Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaat treffisivustolta jonkun ja tykästytte toisiinne, odotatko että toinen poistaa treffi-ilmoituksensa?

Vierailija
23.12.2019 |

Vai ajatteletko että katselette rauhassa mihin tykästymisenne toisiinne johtaa ja poistatte profiilinne vasta kun olette vakavissanne toistenne kanssa? Koetko mustasukkaisuutta jos toinen ei poista profiiliaan onnistuneen tapaamisenne jälkeen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme omistushaluisuutta heti alussa.

Ei toista voi määräillä.

Huonoa itsetuntoa. Turn off.

Ei voikaan määräillä, eikä tarvitse. Jos deittailutyylit eivät sovi yhteen, voi homman lopettaa heti alkuun. Mutta ei tarvitse sitten miesten ihmetellä minne muijat häviävät. Harvempi nainen kun jaksaa jahkailijoita.

Vierailija
22/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykästyminen on vielä kaukana vakituisesta suhteesta. Jos on oikea suhde niin poistaa varmasti ilmoituksen. Jos toinen vaatii heti tykästymisen ja lyhyen tuttavuuden jälkeen semmoista niin kyse on melkosesta painostamisesta. Oikea suhde tulee jos on tullakseen luontevasti. Onhan niitä ihmisiä jotka pari kertaa treffeillä käyvät ja luulevat jo seurustelevansa.

Tuo kertoo vain siitä, että et usko itsekään kiinnostuvasi riittävästi deitistäsi.

Kenelläkään ei luulisi olevan niin kiire, etteikö voisi keskittyä yhteen kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkäis hyvää jos toinen jäisi roikkumaan sivustolle, olen muutenkin epäluuloinen. :/

Mutta taitaa olla nykypäivän ongelma tämä, että aina etsitään jotain parempaa.

n37

Taitaa nykyajan ongelmia myös olla sairaalloinen mustasukkaisuus, digitaalinen väkivalta ja omistushaluisuus, vaikkei olla edes ehditty parisuhteeseen asti...

Ei se ole omistushalua, vaan itsesuojelua. En halua jatkaa sellaiseen ihmiseen tutustumista joka ei selkeästikään tiedä mitä haluaa + ei ole sitoutumiskykyinen. Parempi siis etsiä sellainen mies joka on "samoilla linjoilla". Minua kun ei kiinnosta hukata aikaani keveään deittailuun mikä ei johda mihinkään. Ja en siis tarkoita, että heti ensitreffien jälkeen tarvitsee sitoutua, vaan sitten kun yhdessäoloa on jo enemmän takanapäin ja molemmilla on vahva fiilis, että pitää toisistaan ja homma voisi toimia.

n37

Miehen siis pitää tietää ekalla tapaamisella oletko sinä hänelle oikea? Oletko nyt hieman naiivi.

Lukemisen ymmärtäminen hallussa??

Vierailija
24/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykästyminen on vielä kaukana vakituisesta suhteesta. Jos on oikea suhde niin poistaa varmasti ilmoituksen. Jos toinen vaatii heti tykästymisen ja lyhyen tuttavuuden jälkeen semmoista niin kyse on melkosesta painostamisesta. Oikea suhde tulee jos on tullakseen luontevasti. Onhan niitä ihmisiä jotka pari kertaa treffeillä käyvät ja luulevat jo seurustelevansa.

Tuo kertoo vain siitä, että et usko itsekään kiinnostuvasi riittävästi deitistäsi.

Kenelläkään ei luulisi olevan niin kiire, etteikö voisi keskittyä yhteen kerrallaan.

Juuri näin. Ei tarvitse tietää onko toinen "se oikea", mutta jos kiinnostaa niin miksi ei antaisi edes mahdollisuutta sille että on? Vaikea sitä on selvittää, jos aika ja keskittyminen hajaantuu ties minne.

