Jos tapaat treffisivustolta jonkun ja tykästytte toisiinne, odotatko että toinen poistaa treffi-ilmoituksensa?
Vai ajatteletko että katselette rauhassa mihin tykästymisenne toisiinne johtaa ja poistatte profiilinne vasta kun olette vakavissanne toistenne kanssa? Koetko mustasukkaisuutta jos toinen ei poista profiiliaan onnistuneen tapaamisenne jälkeen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mä poistin omani ensin, kolmien treffien jälkeen. En sanonut miehelle että poistin, mutta oli tietysti huomannut. En pyytänyt häntä poistamaan omaansa enkä seurannut poistiko. Olin itsevarma, koska tiesin olevani hänelle se paras, ja tiesin että hän tietää sen myös.
Nyt yhdessä 11 vuotta. Joskus asiat on mutkattomia.
Njääh. Siellä se ukkos profiili on vieläkin. Pyörii myöskin Tinderissä. Yliluottavaiset vaimot on kyl niin söpöjä, uiui.
Mä poistin omani ensin, kolmien treffien jälkeen. En sanonut miehelle että poistin, mutta oli tietysti huomannut. En pyytänyt häntä poistamaan omaansa enkä seurannut poistiko. Olin itsevarma, koska tiesin olevani hänelle se paras, ja tiesin että hän tietää sen myös.
Nyt yhdessä 11 vuotta. Joskus asiat on mutkattomia.