Käytiin Cittarissa ruokaostoksilla
Mies sanoi ettei ole ostanut mulle joululahjaa kun ei keksinyt mitään, mutta nyt saan ostaa ihan mitä haluan. Sanoin etten tarvitse mitään. Osti sitten itselleen 100€ edestä pleikan latauskortteja. Et sillee.
Kommentit (37)
Keski-iän kynnyksellä olevat ihmiset, ettekä osaa suoraan sanoa! Mistä vit*sta mies voi tietää, että "ei mitään" tarkoittaa lahjakorttia tiettyyn kauppaan?
Kyllähän sittaristakin löytyy tonnin maksavia juttuja. Oisit vaan visaa vinguttanut.
Mä haluaisin miehen jonka kanssa käydä ostoksilla.
Mulle mies antoi 200e rahaa ja sanoi että osta mitä haluat. Ei ole romanttista, mutta hyvä näin. Olen lähdössä kirjakauppaan tänään vielä ja ostan pari kirjaa ja jotain herkkuja viereisestä Prismasta.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. 50€ lahjakortti Body syöpiin olisi ollut kiva.
Hitto, lensi pitsanmurut näppäimistölle. Poisti meikäläisen jouluvitutuksen hetkessä.
:D Mitenhan toi konsepti toimii? Etta ne istuttavat tuolla summalla suhun jonkun syovan? Ja sitten voi arvailla etta mika syopa tuli?
S*****otto voi siirtää papillomaviruksen myös suuhun.
Voit ostaa CM:sitä vaikka karkkia tai tuoksusaippuaa. Sekä lahjapaperia. Kauniilla paketilla pääset joulun tunnelmaan. Aito välittäminen ei ole kaupoista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kynnyksellä olevat ihmiset, ettekä osaa suoraan sanoa! Mistä vit*sta mies voi tietää, että "ei mitään" tarkoittaa lahjakorttia tiettyyn kauppaan?
Eikö ap:n miehellä vielä 18 vuodenkaan kokemuksella ole minkäänlaista aavistustakaan siitä, mistä vaimo voisi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka pelaa jotain Pleikkaa - ootteks te jotain teinareita?
Eikö nainen tuossa ollut se, joka pelaa pleikalla?
"osti itselleen"
Kaikki aikuisten ihmisten lahjat pitäisi ostaa itselleen. Ei ole mitään järkeä ostaa muille lahjoja, kun usein ei tiedetä mitä ne oikeasti haluaa, jkos tosiaan haluavat mitään lahjoja nykyään.
Heh heh! ”body syöpiin” oli yhtä hyvä kuin legendaarinen ”norpat ja emätin”! XD
Sori siitä etten tarvitse mitään. Olisi kuitenkin kiva jos edes jollain mua muistaisi. Vaikka joulukukalla tai villasukilla. Ihan millä vaan. Mut ei sillä että " osta mitä haluat", ku mä en keksinyt mitään. Ap
Aikuiset ihmiset viitsii lahjoista napista. Lasten juttuja kaikki lahjat. Minua naurattaa, kun on yksi tuttu mies, yli 50v ja on kuin pikkulapsi pyytelemässä mitä haluaa lahjaksi. Oletteko oikeasti hieman tyhmiä, vai mistä on kyse? Minä olen aikuinen mies, enkä halua mitään lahjoja koskaan, enkä myöskään lahjoja hanki muille kuin omalle 7v lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset viitsii lahjoista napista. Lasten juttuja kaikki lahjat. Minua naurattaa, kun on yksi tuttu mies, yli 50v ja on kuin pikkulapsi pyytelemässä mitä haluaa lahjaksi. Oletteko oikeasti hieman tyhmiä, vai mistä on kyse? Minä olen aikuinen mies, enkä halua mitään lahjoja koskaan, enkä myöskään lahjoja hanki muille kuin omalle 7v lapselle.
Miksi sinä ostat lahjan lapsellesi? Hyvästä sydämestä ja antamisen ilosta, oletan. Sen takia myös aikuisille ostetaan lahjoja. Miksiköhän kukaan ei anna sinulle lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt että haluat rahana, ostat itse myöhemmin lahjan.
Tuossa ei ole kyseessä lahja. Tuossa on kyseessä se, että ap ostaa itse itselleen jotain. Ei se, että ap:n puoliso olisi miettinyt, mistä asiasta hänelle tärkeä ihminen voisi ilahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ostat lahjan lapsellesi? Hyvästä sydämestä ja antamisen ilosta, oletan. Sen takia myös aikuisille ostetaan lahjoja. Miksiköhän kukaan ei anna sinulle lahjoja?
Sinä hölmö. Lapselle ostetaan lahjoja, koska he haluavat niitä. Lapsi on lapsi. Aikuinen joka haluaa lahjoja tai antaa niitä, on jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Hyi hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies meni cittariin ja tuli tyrmistyneenä ulos koska siellä ei myydä oikeita viinejä.
Ulkkari?
Sama! Nauran niin etten meinaa saada henkeä! 😁😂🤣