Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ ENSIKOT maanantaina 19.6.2006 ~*~*~

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas pattitilanne!!! mut ku eiks jo yks plussa tullut plakkariin?

mikä himskatti niitä testejä vaivaa, miksei ne toimi sillon kun pitäs, ja pöh!

piinailen sun kanssa, oon kyllä kuullut että joku raskautunut tuolla o-puolella kerran tarinoi että apteekin testillä lussa näky vasta viikolla 12!!! ku aconilla oli näkynyt jo ennen ku tädin piti tulla kyläileen

extra bd bd !!!

Vierailija
42/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vielä erikseen mainitsemaan että tarinalle oli myös loppu, menossa siis KP 1/21-31 (kuten huomannette olen kokenut kiertojen ääripäitä pituuden suhteen) ! ja muistaakseni yrityskierros 5 lähti käyntiin tänäpänä..vrooom

siis tänään niiiin omanapaista ettei meinaa kestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellamaija: Ei oikein ole tilanne vielä ratkennut. Viimeistään, kun täti tulee asia pitää ratkaista, koska sit pitää päättää aloittaako uudestaan ehkäisy vai ei. Kp 31/34 eli pian pitäisi tädin vierailla. Harmittaa vaan jos joutuu jättään tjottailun kesken eikä voi siirtyä varsinaiseen yritykseen. Jo senkin takia, että nyt voisi alkaa oleen elimistö ' palautunut' pillereistä, että voisi raskautuminen olla mahdollista.

Vähän lohduttaa se, että kuulemma ei tarvi ihan valmistumiseen odottaa. Joten homma siirtyisi puolella vuodella. Näin ainakin nyt sanoo, katotaan sit puolen vuoden päästä...

Tällä viikolla pitäis asian ratketa mihin suuntaan kääntyy. Mieheltä on tosi vaikea saada selvää vastausta, siihen mitä hänen mielestään pitäisi tehdä.

Anteeksi, kun vielä täällä pyörin riesananne. Tähän on tullut oikeesti tapa ja haluaa tietää teidän kuulumiset.

Divina

Vierailija
44/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pitkä pino, kannan siis korteni kekoon :)

Jänskättää taas ihan hulluna kaikkien puolesta kun oli plussia, haamuja ja paljon piinaa luettavissa...

(.) Ostin jo sillon viime kierrossa kun tätiä ei alkanut kuulumaan marketista pregent stick testi paketin jossa kaks testiä..saa nähdä olisko sit tässä kierrossa käyttöä sille :) koopeet 17/29-30...ovis tais olla tuossa torstai-perjantai tietämillä..pupuiltiin kyllä viikonloppuna ahkersti ja lupasin jo itselleni että nyt en piinaile ollenkaan ja täti tulee jos tulee, mut arvatkaapa vaan onnistuuko tuo piinaamattomuus :/ ihan pakko kertoa taas näitä tuntemuksia: maha tosi kipeä, oon ihan valmistautunut jo nyt tätiin ku ihan samoilta kivut tuntuu, turvottaa ja TAAS itkuherkkä, ajatelkaa itkin vuolaasti sunnuntai-iltana kun neloselta tuli noora menee naimisiin päätösjakso, herkistyin siis niiiiin paljon... 8) rupes ihan hävettään itteenikin tollanen tunteen purkaus..onkohan tää vaan ton helteen aiheuttama aivojensurkastuma vai mitäh??

Meni taas niin omanapaiseksi...huoh...

T:karrelle palanut apila

Vierailija
45/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosiaan pitkä pino tänään - mahtavaa!

Yedo; vaikuttas tosiaan siltä, että se apteekin testi ei ole kovin herkkä.

bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

mullakin on helle pehmentänyt aivot enkä muista mitä piti kommentoida...

mut kiitos kaikille tsempityksestä!

Iloista iltaa!!

-mooli

Vierailija
46/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naksu-: Jaa etteikö kenenkään muun oluenkulutus häiritse? Itselläni kaksi pahetta; ölkki ja kokis. Jälkimmäistä kuluu sairaanloisesti, ensimmäistä viikonloppuisin, jos silloinkaan. Kuule, terassikesänä on suvaittua ottaa yksi jos toinenkin keppana ;)

Apua, mä olen aivan sekaisin... äsken listasin kivoja tyttöjen ja poikien nimiä ja kaikkia niitä tavaroita, joita tulisi ostaa :D (eikä ole ensimmäinen kerta!) tää on vauvakuumeisen arkea, vai olenko seko? x)

Kunpa tää täti nyt loppuis ja katoais pois mun nurkista....! :/

lämpimän illan plussaiset auringonlaskutoivotukset kaikille enska-reiskoille!

<3

Vierailija
47/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun on erillinen paikka ensimmäistään kuumeileville. Plussasäteitä kaikille :)

Vierailija
48/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä pikasesti käymään koneella ja taas oli hurjan kiva lueskella kuulumisianne. Uusiakin tullut mukaan, tervetuloa.

