatuksia kun joku laittaa ensin "miten menee" viestin, sitten heti perään "hu huu?" huomattuaan että olen ollut viestipalvelussa online. Ja tätä tapahtuu useammalta taholta, päivittäin ja koko ajan.
En halua loukata, en sanoa suoraan "älä kysele kuulumisiani" tms. Miten muotoilla hienotunteisesti, että en ole kiinnostunut?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun keino saada ahdistelijat kauemmas on näyttäyttä yhdessä jonkun raamikkaamman miehen kanssa, niin menee lähestymishalut.
Miten tuo vaikuttaisi lähestymishaluihin? Luuletko että kaikki miehet pelkää isompia miehiä?
Ei, vaan nuo luuseriäijät näkevät että nainen on kiinnostunut vain alfamiehistä.
-eri
Huh, niin tuttua. Vastaa hyvin lyhyesti kerran, ja jos jatkaa juttua niin et vain vastaa enää. Tai vastaa pelkällä hymiöllä. Tuo ei kyllä auta lopettamaan viestittelyä, mutta et ainakaan joudu kirjottelemaan oikeasti heidän kanssaan. Tai sit ihan pokkana sanot, että sulla on poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa kuinka mitättömiä naisten ongelmat ovat.
Minullakin on ollut tuollaisia ongelmia että liian moni nainen pommittaa viesteillä, vaikka ihan mies olen ja tavallisen näköinenkin. Ei tuo mitenkään mitätön ongelma ole.
Kai panit heitä kaikkia?
Mitähän tuollakin yrität vihjailla?
Siis kyllä naiset pelaa elämän peliä superhyperduper easy levelillä. On sulla ongelmat voihan v-alkuinen voimasana!
Ei näin sinkkumiehellä ole moisia ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä valkoinen valhe, "että tapailet jotakuta" tuon luulisi tepsivän
mies51v
Ei kannata valehdella eikä ole myöskään ap sun velvollisuus valehdella miesten tunteiden vuoksi.
:-(
mies51v
Vastaat, että sulla on niin monta panokaveria nyt kierrossa, ettet kerkeä ollenkaan viestitellä. Eiköhän ne viestit siitä ala vähenemään.
Yksi syy tilanteeseen taitaa selvitä jo avausviestistä: ap ei halua loukata kenenkään tunteita. On siis ilmeisesti oikein mukava ja ystävällinen - yleensähän naiset yrittävät olla mahdollisimman loukkaavia tuollaisissa asioissa. Kyllähän se mukavan maine vetää miehiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä on kyllä helppoa. Ei tarvitse yhtään vaivaa nähdä deittielämässä.
Aloitus oli ulimiehen sepustus. Yhdellekään naiselle tuskin ”kymmenen eri miestä” joka päivä viestittelee. Tai edes viisikään.
Kai panit heitä kaikkia?