~*~*~ ENSIKOT maanantaina 19.6.2006 ~*~*~
Kommentit (53)
Ei oo tietoo ei!Meillä ollu vaa se np-ultra ja sit rv36 on synnytystapa-arvio ultra täällä ensisynnyttäjille ja ei haluta siinä kyl tietää jos sattus vilahtamaan,onpaha jännättävää sit loppuun asti!Kumpiaki on veikkailtu,alussa enemmä tyttöö ihmiset veikkas mut nyt enemmä poikaa,liekö mahan muodosta johtuen.Mun villi arvaus on että se on joko tyttö tai poika......................;) ;)
Eilen varmaa ekan kerran koko raskausaikana unohin että on vauva mahassa...olin ottamassa aurinkoo ja olin mahallee menossa että selkä ja takajalatkii ruskettus, ni siinä sit just enne ku olin rojahtamassa mahani päälle tajusin et " ei helkkari,enhän mä voi tällee maata,mulla o vauva mahassa..." :)
Torstainako se mooli sit testailee?
pitkästä aikaa..aika vierähtää niin nopeeta välillä..aamulla piti jo kirjoittaa mut sitten piti rientää jo hammaslääkäriin... on tässä ollu monen moista hommaa.kone ollu huollossa ja vähä oon pitäny taukoa vauva jutuista...
niin nyt menossa 28/28 ja ei menkkoja näy.. ja yleensä vielä alkanu tiputteleen ennen kp 28.. (mulla oli ne clomit+terolutit käytössä ja niillä ollu kierto aina 28)
yritän piinailla tässä muutaman päivän ennekuin testaan... nyt syömään ja vähä lepäämään ku tuli herättyä tänään jo 7
adette
Mitähän tässä nyt pitikään kommentoida... No tietty Pepsikselle vilkutukset! On se vaan varmasti sunkin mahasi jo hieno näky! *haluu kanssa ison mahan* Kivaa kun tuut kertomaa kuulumisa välillä!!!
Tappert: lähetäs mullekin pullollinen sitä juomaa! ;) Muistan sen lapsuudesta -oli mahtavan hyvää- mutta valitetavasti en oo vuosiin saanut!
Naksu: mä hikoilen kanssa Jussin töissä. Toivotaan, että ois hyvät ilman että saisi sit edes aattoiltana vähän nauttia ulkona olosta!
Mitähän tässä nyt pitikään kommentoida... No tietty Pepsikselle vilkutukset! On se vaan varmasti sunkin mahasi jo hieno näky! *haluu kanssa ison mahan* Kivaa kun tuut kertomaa kuulumisa välillä!!!
Tappert: lähetäs mullekin pullollinen sitä juomaa! ;) Muistan sen lapsuudesta -oli mahtavan hyvää- mutta valitetavasti en oo vuosiin saanut!
Naksu: mä hikoilen kanssa Jussin töissä. Toivotaan, että ois hyvät ilman että saisi sit edes aattoiltana vähän nauttia ulkona olosta!
Siis piti vielä Jessikselle kommentoida, että peukut on duunin puolesta bd.
Ja jollekin vielä jotain... Äh en muista, kuumuus sulattaa aivot! Palataan!
Olipas rentouttava viikonloppu maaseudun rauhassa. Oltiin miehen serkuilla viikonloppu ja ne asuvat maalla. Mitä muutakaan kaupunkilaistyttö kaipaa kesäviikonloppuunsa, kun lämpösen sään, linnun laulun ja kasa aivan ihania kissanpentuja seurakseen. Taas toi kissakuumekin nosti päätään, kun leikki pari päivää neljän pennun kanssa, vaikka tiedän ettei meille enempää kissoja tule, kaksi kuulemma miehen mukaan riittää. Saahan sitä aina haaveilla. =)
Plussasäteitä tasapuolisesti kaikille, en muista ketkä sitä erityisesti tarvis, kun luin perjantain ja viikonlopun pinot vaan pikaisesti läpi.
ON: kp28/28 on menossa ja tuhruttelee jo ihan mukavasti eli eiköhän viimeistään huomenna hanat aukea kunnolla. Ei siis tärppiä tälläkään kertaa. Tosin en enää jaksa toivoakaan plussaa, kun tuntuu että kroppassa on jotain pahasti sekaisin ja yritän nyt selvittää mitä se on. Viime viikolla olin sielä sokerirasitustestissä (paastoinsuliini oli korkea verikokeissa) ja tänään oon yrittänyt saada niitten tuloksi, mutta en meinaa saada lääkäriä kiinni, vaikka kuinka yritän. Toivottavasti saisin sen pian kiinni, niin saisin tietää tuomion testistä.