Vierailija
25/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkäis hyvää jos toinen jäisi roikkumaan sivustolle, olen muutenkin epäluuloinen. :/

Mutta taitaa olla nykypäivän ongelma tämä, että aina etsitään jotain parempaa.

n37

Taitaa nykyajan ongelmia myös olla sairaalloinen mustasukkaisuus, digitaalinen väkivalta ja omistushaluisuus, vaikkei olla edes ehditty parisuhteeseen asti...

Ei se ole omistushalua, vaan itsesuojelua. En halua jatkaa sellaiseen ihmiseen tutustumista joka ei selkeästikään tiedä mitä haluaa + ei ole sitoutumiskykyinen. Parempi siis etsiä sellainen mies joka on "samoilla linjoilla". Minua kun ei kiinnosta hukata aikaani keveään deittailuun mikä ei johda mihinkään. Ja en siis tarkoita, että heti ensitreffien jälkeen tarvitsee sitoutua, vaan sitten kun yhdessäoloa on jo enemmän takanapäin ja molemmilla on vahva fiilis, että pitää toisistaan ja homma voisi toimia.

n37

Miehen siis pitää tietää ekalla tapaamisella oletko sinä hänelle oikea? Oletko nyt hieman naiivi.

Luuletko sinä, että sitä ilmoitusta ei voi koskaan saada takaisin, jos sen kerran poistaa? Kukahan nyt on naiivi. Yhtä ihmistä treffaillaan kerrallaan. Tai sitten tehdään selväksi, että ei, ja hyväksytään se, ettei toinen sellaiseen peliin lähde. Kaikilla on vapaus valita.

Vierailija
26/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olen kiinnostunut jostakusta, ei minulla riitä huomiota tutustua muihin. Yleensä olen vähintään piilottanut oman profiilini siinä vaiheessa kun on jo useampia treffejä takana ja olen kiinnostunut. Ihan vain siksi, että aikani ja mielenkiintoni ei riitä siellä vastailemaan enkä halua kenenkään roikkuvan siellä "varalla" turhaan odottamassa vastausta.

Olen kuitenkin huomannut, että useimmat (miehet) eivät näin tee. En ole asiasta mitään haloota nostanut, mutta siirtynyt vaivihkaa takavasemmalle. Miehille tämä on kuulemma vaikuttanut ghostaamiselta, kylmettymiseltä ja jättämiseltä, mutta mielestäni treffisivustolla roikkuminen tapaillessa kertoo aivan tarpeeksi. Ei pitäisi ihmetyttää miksi toisen tunteet siitä kylmenevät.

Tuohan on naisten tapa. Sinäkin piilotat profiilisi vasta useampien treffien jälkeen. Mikset voi tehdä sitä jo ensitreffien jälkeen? Ei se tarkoita yhtään sen enempää mitään sitoutumista, mutta kertoo kunnioituksesta toista kohtaan ja halusta tutustua rauhassa yhteen kerrallaan.

Itse olen saanut useita kertoja naisilta negatiivista palautetta, kun olen piilottanut profiilini jo ensitreffien jälkeen. Osa on jopa perunut jo sovitut treffit vedoten liikaan innokkuuteen. Tilannehan ei kohdallani pidä lainkaan paikkaansa. Olen hidas tutustuja ja haluan keskittyä rauhassa yhteen kerrallaan. Muuhun en edes pystyisi.

Vierailija
27/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistaisin? Silloinhan menetän mahdollisuuden kenties paremman näköiseen seuraan. 

-M45

Juuri tämän takia jäät sitten lopuksi yksin.

Vierailija
28/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toista voi määräillä.

Ei voikaan määräillä, eikä tarvitse. Jos deittailutyylit eivät sovi yhteen, voi homman lopettaa heti alkuun. Mutta ei tarvitse sitten miesten ihmetellä minne muijat häviävät. Harvempi nainen kun jaksaa jahkailijoita.

Eipä ole kärsivällisyyttä jos ei malta yhtään katella. Epätoivoinen ihminen joka heti vaatimassa sitoumuksia. Eri asia jos toinen tuo heti julki ettei hae mitään sen kummempaa.

Vierailija
29/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toista voi määräillä.