Piti vielä tuota kommentoida kun unohtui aamusella, et milloinka kertoisimme vauva-asioista muille. No, kaikki on jo kyselly kyllästymiseen ja vaivautuneeseen oloon asti, et millo teille tulee pikkuinen. Ollaan jouduttu hieman päästämään valkoisia valheita suustamme, koska yritämme ainakin olla kertomatta asiasta vielä kenellekkään, että edes yritämme. Tiedän, että se on vaikeeta, mut jos kertoo jo täs vaiheessa, niin tulee vaan liikaa paineita et sen vauvan pitäs ilmottaa tulostaan jo heti. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Sitä ei olla vielä mietitty, et millon kerrotaan sit kun on jotain kerrottavaa, mut ite aattelisin et yritettäs pitää se asia vähän aikaa ainakin omana tietonamme, saas nähdä vaan et onnistuuko. Mut sitä ei vielä tarvii murehtia. =)

On ihan älyttömän mukavaa, et täällä sentään saapi purkaa itsestään vauvajuttuja ulos, kun muualla ei vielä voi/halua! =)

Tein muuten tänään elämässäni ekan ovistestin. Testi oli negatiivinen, mut ilmesty siihen viiva kuitenkin mut aikas haalea. Et vielä ei vissiin oo tärppiajat käsillä.

Mutta nyt menen pakkailemaan ja huomenna lähden tyttöjen reissulle pariksi päiväksi. Oikein aurinkoisia ja mukavia päiviä ja plussatuulia tietty!

T: Leenu

Vierailija
49/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no löysithän sä meidät, kivakiva! (kävinkin aika monta kertaa sulle kommentoimassa noista testeistä ym.) täällä kans on monet keskustelut käyty siitä mikä testi on hyvä ja miten ne toimii eli sitävartenhan me ollaan että voidaan jutskata tästä omituisesta ja ensimmäisestä yrityksestä vauvautua:) hei nythän mä keksin uuden termin (vai keksinkö?)

kevät ja kesä taitaa olla semmosta erityistä vauvakuumeaikaa, kun nyt on tullut ihan hirveesti uusia enskoja viimeviikkoina, se on tosi mukavaa kun koko ajan tuota porukkaa siirtyy myös o-puolelle!

eli kaikki enskaliinit plussasäteitä vauvautumiseen ++++!

Vierailija
50/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia miauu tosiaan vinkistä! Laitanpa huomenna aamulla vielä viestiä siitä ovistestin suunnasta. Toivottavasti näyttää vahvaa! Vauvoittuminen on sitten tarkkaa puuhaa. Eka kerta kun tikuttelee, ja täytyy sanoa, että tosiaan melkoista tiedettä koska " otollisin" aika on käsillä.

Ymmärtääkseni voi myös yritellä tytön tylleröistä sillä, että pupuilee muutama päivä ennen ovista - näin hitaamilla tyttö-siittiöillä on parempi mahollisuus. onko tämä oikeasti totta?

Vierailija
51/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä väitetään, että tytöt on hitaampii ja oviksen aikaan tulee poikii, mutta kun sepäse jos tosiaan yrittäis jotain tiettyä niin milloin se ovis sit kuiteskin tarkalleen on? jos toimii liian myöhään niin jää luu käteen (hih) mutta sitten oon kuullut myös niin, että jos jokapäivä yrittelee niin se vähentää myös poikasiittiöiden määrää eli silloin jos poikaa haluaisi niin pitäs harvemmin pupuilla, en kyllä muista mihin tämä perustui mutta käyn aina välillä lukemassa o-puolelta ja siellä näitä kans keskustellaan, oiskohan se ollu niin että poikasiittiöt kehittyy hitaammin ja jos jokapäivä niin ei ehi kehittyyn riittävästi.. (kuulutus muille enskoille: muistaaks kukaan tähän selitystä vai oonko ihan väärässä??)..mulle on jokatapauksessa sama kunhan joku nyytti sieltä kainaloon saatais:)

Vierailija
52/53 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen tuo useimmin pupuilulla tyttöjä. Tuli tässä mieleen, että itsellä on kaksi siskoa. On yainneet vanhemmat olleet aika aktiivisia siis ;).

Meilläkään ei mitään erikoistoiveita sukupuolesta, kunhan nyt vain terve ja ylipäätänsi tosiaan nyt ensin se plussa.

saa nähdä, kuinka kauan tätä piinailua jatkuu - toivottavasti ennen vuoden vaihdetta natsaisi :). Häitä juhlitaan marraskuussa, joten saapi nähdä alkaako masun kasvatus jo ennen sitä. Pitänee hankkia hääpuku vasta vähän myöhemmin.

Öitä kaikille! Nyt tuli joku automaattinen restart windowsiin joka sanoo, että mulla on 4 minuuttia aikaa tallentaa kaikki työt. upsista! ärsyttävää, nyt tuli kiirus.

Vierailija
53/53 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näkyykö teillä muillakin tämä pino niin, että viestejä pitäisi olla 58? Mulla ainakin näkyy 53/58, joten missäs ne kadonneet viisi viestiä ovat?

J.