En ole vähään aikaan kerinnyt kirjoittelee,ku on ollut kiirettä käydä töis ja sitten kun on tullu kotiin niin oon oollu ihan naatti.
G: Määräaikasena painetaan nyt duunia, eikä sillee huoleta et vaikka tän 3kk jälkeen ei töitä oliskaa ja tulis raskaaks. mut ala on sellanen et töitä riittää vaik muille jakas. Ja urheiluu ei oikein meil kattota MM jääkiekko on sellast mitä voi tuijottaa ja siinäkin vaan suomen pelit.
(.) Tänään on kp10. Et ei mitään sen kummempaa tän.
Tääl on varmaan joskus ollukki jotain, mut minkä alan ihmisii tääl pyörii. Ite oon lähihoitaja...
Tässä olisi siis uusi kuumeilija, ja koska tosiaan kuume on noussut jo ahdistavan korkeaksi, on pakko kokeilla josko tänne kirjoittaminen auttaisi. Tähän asti olen tyytynyt vain lukemaan muiden kovin tutuilta kuulostavia mietteitä.
Meillä siis yritys aloitettu 12/05, ja ensimmäinen tärppi tuli maaliskuussa joka kuitenkin päättyi 2kk jälkeen spontaaniin keskenmenoon. Olo on ollut hyvin lohduton sen jälkeen ja tuntuu ettei mikään muu auta kuin että tilanne palautuisin ennalleen, eli raskautuisin uudelleen.
Ovulaatiota tikuttelin tässä kierrossa, 16.-24./30 enkä bongannut. Tammi sain sen 18. ja helmikuussa 21. päivä. Missä vaiheessa olette turvautuneet clomeihin? tai monenko ovulaatiottoman kierron jälkeen? Onko yleistä että joskus ovulaation bongaa ja yhtä usein se vaan voi jäädä olematta?
Nyt on meneillään 26/30, eikä sitten minkäänlaisia oireita yhtikäs mistään. Ahdistaa. Kai sitä silti toivoa voisi vaikka ei sitä ovista bongannutkaan, kun olen täältä lukenut että se voi tulla vaikka jo menkkojen aikaan ja silloin joku onnistunut raskautumaan. Ajattelin testata torstaina jos ei mitään ilmene ennen sitä. Silloin olis 29/30 ja juhannuksen vietto alkaa.
Meillä kihlatun kanssa alotus alkaa tästä päivästä etiäpäin, on sitä ajatusta jo tarpeeksi kauan kypsytelty ja e-pilsutkin jätetty pois jo aikoja sitten!
Että jos sallitte, liittynen ensikoiden joukkoon hehkuttamaan!
Luulin kyllä tosin tossa viikko takaperin olevani raskaana, tuli tuntemuksia alavatsakivuista ja kattelin simmuja että jospa iiriksen reunat olis harmaat (meinaa raskautta?) mutta ei... :/ vatsakivut tais olla menkkakipuja, joista en koskaan ole kärsinyt.
MaryRose liittyy ensikkojen kööriin tältä istumalta!
Aurinkoista maanantaita kaikille! <3
Huh...nyt on maha täynnä ruokaa! Tehtiin juuri tonnikalasalaattia ja valkosipulipatonkia...nam! Nyt voisin yrittää keskittyä teidän juttuihinne:)
Juli: Onnea ovisplussasta! Muistan, miten itsekin iloitsin ja pompin kattoon ensimmäisestä ovisplussastani...on se sen verran iso juttu saada ne viivat tikkuun, varsinkin silloin jos pelkää, ettei ovuloi ollenkaan!
Ninnukalla, Moolilla ja Adetella on ainakin jännät piinailupäivät käsillä...PLUSSAPÖLLYTYSTÄ teille kilokaupalla!
Tappertille ja Leenulle onnea oviksen bongailuun!
Jessica: On varmasti ihanaa, kun talo alkaa olla lähes valmis! Toivottavasti saat sen työn! *peukut pystyyn*
Kathy: Voihan töhnä, jos se tätsy taas kurvaa paikalle:( Inhottava ryökäle se kyllä on!
Auroralle ja Pepsikselle onnellista odotusta!
Tervetuloa uutukaiset Ensikot, puhbear ja MaryRose, joukkoon ja onnea vauvailuun! Tämä on tosi ihana palsta ja täynnä mukavia tytsyjä!