Eipä ole kärsivällisyyttä jos ei malta yhtään katella. Epätoivoinen ihminen joka heti vaatimassa sitoumuksia. Eri asia jos toinen tuo heti julki ettei hae mitään sen kummempaa.

Ei kukaan ole vaatinut mitään sitoumuksia. Treffailuun saa lopettaa heti kun haluaa. Mutta moni haluaa, että treffaillaan vain yhtä ihmistä kerrallaan. Ja se on ihan kohtuullinen toive.

Vierailija
30/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olen kiinnostunut jostakusta, ei minulla riitä huomiota tutustua muihin. Yleensä olen vähintään piilottanut oman profiilini siinä vaiheessa kun on jo useampia treffejä takana ja olen kiinnostunut. Ihan vain siksi, että aikani ja mielenkiintoni ei riitä siellä vastailemaan enkä halua kenenkään roikkuvan siellä "varalla" turhaan odottamassa vastausta.

Olen kuitenkin huomannut, että useimmat (miehet) eivät näin tee. En ole asiasta mitään haloota nostanut, mutta siirtynyt vaivihkaa takavasemmalle. Miehille tämä on kuulemma vaikuttanut ghostaamiselta, kylmettymiseltä ja jättämiseltä, mutta mielestäni treffisivustolla roikkuminen tapaillessa kertoo aivan tarpeeksi. Ei pitäisi ihmetyttää miksi toisen tunteet siitä kylmenevät.

Olen niin samaa mieltä.

Jos mies on lupaavan pidemmän tapailun, ja kaikinpuolin hyvän kemian jälkeen vieläkin sivustoilla pyörimässä, otan sen merkkinä siitä etten kiinnosta tarpeeksi. Lopetan siis tapailun siihen.

Miehet voisivat kysyä itseltään, eikö tuntuisi pahalta jos sellainen nainen josta on todella kiinnostunut, roikkuu edelleenkin treffisivustoilla haku päällä?

Juuri näinhän te naiset teette.

Typerää alapeukuttaa, koska tämä on fakta jonka olen kokenut useita kertoja.

Jos taas alapeukutuksen syynä on yleistys, niin katsokaapa viestejä johon tämän kommentin kohdistin.

Vierailija
31/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on naisten tapa. Sinäkin piilotat profiilisi vasta useampien treffien jälkeen. Mikset voi tehdä sitä jo ensitreffien jälkeen? Ei se tarkoita yhtään sen enempää mitään sitoutumista, mutta kertoo kunnioituksesta toista kohtaan ja halusta tutustua rauhassa yhteen kerrallaan.

Itse olen saanut useita kertoja naisilta negatiivista palautetta, kun olen piilottanut profiilini jo ensitreffien jälkeen. Osa on jopa perunut jo sovitut treffit vedoten liikaan innokkuuteen. Tilannehan ei kohdallani pidä lainkaan paikkaansa. Olen hidas tutustuja ja haluan keskittyä rauhassa yhteen kerrallaan. Muuhun en edes pystyisi.

Jos olet tuon sanonut selitykseksi, niin jo on kumma jos sen perusteella on treffit peruttu. Siinä on kyllä pakko olla jotain muuta takana, varmasti useimmilta naisilta tuo kirjoittamasi saa vain ison plussan.

Minulle kiinnostavin mies pitkään aikaan oli eräs, joka anteeksipyytäen ilmoitti ettei voi jatkaa kanssani kirjoittelua, koska on kirjoittanut myös toisen kanssa jonka kanssa asia on edennyt treffailuun ja haluaa rauhassa katsoa mitä siitä tulee. Kun mies myöhemmin otti uudelleen yhteyttä kertoen, ettei aiemmasta deittailusta tullut mitään, oli minulla niin paljon arvostusta häntä kohtaan että lähdin ilman muuta treffeille. Tuo on ainoa kerta treffisivustoilla, kun olen nähnyt tuollaista arvostettavaa, suoraselkäisyydestä kertovaa toimintaa.

