Alkoholin tilaaminen Saksasta on kyllä näppärää. Voi tarkastella tuotteita ajan kanssa netistä ja sitten posti tuo ne sinulle kotiin. :)
Kaikki käy niin helposti etten enää lainkaan vaivaudu Alkoon saamaan huonoa palvelua kalliiseen hintaan.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kovalla työllä vientikaupassa tienaamat rahat te epäisänmaalliset toopet lähetätte Euroopan suurimpaan talousmahtiin, Suomea huomattavasti rikkaampaan Saksaan. Ettäs viitsitte. Toivottavasti menette sinne sitten myös hoitoon kun maksa sanoo poks.
Mitäs äänestät demareita ja Suomen paskakäytäntöjen puolesta. Tämä on minun vastaiskuni. Vapaampi alkoholipolitiikka oli aikoinaan yksi syy miksi äänestin EU:n puolesta. Jos suomalaiset äänestävät väärin niin annetaan valta sitten ulkomaalaisille.
Mulle on riittänyt että matkustajatuonti esim Virosta vapautui, ja Suomi joutui alentamaan alkoholiveroa tuntuvasti verrattuna mitä se oli ennen EU-jäsenyyttä.
Eipä ollut monen vuoden ilo. Sittemmin vero on korotettu pikkuhiljaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla tilanneilla ollut kuljetusvaurioita ja mitä niiden kanssa käynyt?
Tilasin Saksasta viiniä ja olutta. Pakettipojat toi. Olin ottanut lisämaksullisen kuljetusvakuutuksen.
Kuljetuksessa oli noin 45 euron edestä tuhoutunutta viiniä.Otin yhteyttä Pakettipoikiin. Kuulemma reklamaatio-osasto käsittelee. Kolme viikkoa meni.
Otin yhteyttä uudelleen Pakettipoikiin. Kuulemma reklamaatio-osasto käsittelee.
Nyt reilu kaksi viikkoa mennyt tuosta eli yhteensä yli 5 viikkoa.
Mitään ei kuulu.Valitsen itse jatkossa aina jonkin muun firman kuljetukselle.
Update. Nyt mennyt 8 viikkoa ensimmäisen reklamaation tekemisestä, kun Pakettipojat oli särkeneet viinejä matkalla. Siihen nopeasti vastattiin, että reklamaatio-osasto käsittelee.
Siitä kaksi viikkoa, uusi yhteydenotto. Ei mitään.
En tästä muuten meteliä pitäisi, mutta olen ottanut ja maksanut lisämaksullisen kuljetusvakuutuksen.
En voi suositella Pakettipoikia kuljetusfirmaksi. Valitkaa jokin muu jos tilaatte Saksasta.
Update 2.
Update. Nyt mennyt jo 10 viikkoa ensimmäisen reklamaation tekemisestä, kun Pakettipojat oli särkeneet viinejä matkalla. Siihen nopeasti vastattiin, että reklamaatio-osasto käsittelee.
Siitä kaksi viikkoa, uusi yhteydenotto. Ei mitään.
En tästä muuten meteliä pitäisi, mutta olen ottanut ja maksanut lisämaksullisen kuljetusvakuutuksen. Siis lisämaksullisen vakuutuksen.
En todellakaan voi suositella Pakettipoikia kuljetusfirmaksi. Valitkaa jokin muu jos tilaatte Saksasta.
Update 3.
Nyt, noin 12 viikkoa ensimmäisen reklamaation tekemisestä, kun Pakettipojat oli särkeneet viinejä matkalla, sain viestin että valitus käsitelty ja korvataan hakemuksen mukaisesti. Neljä s-postia ja liitteeksi valokuvia se vaati.
Nopeaa ja vaivatonta on asiointi!
Kommentoin tähän ketjuun, että saksalaisen Juomavaraston tapa vaihtaa tilaukseen tuotteita on peräti erikoinen.
Esim.
tilaat 3 laatikkoa tiettyä Olutmerkkiä X.
Saatkin Olutmerkkiä Z. Mitään kysymättä tai ilmoittamatta.
Sama viineihin. Lähettäjä saa vaihtaa ne. Lisäksi itsellä on nyt, 2 kk tilauksesta, yhä osa tuotteista Saksassa.
Luulin, että olen ainoa, jolle tuollaista sattuu,mutta asiakkaiden tekemistä arvioinneista löysin mm. nimimerkki Arton kirjoittaman ” Jos tilauksesta jää (merkittävä) osuus saapumatta, niin kyllä se pitää asiakkaalle ilmoittaa. On käsittämätöntä, että kaikki asioiden hoito tällaisessa tilanteessa on vain ja ainoastaan asiakkaan tehtävä.
p.s. en ole muuten vieläkään saanut maksamaani tilaustani”
Mulle kävi Pakettipoikien tilauksen kanssa niin, että olin maksanut kotiin kuljetuksen.
Tuli sit Postista saapumis ilmoitus, että pitäisi käydä laatikot hakeen. Kolmesta laatikosta tuli ensin yksi. Joku päivä myöhemmin toinen. Kolmas kuljetus laatikko on tulematta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi Pakettipoikien tilauksen kanssa niin, että olin maksanut kotiin kuljetuksen.
Tuli sit Postista saapumis ilmoitus, että pitäisi käydä laatikot hakeen. Kolmesta laatikosta tuli ensin yksi. Joku päivä myöhemmin toinen. Kolmas kuljetus laatikko on tulematta vielä.
Mikä kotiinkuljetus sellainen on, joka pitää postikonttorista hakea? Laita reklamaatio vasn sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kyllä hyvät ohjeet
https://www.viinikauppa.com/catalog/tilaaminen-vaihe-vaiheelta
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kovalla työllä vientikaupassa tienaamat rahat te epäisänmaalliset toopet lähetätte Euroopan suurimpaan talousmahtiin, Suomea huomattavasti rikkaampaan Saksaan. Ettäs viitsitte. Toivottavasti menette sinne sitten myös hoitoon kun maksa sanoo poks.
Mitäs äänestät demareita ja Suomen paskakäytäntöjen puolesta. Tämä on minun vastaiskuni. Vapaampi alkoholipolitiikka oli aikoinaan yksi syy miksi äänestin EU:n puolesta. Jos suomalaiset äänestävät väärin niin annetaan valta sitten ulkomaalaisille.
Mulle on riittänyt että matkustajatuonti esim Virosta vapautui, ja Suomi joutui alentamaan alkoholiveroa tuntuvasti verrattuna mitä se oli ennen EU-jäsenyyttä.
Eipä ollut monen vuoden ilo. Sittemmin vero on korotettu pikkuhiljaa takaisin.
Suomessa on koko EU:n korkein alkoholivero.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma olisi helppoa ratkaista laskemalla Suomen alkoholivero järkevälle eurooppalaiselle tasolle.
Nyt Suomen alkoholivero on koko EU:n korkein. Järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kotiinkuljetus sellainen on, joka pitää postikonttorista hakea? Laita reklamaatio vasn sisään.
Suomalaiset lampaat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset lampaat...
Jos palstaan on uskominen, niin onhan tuo uskomaton toimintatapa Juomavarastolla.
Käytät aikaa ja vaivaa ja teet tilauksen, vaikka ranskalaista punaviiniä. Saat bulgarialaista.
Tilaat kotiinkuljetuksen, haet postista.
Jos noin oikeasti menetellään, niin some laulamaan. Mieluummin kuin se reklamaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset lampaat...
Jos palstaan on uskominen, niin onhan tuo uskomaton toimintatapa Juomavarastolla.
Käytät aikaa ja vaivaa ja teet tilauksen, vaikka ranskalaista punaviiniä. Saat bulgarialaista.
Tilaat kotiinkuljetuksen, haet postista.Jos noin oikeasti menetellään, niin some laulamaan. Mieluummin kuin se reklamaatio.
Tämä palsta on hyvä paikka aloittaa, niin muut osaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saisi punkkua pienissä 2cl pulloissa?
Toivottavasti ei mistään. Järjetöntä pakkausten tuhlausta.
Aivan varmasti noi tilaukset ulkomailta yritetään lopettaa, koska Alko menettää asiakkaita.
Olen tilannut Netprisistä ja kaikki toiminut erinomaisen hyvin. Kuljetuksen on hoitanut PostNord tai DHL, itse on voinut vaita kuljetuksen hoitavan firman. Sille, joka kommentoi epäisänmaallisuudesta, niin heti, kun Alkolla on kotiinkuljetus, alan käyttäää Alkon palvelua. Netprisin valitsin pandemian alettua vain tuon kotiinkuljetuksen vuoksi. Viineistä voin oikein hyvin maksaa Alkon hinnan, kunhan ensin ottavat käyttöön kotiinkuljetuspalvelun. Siihen asti tilaan Saksasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Netprisistä ja kaikki toiminut erinomaisen hyvin. Kuljetuksen on hoitanut PostNord tai DHL, itse on voinut vaita kuljetuksen hoitavan firman. Sille, joka kommentoi epäisänmaallisuudesta, niin heti, kun Alkolla on kotiinkuljetus, alan käyttäää Alkon palvelua. Netprisin valitsin pandemian alettua vain tuon kotiinkuljetuksen vuoksi. Viineistä voin oikein hyvin maksaa Alkon hinnan, kunhan ensin ottavat käyttöön kotiinkuljetuspalvelun. Siihen asti tilaan Saksasta.
Mökiltä on matkaa lähimpään Alkoon 55km.
Netin kautta Saksasta/Virosta tilaus on ilman muuta järkevintä,
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Saako tuolta Ol**in tuplabock ja jos ei saa, niin mikä olisi vahvuudeltaan 8,5 ja maultaan samaa ?
En ole katsonut kun en harrasta noin vahvoja oluita. Sitä karseaa Elephant kaljaa kyllä oli.
Joskus 1990 luvulla aina piti ostaa TaxFreesta laivalta 6-pack Elephant olutta. Silloin se oli tapa.
Vierailija kirjoitti:
Eli noi kannattaa valita Pakettipojat sijaan. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilaatte vähän parempia viinejä kuin karmea jiipee chenet tai caaato Negro??
Jiipee chenet valkkaria en kyllä enää juo. Koskaan. Jos vaan jotain muuta voi saada.
No eipä nuo viskit kauhean halvoilta näytä...
Ja suurin osa valikoimasta "out of stock".
Ei jatkoon.