♥ Plussatuulia puhaltelen Naksulle, Nektarille, Sadeyelle ja Killalle ja kaikille muillekin Enskoille!!! ♥
Oma napa: Ei ole mitään uutta kerrottavaa... Kierto alkaa varmaan tässä kohta olemaan puolessa välissä, näin ainakin luulisin. Huomenna ehkä voisin kokeilla ovistikulla, mitä se näyttää.
Jee...tämä tyttö lähtee huomenna Särkänniemeen ja hotelliin yöksi! Huomenna tulee varmasti vähän maisteltua myös kylmää lonkeroa kaveripariskunnan kanssa:) Toivotaan, ettei krapula kuitenkaan yllättäisi aamulla! En ole pitkään aikaan oikein juonut mitään, joten nyt on tosi kiva lähteä rentoutumaan ja viettämään mukavaa kesäistä päivää ystävien kanssa!
[color=red] [size=6] ♥ [/size] [/color] HALAUKSIA [color=red] [size=6] ♥ [/size] [/color]
~Viipuli~
Ihanaa maanantaipäivää :) Viikonlopun hurvitteluista on selvitty uuteen työviikkoon.
[color=red] Yedo ja sussu: [/color] Onnittelut :)
[color=red]Juli: [/color] Onnittelut ovisplussasta :) Nyt peitot ahkertasti heilumaan
[color=red] Mooli [/color] *Tsemppiä :) Kyllä se plussa sieltä tulee..
[color=red] Adette, Ninnukka[/color] Teillä on jännät paikat bdbdb
[color=red] Puhbear ja Maryrose [/color]Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ihanien ensikoiden pariin. Kävisitttekö laittamassa pienen esittelyn itsestänne vielä meidän esittelypinoon.. Nostin se tohon lähemmäks.
Tais olla vieläkin muita aika uusia kenen esittelyä en vielä ole löytänyt, pistäisittekö tohon uusimman esittelypinoon? Päivitän sitten teidätkin mukaan.
[color=red] Pajuska, Sinipilvi, Sillysausage [/color]: Jokos teidän la:t saa päivittää? Minkälaisia päiviä laitetaan :)
[color=red] Tappert Ja viipuli[/color] Tsemppiä teille oviksen pongailuun :)
Galluppia teillä oli ollu työsuhteesta: vakituinen on, mutta toivomuksena olis vielä vakituinen toimihenkilötyö. Niin ja urheilun kattomisesta: Mua ei niin kauheesti kiinnosta, mutta tulee kuitenkin aina puolella silmällä katottua ku toinen niitä seurailee. Meillä siis seurataan tälläkin hetkellä jalista.
ON: Ei oikeestaan oireita mihinkään suuntaan, en tiedä siis mitä tässä odottais. Pitäiskö sitä testata ennen juhannusta? Nyt kp25.
Plussapölyä :)
-Sara-Maria-
Uusille kuumeilijoille, tänään ja viikonloppuna mukaan tulleille, toivotan oikein kovasti tervetuloa. Teitä täällä tarvitaan, kun nuo meidän vanhat siirtyilevät nyt urakalla odottajien mukavaan joukkoon!
Ja haamuplussailijat Yedo ja Sussu, onnea! Kyllä ne viivat siitä vahvistuu!
Naksu: harmi että niskat on jumituksissa! Laitahan mies hieromatouhuihin. Mulla on joskus kanssa hartiaseudun kanssa ongelmia ja siihen liittyy myös matkapahoinvoinnin oireita. Toivottavasti sulla kuitenkin on jostain muusta pahoinvoinnista kyse bdbdbd.
Killa: keväällä otti tämä oma tilanne vähän enemmän koville, mutta nyt alan olla jo tilanteen kanssa sinut. Koska työkuviot menivät keväällä puihin ja alkavat nyt syksyä kohti selvitä parhain päin (?), niin tuo plussaaminen syksyllä tulisi kyllä loistavaan saumaan omalta kantilta verrattuna edellisen kevään tilanteeseen. Työnantaja voikin sitten olla toista mieltä¿ ;) Mutta on kuitenkin ihanaa tjot:tailla miehuuden kanssa sikäli kun sitä täällä näkyy! :)
¿niin ja tuota miehen matkatyötä pohjustettiin ainakin kaksi vuotta ennen kuin päästiin sopuun siitä, että kuka lähtee ja mihin.
Ja piti jo monta viikkoa sitten kertoa, kun mies yllätti mut tullessaan käymään kotona. Se kaiveli matkalaukkuaan ja huikkasi, että katopas mitä ostin sulle yllätykseksi. Niin se sitten nosti sieltä mustat oransseilla simppojen kuvilla koristellut bokserit esiin. Lupasi huoltaa simppavarastojaan aiheeseen sopivilla, hyvin tuuletetuilla housuilla.
G: Teen määräaikaisia töitä. Jalkapalloa en uskalla katsoa, etten addiktoituisi siihen. MM ja Olympia jääkiekko olivat ihan ehdotonta seurattavaa¿
Mooli: en tiedä mitä sanoisin, mutta olet mielessäni ja peukutan edelleen kovasti!
Sara: Kivaa kun päivittelet meidän listaa menestyksellä, on pitänyt jo kauan aikaa sitten kiitellä!
Divina: saitko tilanteeseen selvyyttä?
Tappert: laitahan se juoman ohje näkyville niin päästään muutkin herkuttelemaan! En ole koskaan kuullut tuosta juomasta, mutta arvaan sen olevan hyväskää!
plussapölyjä piinailijoille!
nellamaija
Sara-Maria: Kävin laittamassa sen pienen esittelyn! :)
Mutta minäpä siirryn tietokoneen äärestä television ääreen (kuinka kadehdittava ajanvietto-sykli kauniina päivänä)
Huomenna taas kun työpäivä koittaa, tulen tänne kertoilemaan ja lueskelemaan mukavia juttuja. <3
Ihana olla yksi ensikoista :))<
Täällä pitkästä aikaa t@ammiäippä, kirjoitellut olen joskus kevätpuolella, mutten aktiivisemmin. Joka päivä kyllä pinot luetaan!
Mulla on jännää..Kp 41 menossa ja torstaina testasin selvän negan, la-aamulla apteekin omalla nega, jonka sitten myöhemmin katsoin haamuksi..Se tapahtui kyllä vasta sunnuntai-iltana, ku satuin vielä testiä vilkaisemaan ja aina vaan viivat siinä näkyi. Testiä tehdessä en odottanu kuin 15, ja kun mitään ei tullut heitin testin laatikkoon..
Tänä aamuna aconilla tein taas haaleahkon viivan.. Äsken hain Predictorit apteekista, niillä testaillan illalla..Iik, ku jänskättää...
Ainoa vaan, et ku lauantaina ei testi mitää näyttäny, join sitten itseni hiprakkaan..Mutta tuskinpa tuo mitään aiheutti..Tämän jälkeen ei kyl pisaraakaan, jos plussaan! Mulla ei oo yhtikäs mitään oireita ollut, että sehän ihmetyttääkin. Paitsi valkkaria enempi..
Mut semmosta, tsemiä kaikille tähän vauvakuumeiluun! Jännää, mutta myös stressaavaa aikaa välillä!!
kääk mitkä pinot ootte menneet kirjottaan ja huh hellettä, onneks töissä on ilmastointi tulisin hulluks jos näin kuumalla pitäisi istuu hikisessä toimistossa!! kun siis nyt lähinnä ottaa päähän kun ei pääse vapaalle, mut pystyypi olemaan just just kun loma odottaa heinäkuun alussa, tosin kaikkee inhaa viimehetken kiirusta on esiintynyt ympäristössä, joka näyttäisi haittaavan pehmeää laskua lomarintamalle siis viimehetken haitat :( mutta lomanodotus :D
hirmusesti on viimeviikkoina tullut uusia persoonia meidän joukkoon eli erittäin paljon tervetuloa ja plussaonnea uusille puuuh puhaltelee plussatuulia!!
piinailijoille edelleen bd bd ja kaikille tietysti plussaaaaa++++++++toivottelen kovasti
Oma napainen: niin kuten arvata saattaa niin kiertoni on todella erikoinen: kun viimeksi kävin siellä gynellä niin totesi että ovis oli juuri tapahtunut (poikkeuksellisesti arvioi kp 10) noh niin hän kyllä arveli että tästä kierrosta tulee lyhyt, ehkä 25 pv mutta EIPÄS arvannut että se onkin niiiiiin lyhyt että 21 pv!!!!! ei oo sitten ikinä ollut noin lyhyt aina väh 25-28 pv.
kuulkaapas tämä KAUHU tarina:
ELI tänään aamulla kun en mitenkään osannut arvata ja olin jo siirtynyt sängyltä... peittoaraahustaen muka " ylös" sohvalle köllimään jatkounia;) niin se ryökäle hyökkäs aivan äkkiarvaamatta kimppuun, ei voinut mitään....ITSE asiassa tämähän oli periaatteessa hyvä uutinen koska tämä kiertohan meni täysin myttyyn ja olen pitkään odottanut uutta mahdollisuutta bongata ovista, MUTTA kun olin nyt laskenut että ovis ajoittuisi loman ekalle viikolle (jolloin voisi rentoutuneena yritellä raskautumista :D) niin eikun ei vaan todennäköisesti ovis ajoittuupi ens viikolle eli just kun on kiireisin viimeinen lomaa edeltävä työviikko!!!! äh tää ei nyt ikinä mee niinkuin suunnittelis, ei siis todellakaan
erittäin mielenkiintoista on nähdä mitkä on prog arvot kun kierto oli oviksesta tätiin sitä samaa luokkaa kuin ennen luteaalivaiheen osalta eli 11 pv....
menipäs tosi omanapaiseksi että oikein inhottaa, mutta koittakaa kestää...kallupista sen verran, että meillä ei jalkista ole seurailtu.
kaikille oikein paljon vilkutuksia ja kesärunonen:
Aurinko paistaa
luonto viheriöi..
niin kauniisti luonto kukkii
ja tuoksuu ruohokin
pilven hattara heilahtaa
lintujen laulu soi haikeasti
ja veden äärellä silmä lepää..
on kesä niiiiin ihanaa
siitä siis nautitaan
(miauun runosuoni kukkii imelästi, johtunee helteen polttamasta päästä, hihiiiiiiiiiiiiiii)
Hyvää juhannusta enskuliinit!
Nyt on aurinkoa palvottu rannalla ja terassillakin käyty! Ah miten ihanaa tää kesä! Kirjoittelin äsken mutta katos teksti jonnekin...
Puhbear ja Maryrose, tervetuloa! Älä puhbear lannistu, joissain kierroissa ei sitä ovista vaan tuu ja toisissa sitä ei välttämättä saa spotattua... Oon ainakin ymmärtänyt että se hormonin määrä kohoaa niin hetkellisesti, että sen saattaa missata helpostikin. Joten tsemppiä vaan yritykseen, täällä ensikoiden palstalla uusilla on ekstrahypersupermahdollisuudet onnistua plussaamaan, me vanhat vaan kuulutaan kalustoon! =)
On se vaan kumma miten toi kaljan juonti pistää mietityttämään... Join siis kaks kaljaa äsken terassilla, ja heti iski huono omatunto... Eikö teillä muilla tuota tule, ettekö juo vai miten on? Aina vaan jaksaa huolehtia, pitäis vaan olla ottamatta mutta hitto soikoon kun ei sitä voi ihan koko elämäänsä " uhrata" kun ei tiedä onko sitä lasta koskaan tulossakaan... =( Kiukuttaa vaan tällanen ainainen vatvominen! Nyt se vauva tänne ja sassiin! Tai siis ainakin mahaan näin ensi alkuun...
Mutta tänään sitten mies varasi matkan Pärnuun, ihanaa päästä ihan vaan kaksin reissuun! Aion nauttia siellä oikeen kunnolla, Viro kun on sen verran halpa maa että siellä voi vähän " törsäilläkin" ! =)
Moolin testitulosta täällä odottelen, kunpa ois pian torstai!
se pitänyt arvata että kun alan kertoo tarinaa niin PÄÄASIA unohtuu, eli siis kukako hyökkäsi kimppuuni äkkiarvaamatta aamusella noh: TÄTI THE RED terrible monster!!!!
jekutteleva ja auringonpistoksen polttama naukuliini :D hih hiiiii!!
Kp 40 alkaa olemaan takana ja monia mutkia tänään on taas ollut. Eli ajelin keskustaan ja apteekkiin ostamaan pinon testejä. Noin 4 tuntia pidätystä ja testiä tekemään. No selvä negahan se oli. Et semmosta. Voisko olla että se Aconin (muistaakseni) oli se herkempi testi ja näytti sen haamun ja tämä apteekin testi ei sitten ollut niin herkkä??
Selasin just vanhat kalenterit läpi ja koskaan ei ole ollut kierto yli 40 päivää. 28 lyhin ja 35 pisin. Joskus vuonna pipo oli ollut jopa 38..
Välillä aina lorahtaa jotain lämmintä ja tämä tyttö rynii vessaan tätiä vastaanottamaan vaan valkkaria se on. Aivan joutuu suojaa pitämään.
Omaanapaa taas, vaan antaisin mitä vain, että tämä tilanne johnkin suuntaan SELVÄSTI ratkeais!!!
Tervetuloa uusille!! Hyvään porukkaan pääsette jakamaan ilot ja nämät vähemmän ilot :)
Kaikille tasapuolisesti plussaa kaikenlaisiin tikkuihin ;)
Piinaajille erityisen iso plussa aalto!!!
Pepsis, oliko niin, että teillä ei pikkuisen sukupuoli ole selvillä?
Koetahan jaksaa nää kesähelteet! *Pjus pjus*
-mooli