Vierailija
32/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuon sanonut selitykseksi, niin jo on kumma jos sen perusteella on treffit peruttu. Siinä on kyllä pakko olla jotain muuta takana, varmasti useimmilta naisilta tuo kirjoittamasi saa vain ison plussan.

Minulle kiinnostavin mies pitkään aikaan oli eräs, joka anteeksipyytäen ilmoitti ettei voi jatkaa kanssani kirjoittelua, koska on kirjoittanut myös toisen kanssa jonka kanssa asia on edennyt treffailuun ja haluaa rauhassa katsoa mitä siitä tulee. Kun mies myöhemmin otti uudelleen yhteyttä kertoen, ettei aiemmasta deittailusta tullut mitään, oli minulla niin paljon arvostusta häntä kohtaan että lähdin ilman muuta treffeille. Tuo on ainoa kerta treffisivustoilla, kun olen nähnyt tuollaista arvostettavaa, suoraselkäisyydestä kertovaa toimintaa.

Mina tein just nain niille kahdelle tyypille, joiden kanssa kirjoittelin kun menin treffeille nykyiseni kanssa. 

Kummatkin kehottivat ottamaan yhteytta, mikali homma ei toimisi, ja toinen itseasiassa lahetti pari viikkoa sitten viestia ihan vaan parisuhdestatukseni tarkastaakseen. :D 

Mutta ma olen nainen, lieko tassa sukupuolieroja..? 

Vierailija
33/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en sitoudu heti, haluan tutustua yhdeen kerrallaan ja laitan profiilin piilotetuksi. Saatan tosin käydä muistin virkistämiseksi katsomassa tapailemani henkilön kanssa käymäni keskustelun.

Vierailija
34/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten lutuista kun poistetaan treffiprofiilit ekan tapaamisen jälkeen.

Jännää, ihan kuin joskus ala-asteella :)

Vierailija
35/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt sen ilmoituksen vaikka lopun elämäänsä. En mä voi estää ketään pettämästä tai käymästä koko elämäänsä vaikka miljoonilla treffeillä. Suhteutan oman sitoutumiseni tason vaan sen mukaisesti.

Vierailija
36/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olettaa mitään! Tämä on asia josta sovitaan yhdessä siinä vaiheessa kun suhde on siinä pisteessä että tulee ajankohtaiseksi. Kyllä tapailua pitää olla takana jo jokin kuukausi kun tästä voi ruveta yhdessä sopimaan. N37

Vierailija
37/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten poistetaan kun on yhdessä sovittu että tapaillaan vain toista.

Vierailija
38/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä varmaan ollut muuta takana. Ainakin itse oletan, että ovat löytäneet mielenkiintoisemman tai tulleet muuten toisiin ajatuksiin ja tämä nyt on ollut helppo selitys perua treffit.

Tuohon jälkimmäiseen kommentoisin, että itse ilmoitan aina minua lähestyneelle naiselle, jos on kirjoittelut kesken jonkun toisen kanssa ja palaan asiaan, jos siitä ei synny mitään. En koskaan edes aloita keskustelemaan useamman kanssa yhtä aikaa.

Rehellisyys ei ainakaan vielä ole perinyt maata :(

Vierailija
39/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olettaa mitään! Tämä on asia josta sovitaan yhdessä siinä vaiheessa kun suhde on siinä pisteessä että tulee ajankohtaiseksi. Kyllä tapailua pitää olla takana jo jokin kuukausi kun tästä voi ruveta yhdessä sopimaan. N37

On siis ihan ok, että tapailen samanaikaisesti neljää eri naista? Katsellaan nyt tässä muutama kuukausi kuinka sujuu, valitsen sitten sen parhaimman.

Vierailija
40/42 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis ihan ok, että tapailen samanaikaisesti neljää eri naista? Katsellaan nyt tässä muutama kuukausi kuinka sujuu, valitsen sitten sen parhaimman.

Entä jos se parhain ei halua sua? Jospa se parhain nainen deittailee neljää miestä ja haluaisi niistä parhaimman? Mut se parhain mies ei halua takas, koska sekin haluaa parhaimman... Ikuinen kierre, kukaan ei kelpaa kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan